Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

schipcas 18-03-2021

Prima winkel, zowel on line als off line. Misschien niet de goedkoopste, maar om uren te zoeken naar een prijs welke 2% lager is.... Dan maar beter een goed bereikbare winkel met enthousiast en goed opgeleid personeel. Zij maken de belofte waar, vandaag besteld, morgen geleverd. Ook voor reparaties binnen de garantie perfect.

Sietske 18-03-2021

Goede communicatie. Beste prijs en leveren goede producten! Ze leveren erg snel!

Verhoeven 18-03-2021

Snelle verzending, vandaag besteld en morgen in huis verder goede prijzen voor de producten!

Niels 18-03-2021

Belsimpel Team, jullie doen goed je best en krijgen dat ook goed voor elkaar met snelle service en scherpe prijzen. Ook al sta je af en toe wat lang in de wacht wordt ik altijd goed geholpen.

Ga zo door !

Hanneke 18-03-2021

Hele snelle verzending. En goede communicatie via de mail. Product bevalt goed.

Ben 18-03-2021

Na de bestelling te hebben geplaatst en betaald de bestelling binnen 24 uur in huis. Goed en stevig verpakt, niets mis mee.

Gipsy 17-03-2021

Ik had op een woensdag mijn telefoon per ongeluk in de toilet laten vallen. Helemaal kopje onder en toestel was gelijk out of order. Net als de vorige keer natuurlijk weer mijn telefoon bij Belsimpel besteld ivm lage sprijs en snelle service. Ook nu weer die snelle service. Donderdag einde middag was ik alweer in de lucht. Ik heb hetzelfde toestel gekocht en ik was zelfs nog goedkoper uit dan de eerste keer. Perfect! Dikke 10.

Boris 17-03-2021

Altijd goeie service, concurerende prijzen en duidelijke website. Tot nu toe bijna al mijn telefoons bij belsimpel besteld

Jacks,402 17-03-2021

Prima overzicht, je word snel en vakkundig geholpen. En de levering was ook super, gelijk de dag erna in huis

Jochem Verbist 17-03-2021

Om 23:15 airpods pro bestelt, de volgende dag had ik ze al om 11 uur s’ochtends in huis. Enorm snelle levering en voor de rest was alles ook gewoon in orde.

Liesbeth 17-03-2021

Prima en snelle service, overzichtelijke site.
Toen bij de gekozen provider iets niet bleek te kloppen heeft de klantenservice goed meegedacht.

Daniël 17-03-2021

was vriendelijke service, goedkope prijzen. en zeer goede levering. Eerder ook al goede koop hier gedaan.

Inge 17-03-2021

Ik heb gekozen om mijn smartwatch bij Belsimpel te bestellen omdat ik hier 2 jaar garantie heb en hij verder nog nergens makkelijk in NL te verkrijgen was omdat het een redelijk nieuw model is. Daarnaast wist ik nog niet zeker wat ik van de smartwatch zou vinden en hoe hij er in het echt uitzag, daarom wilde ik er niet meteen aan vast zitten en de mogelijkheid hebben om 'm terug te sturen als ik er niet blij mee was. Gelukkig ben ik dit wel, maar bij Belsimpel had ik 30 dagen bedenktijd en dat is erg fijn omdat het toch wel een investering is. Ook ben ik erg blij met de snelle levering en dat de smartwatch in een goede stevige doos verpakt zat met luchtkussens erin zodat hij niet kon bewegen.

Sander 17-03-2021

Scherpe prijs, duidelijke specificaties, duidelijke statusinformatie over bezorging.

Laura 16-03-2021

Afgelopen maand heb ik een iPhone 12 mini via de website van Belsimpel aangeschaft. Bij het maken van de keuze voor een iPhone heb ik veel gebruik gemaakt van de website, omdat via de site gemakkelijk verschillende toestellen en abonnementen vergeleken kunnen worden. Ook vond ik het erg prettig dat de specificaties van de toestellen op de site terug te vinden waren. Op de levering van het toestel heb ik niks aan te merken.

Een nadeel aan de website vond ik de gebruiksvriendelijkheid van de filters bij het zoeken naar abonnementen. Wanneer ik een bepaalde grens voor de maandprijs instelde, merkte ik dat er per provider heel veel verschillende opties gegeven werden, waarbij de maandprijs steeds €0,50 verschilde. Echter heeft de verandering in de maandprijs invloed op de eenmalige betaling voor het toestel, waardoor er eigenlijk heel vaak hetzelfde abonnement met een gelijke uiteindelijke prijs wordt weergegeven. Dit zou naar mijn mening overzichtelijker kunnen.

Daam 16-03-2021

Prima snel zeer betrouwbaar doet wat beloofd word.
Belsimpel simpelgoed ,
Snel geleverd

Hans 16-03-2021

Telefoon keurig op tijd geleverd, prima prijs. Gewoon niets op aan te merken!!

Harry 16-03-2021

Ik vindt de shop erg overzichtelijk. Je kan makkelijk naar producten zoeken, bij bestellingen is de communicatie helder en regelmatig.

Erik 16-03-2021

Met kop en schouder stak Belsimpel boven de anderen uit. Ik had me goed ingelezen welk mobieltje ik wilde hebben als opvolger van mijn oude mobieltje. Daarna de markt op. Goed rond gesnuffeld. Belsimpel verreweg de goedkoopste en ook nog eens de snelste. En het verbaasde mij dat het ook nog eens waar werd gemaakt: de volgende dag had ik het mobieltje binnen.

Ejay 16-03-2021

Eerlijke en duidelijke winkel. Ver weg voordeligste winkel. Sinds de mobiele telefoon bestaat, altijd nog bij jullie gekocht. Ook de abonnementen.

C. Dullaart 16-03-2021

Airpods Pro binnen de garantietermijn aangemeld ter reparatie, buiten de garantietermijn aan Belsimpel verzonden. Desalniettemin keurig en zonder discussie te woord gestaan. Vervolgens is mij een nieuw paar toegezonden. Communicatie en service was erg goed.

Tom 16-03-2021

Het aanbod is erg goed, de omschrijvingen van de telefoons zijn heel duidelijk en de levering gaat goed en snel.

Shirlie 16-03-2021

Website is toegankelijk, duidelijke informatie. De bestelling verliep vlot. Redelijke prijs. Snelle levering.

Lindaleconte872@live.nl 15-03-2021

Telefoon werd netjes verpakt geleverd, bestellen ging ook vlot, installeren ging wat lastig, de handleiding van de Phone was niet in het Nederlands, dus daar ging wel veel tijd in zitten, dus dat is wel een verbeterpunt. Op internet de handleiding gevolgd

Gokay 15-03-2021

Voor de tweede keer via belsimpil.nl een smartphone aangeschaft. Eerste was toestel + abonnement, hier heb ik hele goede ervaringen mee. Alles is helder, snel en simpel geregeld. Dit keer voor een losse toestel, levering was binnen 24 uur.