Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Klara 20-02-2021

I was really impressed how easy and fast the whole process was. With Covid and Brexit it can be a struggle ordering anything online, delivery times take months etc, but not with belsimpel. I ordered a smart watch an received it in I think 3 working days?? Also need to mention I am based in Ireland so deliveries are super tricky nowadays, but belsimpel handled it really well. So glad I have a trustworthy website to order from now, will definitely order again. And the prices are superb! Thank you belsimpel!

JTKE 20-02-2021

Gemakkelijk kiezen op de site. Snel geleverd, precies wat besteld is. Helaas werkt alleen de oplader van de telefoon alleen als je de telefoon er zonder hoesje oplegt.

Agned 20-02-2021

Wanneer ik n andere telefoon wil dan kijk ik altijd op jullie site. Eigenlijk altijd de goedkoopste. Ik zeg TOP.
En dat vertel ik graag verder 🤗

Martijn 19-02-2021

De beste deal vind ik telkens weer bij Belsimpel! En er zat ook nog eens gratis Apple tv bij.
Geen gedoe met bezorgen ivm drukte. Gewoon netjes de volgende dag thuis.

Ik raad Belsimpel aan.

Harry 19-02-2021

Ordered a phone from this company. Process was smooth and the delivery arrived promptly. Unfortunately, I was not satisfied with the product and returned it. Their customer service was excellent and always replied to emails in a timely manner. Refund was processed with no problems. Would definitely recommend this company for their super customer service and value for money.

M.A. Herfst 19-02-2021

Na een check op verschillende vergelijkingssites heb ik mijn Samsung Galaxy S20FE 5G bij BelSimpel besteld. De prijs was zeer concurrerend en de reviews over dit toestel waren gunstig. Het bestellen was heel eenvoudig en de mobile telefoon en de bijpassende Glass View Cover werden keurig een dag later bij mij thuis bezorgd. In de doos waarin de telefoon werd afgeleverd werd ook nog gewezen op mijn recht op retour, als ik klachten zou hebben. Alles dus tot in de puntjes verzorgd. Ik ben dan ook zeer tevreden. De telefoon werkt uitstekend. Ik kan ongeveer 2 dagen de telefoon gebruiken voordat ik hem weer moet opladen. Ik vond het heel plezierig dat op de website van BelSimpel ook de gebruikershandleiding kon worden gedownload.

Ilona 19-02-2021

Super goede en snelle service s'avonds besteld en de volgende ochtend in huis.

Thirza 19-02-2021

Super kwaliteit en snelle levering van het product. Ook kwam belsimpel er uit als laatste prijs webshop dus super !

Rik 19-02-2021

Goede uitleg snelle levering. Fijne telefoon geen spijt van dat ik hem heb gekocht.

Noa 19-02-2021

De telefoon is mooi ingepakt aangekomen.. zat in een doos met luchtpakketjes zegmaar eromheen zodat de telefoon doos niet verplaatst, echt heel goed gedaan ! 👍🏼

Monica 19-02-2021

Scherpe prijs voor mijn nieuwe iPhone en snelle levering hebben mij doen besluiten om aankoop te bevestigen.

Griffo 18-02-2021

Eenvoudig en duidelijke webshop. Met heel veel informatie over de artikelen zoals gebruiksaanwijzing en reviews. Concurrerende prijzen en snelle verzending.

Henk S 18-02-2021

Kon het door mij gewenste toestel leveren (NOKIA 5.4) dat net op de markt is, tegen een scherpe prijs en was ook de volgende werkdag al bezorgd.

Rc 18-02-2021

Super, alles naar wens en weer de goedkoopste! Aanrader, je hoeft niet verder te zoeken.

T.Visser 18-02-2021

Komen na wat ze beloven. order goed te volgen via post nl, prijs kwaliteit is goed.

Anoniem 18-02-2021

Telefoon was in de aanbieding en was er binnen 1 dag. Erg snel geleverd en functioneerde prima

Timmer 18-02-2021

Eerste ervaring met Belsimpel was prima. iPhone11 binnen 10 minuten besteld, volgende dag in huis. Echter, in het doosje van de iPhone zit alleen snoertje om op te laden, maar niet de adapter. Wat is het idee? Als de batterij leeg is maar weer een nieuwe telefoon kopen?
Alternatief is om voor € 25,- een adapter te kopen. Té bizar... dat moet toch op z'n minst gewoon bij een telefoon zitten?? Klantenservice gebeld, die snappen het helemaal. Als ze bij mij een Tesla zouden kopen en ik lever er geen laadkabel bij, zou je toch ook gaan protesteren? Maar nee hoor, klantenservice vindt vooral de service voorafgaand aan de bestelling belangrijk. Daarna zoek je het maar uit...
Wat mij betreft de laatste telefoon bij deze firma!!
sumol0001 21-02-2021

Er zitten geen opladers meer bij alle Apple producten. Apple doet dit om Eco vriendelijker te zijn.

Herron 18-02-2021

Elke website dekt zich nu in voor te late levering. Belsimpel levert gewoon precies op de afgesproken tijd.

Menno 18-02-2021

Een website waar je makkelijk kan vinden wat je zoekt en snelle levering, wat belangrijk is als je oude telefoon kapot is en je snel weer bereikbaar moet zijn.

Phons Bakker 17-02-2021

Voor mijn partner was het de eerste iPhone. Toen ze doosje uitpakte ontbrak de stekker van de oplader en het “sleuteltje “ om het sim kaartje in te voegen. Iemand anders heeft het simkaarten geïnstalleerd.
Ik kreeg dit pas vandaag te horen en was van plan jullie morgen daarover te informeren.

Shirley 17-02-2021

Belsimpel is altijd al mijn favoriete online webshop voor de aanschaf van de mobiele telefoons in ons gezin. Ook dit keer is het weer uitstekend verlopen. s'Middags besteld en de volgende dag al in huis! Prima toestel, de Samsung Galaxy A71 bevalt me super! Ook de gratis verzekering en goede voorwaarden zijn top geregeld bij Belsimpel!

J.M. van Dijk 17-02-2021

Het product waarvoor ik interesse had wordt door jullie voor een redelijke prijs verkocht. Ondanks de corona perikelen en het onstuimie weer (sneeuw) was de levering toch keurig op tijd.

Tevredenkoper 17-02-2021

Mooie actie (goedkoopste) van Samsung los tst, makkelijk te bestellen en zoals beloofd de vlgde dag netjes thuisbezorgd.

Gerard Smeitink. 16-02-2021

Onze schoonzoon heeft het mobieltje uitgezocht. Hij vindt jullie site heel erg overzichtelijk, makkelijk je product te kiezen. Bestellen in e.d. duidelijk. Wat ik zelf heel erg netjes vond dat ik naderhand een mailtje kreeg of het product ontvangen was.

Fred 16-02-2021

Snelle levering en onbeschadigde van het bestelde product. Minpunt was wel dat de bezorger niet vroeg om mijn legitimatie dan wel de laatste cijfers van mijn bankrekening. Persoonlijk vindt ik Corona hiervoor geen excuus.