Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ties 24-02-2021

Ik kan niet anders zeggen dat alles zeer soepel verloopt en dat geeft een gerust gevoel.

Mrs.Einstein 23-02-2021

Oordopjes besteld bij mijn telefoon one plus. Gekozen voor Belsimpel omdat ervaringen in het verleden goed waren en prijzen bij Belsimpel zijn prima. Supersnel geleverd. Erg blij mee.

Richard Jonker 23-02-2021

Prima webshop.
Vaker bestellingen gedaan, sowieso om de lage prijzen.
Ook gebruik gemaakt van de garantie sevice goed geholpen afspraak was zo geregeld.
Prima communicatie.

Waarom geen 9 of 10, niet overdrijven een 8 is ook uitstekend.

Marja 23-02-2021

Goede site om opties te vergelijken. Bezorging snel en product was geheel volgens beschrijving.

Joost 23-02-2021

Heel snelle levering, keurig ingepakt product met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Zeer duidelijke website met veel keus.

E Noordmans 23-02-2021

Wat een top service biedt Belsimpel! Ik had per ongeluk de verkeerde Samsung lader besteld. Ik had namelijk de oudere versie nodig. Belsimpel heeft het gratis voor mij opgelost. Ik hoefde niks te retourneren, ze stuurden de goede oplader naar mij op. De andere oplader mocht ik houden.

Lot 22-02-2021

Een familielid raadde mij deze shop aan. Wanneer ik op zoek moest naar een nieuwe GSM, ging ik op belsimpel een kijkje nemen. Ik stootte er op een hele goede deal, zeker in vergelijking met de prijs in Belgische webshops. Op een dag was mijn nieuwe GSM geleverd, in perfecte staat. Zeker aan te bevelen!

juan 22-02-2021

Alles duidelijk op de webshop. Goede prijs in vergelijking met andere webshops en de levering ging zoals verwacht.

PetraVHS 22-02-2021

Het was makkelijk bestellen, en er werd snel geleverd. De levering was verder keurig in orde. Prima!

GerardBe 22-02-2021

Sinds kort aparte een telefoon en oortjes besteld. Goede uitleg van de producten op de site. Prijzen waren juist. Levering was supersnel. Jammer dat bij de oortjes er geen NL-instructies bijzaten (wel oost-europees), maar online was dit geen probleem.

Guus 22-02-2021

Na prijsverlijken kom ik bij Belsimpel terecht, had hier ooit accessoires gekocht. Nu mijn bringyourown toestel van werk.
Heb het bij een post.nl afleverpunt laten brengen, omdat ik post.nl niet vertrouwt met het correct bezorgen. Paar keren in de centrale hal of voor mijn deur waar iedereen mee kan nemen gehad.
Ben blij met mijn aanschaf, en snelle en correcte aflevering van mijn telefoon.

David Conlon 22-02-2021

Great range and amazing fast shipping to ireland!
I will definitely buy avain

Appel yped 22-02-2021

Goede service en goed koper als andere winkels ben zeer tevreden met me yped

Carina 21-02-2021

2e keer wat gekocht bij Belsimpel en bij beide aankopen heb ik goede ervaringen gehad. Duidelijke informatie en bestellingen waren op tijd.

E. Donkers 21-02-2021

Belsimpel geeft een compleet overzicht van alle beschikbare telefoons en diensten, geeft duidelijke overzichten van de functies per telefoon inclusief reviews. De prijzen zijn marktconform. Kortom, alles wat je moet weten in 1 overzicht!

IDLaura 21-02-2021

Belsimpel is een erg fijn betrouwbaar bedrijf. Ze hebben vaak goede aanbiedingen.

Brandganz 21-02-2021

Ik heb al meerdere keren een mobiel gekocht bij belsimpel, site, service en levering vind ik perfect.

Odilde 21-02-2021

Prima prijs, snel geleverd. Apple oortjes besteld, deze waren de volgende dag al in huis.

Rc 21-02-2021

Super, alles naar wens en weer de goedkoopste! Aanrader, je hoeft niet verder te zoeken.

Joop 21-02-2021

Geheel tevreden met de aankoop en de afhandeling van de bestelling.
Fijn bedrijf.

Lian 21-02-2021

De online shop is erg overzichtelijk. Je kunt er makkelijk je weg in vinden. Bij de verschillende producten staat een duidelijke uitleg over het product met plus en minpunten. Dit maakte het kiezen voor mij makkelijker. Na het maken van een keuze voor de telefoon die het beste bij mij past, krijg je de aanbevelingen te zien en zo kon ik makkelijk een hoesje en een screenprotector bestellen. Ook de levering ging erg snel, de volgende dag kwam het pakketje al binnen. Netjes en veilig verpakt.

René 21-02-2021

Eenvoudig de iPhone 11 besteld voor een aantrekkelijke prijs (de laagste op internet). De volgende dag in huis, ondanks de drukte met bezorgingen. Prima service!

Belsimpel 20-02-2021

Prima afgehandeld geen enkel probleem mee gehad. De volgende keer ga ik weer via deze site mijn keuze maken.

E Rijfers 20-02-2021

Heel goed. Had wel graag een gebruiksaanwijzing gekregen. Moest nu toch nog naar een winkel.

Susie 20-02-2021

Ik heb hier een Iphone 12 pro max hoesje besteld van Magsafe,een screenprotector en de Apple 20W USB-C oplader. De bezorgtijd was snel, ik had het pakket de volgende dag al in huis. Reden waarom ik hier heb besteld is omdat ik goede recencies heb gelezen. Kortom een betrouwbare website die goede kwalitatieve producten leveren van Apple!