Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Elzbieta Bakker-Antonowicz 26-02-2021

Ik ben super tevreden over de webshop.
Betrouwbaar en duidelijk.
De levering en informatie was zeer snel en duidelijk te volgen.
Geleverd voor een mooie prijs in vergelijk met andere aanbieders.
Wil je een goede deal bij een betrouwbaar bedrijf is dit het adres !

Jochem 26-02-2021

Goed en betrouwbare winkel. Na het bestellen van een iPad een dag later geleverd zoals beloofd! Topwerk!

T 26-02-2021

Super service.

Mijn one plus bud z waren kapot gegaan, opgestuurd voor reparatie onder garantie, Dit duurde erg lang maar werd constant geupdate. Kortingscode aangeboden gekregen voor het ongemak.

Heel stuk beter dan meeste klantenservices in deze tijd. Waar je super vaak achteraan moet bellen om je gelijk te krijgen.

Hettinga 26-02-2021

S'avonds 6 uur besteld en volgende dag s'morgens 10 uur in huis. Buiten dat ook nog de goedkoopste.

Anna 26-02-2021

Ik was zeer verrast dat je een samsung tablet kon kopen ipv een mobiel abonnement af te sluiten. Dus mijn voorkeur ging dan ook naar jullie. Netjes afgeleverd aan de deur. En een mooie prijs. Zeer content ermee.

Mpa 25-02-2021

Erg goede service en erg goede prijzen. De levering was erg snel. Ik ben daarom ook erg blij met mij aankoop bij deze webshop en zou het zeker nog eens doen.

Niek 25-02-2021

Het duurde even voordat ik mijn telefoon kreeg maar uiteindelijk bezorgt. Helaas was dit het enige model waar geen cashback op zat, de rest wel, dit werd voor de consument niet duidelijk vermeld. Toen ik dit meldde bij belsimpel hebben de de cashback met mij gedeeld. Goede service verder!

Willem 25-02-2021

Site is overzichtelijk, makkelijk te doorzoeken, en makkelijk bestellen, helder makkelijk en betrouwbaar , netjes op tijd en volgens afspraak geleverd

Frans 25-02-2021

Duidelijke uitleg en vergelijking over de diverse telefoons, zodat ik een goede aankoop kon doen.

Ger Heilen 25-02-2021

Duidelijke omschrijving van verschillende telefoons en wat de voor en nadelen zijn. Hierdoor kun je een goede keuze maken welk model het beste bij je budget en bij jouw past.

Harrie Baken 25-02-2021

De cameramodule voor mijn FairPhone 3 is prima! MAAR... ik koop bij Belsimpel *nooit* meer iets online wanneer dat afgeleverd moet worden door PostNL. Dat is een compleet onbetrouwbaar bedrijf, met eerst de belofte van "op de dag na aankoop". Daarna 2 dagen(!) lang minstens 10 wijzigingen in het leveringstijdstip. (Screenshots beschikbaar! :-)

Marion 25-02-2021

Super snelle levering. Je kunt gemakkelijk en overzichtelijk telefoons vergelijken. Prima.

Marcel 25-02-2021

Snelle levering; volgende dag en zeer tevreden over de screenprotecter Samsung A51 en bookcase

Dennis 25-02-2021

Top bedrijf!! In de avond om 20:00 telefoon besteld volgende dag om 11:30 al in huis kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen

Ageeth 25-02-2021

jullie hebben een duidelijke site, met wat ik zocht, snel gevonden en ook heel snel verstuurd.

Roger 24-02-2021

Fijne overzichtelijke site met een snel overzicht van de specs per telefoon middels simpele illustraties.
wil je wat meer en een uitgebreidere omschrijving is die makkelijk te vinden en ik vindt persoonlijk de filmpjes met uitleg over betreffende smartphone prettig en verhelderen.
en als laatste, maar zeker niet onbelangrijk zijn de concurrerende prijzen.
al met al geeft het een vertrouwd gevoel, wat mij heeft doen besluiten om de telefoon via belsimpel te komen.
Ik hoop dat gebruik van de backoffice niet nodig is. Maar stel dat er toch problemen met het toestel zullen ontstaan, dan hoop ik dat dit net zo positief zal verlopen.

Eddy Kalisvaart 24-02-2021

Een prima communicatie via het web. Ik kon met gemak overleggen en de service was ook prima. Ook was de afhandeling goed verlopen. Prima geholpen.

Els Klootwijk 24-02-2021

De shop is overzichtelijk.
De levering is voortreffelijk.
Ze doen wat ze beloven.
Zelfs met de sneeuwstorm van 7 en 8 februari j.l.
7 februari besteld en de volgende morgen om 10.00 uur bezorgd, ondanks de gladheid en sneeuw.

jan bergen 24-02-2021

goede duidelijke shop erg klantvriendelijk niet opdringerig bij deze beveel ik belsimpel graag bij u aan

HS 24-02-2021

Ik vond de site van belsimpel prettig werken. Betaling ging eenvoudig en producten waren snel geleverd. Prima !

Margreet 24-02-2021

Super snelle levering in deze Corona tijd. De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis!

Ad.J.C.M. van Amelsfoort 24-02-2021

We waren er vrijwel van overtuigd dat onze bestelling voorspoedig zou gaan verlopen.
Want ..... een kleine twee weken tevoren bestelden wij een zelfde artikel (Apple AirPods 2019 met oplaadcase) bij belsimpel en toen verliep alles snel, goed, gladjes.
En: ook nu perfect!
Ik ben nou niet meteen de persoon die met tienen strooit.... maar als alles gewoonweg perfect verloopt, die tien is dik verdiend!

fimmke Peursum-Dam 24-02-2021

snelle levering ,je krijgt wat er beschreven staat. alleen zou ik vaker voor belsimpel kiezen als ik achteraf kon betalen .als er iets niet goed is word je heel goed door b.v Afterpay geholpen .

Stefan Doms 24-02-2021

Correcte prijs, snelle levering, maar géén gebruiksaanwijzing in het Nederlands ...

Ties 24-02-2021

Ik kan niet anders zeggen dat alles zeer soepel verloopt en dat geeft een gerust gevoel.