Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Emile 07-03-2021

Makkelijk te bestellen, snelle levering en werkt zoals de bedoeling was.
!!

Suusje 07-03-2021

Snelle levering tegen een scherpe prijs. Goed geïnformeerd over de status van het bestelproces

Daan 07-03-2021

De levering was ongelofelijk snel! Mijn artikel was netjes verpakt en was goed aangekomen. Ik ben zeer tevreden met mijn order en zou mensen aanraden hier hun elektronica te kopen, ook in verband met afprijzingen die plaatsvinden!

Elly 06-03-2021

Ik ben uiterst tevreden over belsimpel. In het verleden al een keer een iPad gekocht en nu een Samsung telefoon. De bestelling op zaterdagavond gedaan en zondag voor 12.00 uur ‘s middags had ik mijn telefoon al in huis, dat was supersnel. Heel erg fijn!

NoShIt 06-03-2021

Alles perfect geregeld. En snel, natuurlijk. Je zou kunnen zeggen: sneller dan welke webshop dan ook.

Nazimoedin Abdoelrahman 05-03-2021

Vriendelijke werknemers.goede communicatie zowel telefonisch en per email
Bestelling wordt netjes afgehandeld zoals voor 23:30 besteld en volgende dag in huis

Joost 05-03-2021

Snelle levering en goede communicatie zowel telefonisch als online!
Een goed voorbeeld voor andere bedrijven.

G 05-03-2021

Het was een snelle levering !
De klantenservice was klantvriendelijk en hebben me zeer goed geholpen !
Ik ben er erg tevreden mee !
Ik beveel dit winkel aan 100%

EDB 05-03-2021

Het is onze tweede telefoon en we zijn zeer te vreden met de snelle levering en de gekochte telefoons

Bobby 05-03-2021

Snelle levering en het product was hier het goedkoopst, dus de keuze was snel gemaakt.

PV 05-03-2021

Prima prijs en snelle levertijd van mijn nieuwe telefoon.
Duidelijke webshop.

Scheerder 04-03-2021

We bestellen graag bij belsimpel omdat de prijs beter is dan bij andere sites, allemaal net wat goedkoper soms en je krijgt het snel geleverd. Voelt echt betrouwbaar. Alleen jammer, bij onze laatste aankoop niet aangegeven stond dat er een geld terug actie op zat. Terwijl elders overal wel. Toch desondanks meegedaan en van Samsung toch gekregen.

Daniëlle 04-03-2021

Ik vind het heel fijn om belsimpel te gebruiken als ik voor een lastige keuze sta zoals welke telefoon ik wil gaan gebruiken. De site is overzichtelijk en vergelijkt heel duidelijk, zonder moeilijke termen. Ook worden de beste aanbiedingen aangeboden. Al met al, heel erg blij mee!

Vermeir paul 04-03-2021

Steeds snelle en correcte afhandeling bij probleem. Gewoon top. Beter dan in de gewone media winkels in belgie

ChantalK. 04-03-2021

Duidelijk omschrijving van het product op de website en goede prijs.
iWatch was netjes verpakt en snel geleverd.

Corrie bens 04-03-2021

De beste prijs en een snelle levering, duidelijke tijds aanduiding van de bezorger.

Cauwenberg 04-03-2021

Ik was op zoek naar een leverancier van een Nokia 6300 4G en kwam bij Belsimpel uit. De afhandeling van de bestelling was correct en op tijd. Bij nader inzien ben ik niet tevreden met het toestel omdat
met name de bladertoets niet functioneert en het voor mijn gebruik nodeloos gecompliceerd is.
Ik ben dus op zoek naar een betere vervanger.

Arie 04-03-2021

Laagste prijs, duidelijke omschrijving, simpel te bestellen en snelle levering! Product voldoet aan de verwachting!

Eva 04-03-2021

Good service when it comes to returns, all the ordered products were on time even during corona times.

Jean 03-03-2021

Nu 2 keer iets besteld bij Belsimpel. In beide gevallen daadwerkelijk de volgende dag in huis en voor een hele mooie prijs. Kan het iedereen aanraden!

Chiara 03-03-2021

Deze website is heel duidelijk. Makkelijk te gebruiken. En snel met leveren!

Ada Wolff 03-03-2021

Prima Telefoon ik mis alleen de gebruiksaanwijzing, zou toch wel handig zijn. Goede bezorging ook!

Sharon 02-03-2021

Eindelijk een webshop die woord houd . Had het product in de avond besteld en de dag erna al in huis . Goed verpakt en goed gecommuniceerd. Zeker een klant erbij !

Ton - Eindhoven 02-03-2021

Mooie website, waar je goed diverse criteria kunt selecteren om tot een gedegen keus te komen voor een nieuwe smartfoon. Ik ben nu de gelukkige eigenaar van een mooi nieuw exemplaar met voldoende opslagruimte !!!

Reggie 02-03-2021

Makkelijk om te winkelen, bestellen en goede prijs.
Snel geleverd in goede verpakking!