Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Hadrian 12-03-2021

Goede website waar je snel vindt wat je zoekt, met of zonder abonnement. Scherpe prijzen, snelle levering. Ik ben blij met m'n Google Pixel 4a. Hij is snel geleverd en doet wat er van hem verwacht wordt.

Ad 12-03-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding. Juiste levertijd kortom zeer betrouwbaar!

J. Vloedbeld 12-03-2021

Zoals er af gesproken wordt op de site, "vandaag bestelt morgen in huis".
Prijs, kwaliteit verhouding is goed.
Ik kreeg waar ik om vroeg.

Ines Harberts 12-03-2021

Goeie service, snel thuis, heel goed verpakt zodat het product niet beschadigd werd. Echt je geld waard

Patricia 11-03-2021

Goede nette service, betrouwbaar en snelle levering. Goed verpakt.
De prijzen zijn net even gunstiger als bij de concurrenten.

Anoniem 11-03-2021

Snelle levering en het product is wat ik er van had verwacht! Geluid is goed en oortjes blijven goed zitten

Birgit Reissland 11-03-2021

Absolut tevreden !!! Net besteld en al thuis. Makkelijk bestellen ook. Het is gewoon Bel- Simpel : )

EKS 11-03-2021

ik heb al vaker via Belsimpel besteld, altijd naar volle tevredenheid. Bestellen is eenvoudig, de website is overzichtelijk en bestellingen worden altijd supersnel geleverd. Top dus!

Errol 11-03-2021

Ondanks dat ik mijn pakje wat later kreeg heb ik keurig een terug koppeling gekregen en heb ik het pakketje in goede staat ontvangen

Henk 11-03-2021

Levering de volgende dag.
Nu is dat niet uniek maar ik had het geld van de retourzending (verkeerde keuze) met 2 dagen terug.

Chapeau!!

Thomas 10-03-2021

Super geregeld en stap voor stap kan je alles volgen. Kan niks meer geven dan een 10. Ben super te vreden. Pakketje kwam ook de volgende dag zelfs in deze corona tijd. Petje af! Volgende telefoon ga ik zeker weer hier kopen.

Miranda taling 10-03-2021

Goede beschrijving van product producten samsung s20 en de iPhone 2020 en een snelle levering
Veel plezier ervan we zijn erg tevreden

Naomi 10-03-2021

Hele snelle levering. Een stuk goedkoper dan andere websites. Goed product.

S. Zarth 10-03-2021

Ich habe das gesuchte Produkt zum günstigsten Preis innerhalb von 2 Arbeitstagen in der Schweiz erhalten. Alles Perfekt! Ich kann diese Firma uneingeschränkt empfehlen. Gerne wieder.
Schön wäre allerdings, wenn diese Bewertungsseite in deutscher Sprache verfügbar ist.

Theo 10-03-2021

Al meerdere jaren klant bij Belsimpel. Altijd scherpe prijzen en snelle levering. Zeer tevreden.

Peter 10-03-2021

Zeer snelle levering van een goed product tegen een scherpe prijs. Klantviendelijk!

Superdolfijn 10-03-2021

Snelle levering. Gevonden wat ik zocht. Heerlijke telefoon werkt goed. Goeie informatie

Casper 09-03-2021

Goedkoopste van heel Nederland en savonds besteld, volgende dag in huis. Top.

Sari 09-03-2021

Top bedrijf en top kwaliteit. Ik ben heel erg blij mee. Bestelling was op tijd.

Appien 09-03-2021

Goede site, met lage prijzen. Geeft een duidelijk overzicht van welke telefoons er zijn, en wat je kan verwachten. 's Avonds laat besteld en de volgende morgen al om 9:30 bezorgt. De winkel heeft veel verschillende soorten telefoons. Voor iedereen een!

Harry 08-03-2021

Mooie duidelijke site, heel snel geleverd en vervolgens ook prima informatie om nieuwe toestel gebruiksklaar te maken!

Ben de Groot 08-03-2021

Wij hebben meerdere keren een mobiel gekocht en nu dus een smart watch bij Belsimpel en er nooit spijt van gehad.
De levering is snel en het product goed.
Heel vertrouwd ook met de betaling.
Een volgende smartphone,zal ik daar ook zeker weer bestellen.
Zeker aan te raden.

anne 08-03-2021

Hallo, de service en zending waren prima. Wat steekt is dat deze telefoon op de site sond voor €20 minder op de dag van verzending.

Nicole 08-03-2021

Snelle levering en artikel ontvangen tegen een scherpe prijs. Duiderlijke factuur en leveringsvoorwaarden.

Cliff Rachmat 07-03-2021

Ik ben heel erg tevreden wat jullie heb mij geholpen met de aankoop, perfect gedaan jonge’s! Dank jullie wel tot volgende aankoop...