Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

AtD 24-03-2021

Kom vaak uit bij Belsimpel na prijsvergelijkingen. De verzending verloopt altijd gesmeerd en de website is duidelijk. De app kan alleen beter.

Richard 24-03-2021

Uitgebreid aanbod. Bestellen en betalen is gebruikersvriendelijk. Levering is snel en probleemloos.

Andrea 24-03-2021

Via de zoekfunctie terecht gekomen bij Belsimpel. Direct kwam ik bij de telefoon houders voor in de auto. Een houder van Samsung, universeel, met zuignap. Binnen 1 dag in huis. En werkelijk waar het werkt perfect. Blijft goed vast zitten aan het raam en telefoon kan er niet uitvallen. Echt blij mee!

Rick 24-03-2021

Goede producten, worden ook zeer snel geleverd. Al een paar keer wat besteld.

Cynthia 23-03-2021

Na een keuze gemaakt te hebben was het voor mij makkelijk om via de site de aankoop te doen.
De levering was de volgende dag.....erg fijn!!

Henk 23-03-2021

Goede service, duidelijke info. Had al eerder gebruik gemaakt van Simpel en dat is weer bevestigd!

Harry 23-03-2021

Heldere website met eenvoudige doch secure bestelprocedure, en volgende dag stipt je bestelling.

Roland 23-03-2021

Belsimpel is voor mij een prima ervaring, overzichtelijk en snel, na enig surfen op het web natuurlijk ook de prijs vergeleken, die was super!! het scheelt aanzienlijk en ik heb dan ook hier mijn bestelling gedaan. volgende dag zoals beloofd bezorgt dus de service en afhandeling kunnen niet beter!!

Hilda 23-03-2021

Duidelijke manier om online te bestellen, normaal haal ik het in de store maar nu Snel geleverd en top verpakking

Edje22 23-03-2021

Samsung A42. Ik ben zeer tevreden met Simpel 1 van de goedkoopste. Pakketje goed ingepakt. De inhoud was heel en niet beschadigd. Ik ben blij met Simpel, God gevoel bij.

Ineke 23-03-2021

Op 8 maart een nieuwe mobiel besteld en die werd keurig een dag later, keurig verpakt, bezorgd. Bestellen en betalen ging zonder problemen. De website is heel overzichtelijk en je kunt bij het zoeken allerlei opties meegeven die het zoeken makkelijker maken.

Ik heb al jaren LG toestellen gehad, mede omdat het overzetten van de ene naar de andere 1 op 1 kon zodat je zelfs alle instellingen hetzelfde had. Nu toch overgegaan naar een ander merk, zelfs eentje waar ik nog nooit van gehoord had: een OnePlus Nord 128 GB Grey. Ik vind het een heel mooi toestel en overzetten van alle contacten en apps ging eigenlijk ook heel makkelijk. Ik gebruik hem nu een paar weken en hij bevalt prima. Ik gebruik hem niet heel intensief, maar de batterij gaat veel langer mee dan mijn vorige toestel. Die moest ik bijna iedere dag opladen en deze om de paar dagen. De OnePlus is makkelijker in gebruik dan de LG en er zit geen overbodige poespas op. Alle apps staan overzichtelijk op alfabet en zijn heel toegankelijk door het scherm naar boven te vegen. Kortom: ik vind het een geweldig toestel en ik denk dat mijn volgende ook weer een OnePlus wordt.

Graad 22-03-2021

alles volgens bestelling geleverd. snel ,correct netjes verpakt. Zou iedereen aanbevelen hier zaken te doen.

Q 22-03-2021

Goede en snelle service. Ook was het bijkopen en de mbs totaal niet duur.
vriendelijke mensen

BG 22-03-2021

Update 01-04-2021: Belsimpel heeft hier snel op gereageerd. Belsimpel heeft dit opgelost om de oordopjes nog na te sturen.

Review 22-03-2021:
Telefoon aangeschaft op 15 februari. Op 9 maart zag dat er actie was met gratis oordopjes. Hierover gemaild en kreeg als antwoord: De oordopjes die je nu bij de telefoon ontvangt kan ik niet voor je vergoeden aangezien wij deze niet verkopen. Mocht je toch willen annuleren kun je dit aangeven via de orderstatuspagina, je kunt het toestel dan retour sturen.

Aangezien de telefoon gebruikt en uit de doos is gaat dat niet lukken. Dus hierop de telefoon nogmaals besteld op 11 maart om zo doende toch de actie te kunnen ontvangen. Deze telefoon is teruggestuurd aangezien deze niet gebruikt was.
Hierover heb ik nog telefonisch contact op 13 maart (lange wachttijden) overgehad. Degene snapte het verhaal en zou doorgeven om de orders samen te voegen zodat het opgelost zou worden. Heb dit verhaal ook bevestigd per mail op 14 maart aangezien ik nog geen reactie had gehad.

16-03-2021 13:36:
Je hebt het laatst bestelde toestel weer geretourneerd en de “oude” telefoon en de oortjes van de actie heb je gehouden. Bedankt voor het meedenken hierin. Omdat dit niet de normale gang van zaken is, heb ik het nogmaals doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Zij gaan hier naar kijken en als alles in orde is, ontvang je hiervan ook een bevestiging.
17-03-2021 16:13:
We hebben besloten dat we de bestelling niet annuleren zonder de headset ook retour te ontvangen, omdat het niet de bedoeling is dat actieproducten na een annulering bij een klant blijven.
We bieden je daarom twee opties aan:
1. Je stuurt de headset retour, zodat we de bestelling in zijn geheel kunnen annuleren. Je kunt de headset opsturen via de instructies op deze pagina.
2. Je kiest ervoor om het nieuwe toestel weer retour te ontvangen. Je kunt dan je oude toestel alsnog op sturen om een annulering aan te vragen. Zoals eerder aangegeven moet hiervoor het toestel wel voldoen aan de voorwaarden om nog te annuleren.

Ik moet dus mijn ‘oude’ toestel terug sturen die geïnspecteerd gaat worden. En hopen dat ze dat accepteren. Om vervolgens het nieuwe toestel terug te ontvangen. Terwijl ze een ongebruikte terug hebben ontvangen. Het is zo Simpel waarom zo moeilijk doen Belsimpel? Flexibel zijn voor klantenbinding ontbreekt.

After sales is beneden peil. Ze kunnen niet meedenken en als je denkt dat ze meedenken krijg je een mail met het tegenovergestelde. Ik stuur de oordopjes wel terug, ben helemaal klaar met Belsimpel. Al veel besteld zakelijk maar mij zullen ze niet meer terug zien als klant. Ik zal ook zeker belsimpel niet aanbevolen aan anderen na deze ervaring.

anoniem 22-03-2021

Ik wist wat ik wilde en hier was die telefoon het goedkoopst incl. verzendkosten. Dat laatste is soms duister maar hier dus niet. De recensies waren prima dus hier gekocht. Snelle levering. Geen klagen.

Han 22-03-2021

Gebaseerd op eerdere prima ervaringen weer met veel plezier gebruik gemaakt van de belsimpel webwinkel. Uitstekende keuze, hele scherpe prijzen en een snelle en goede service,

Pietersma 21-03-2021

Vriendelijk en deskundig personeel.
En de mogelijkheid om je toestel 31 dagen uit te proberen.
Snelle levering je wordt goed op de hoogte gehouden wat de hoogte is van je bestelling.
Wij hebben al meedere telefoons bij Belsimpel gekocht en raden ze ook zeker aan!

Eric 21-03-2021

Mooie prijs voor de iPhone 12 mini. Overzichtelijke website en super snelle levering op zondag.

Dreetje 66! 21-03-2021

Duidelijke beschrijving van aan te kopen product, goede bescherming tijdens verzending!
Toestel tip top in orde ontvangen, .

Mirco M 21-03-2021

Afgelopen maand voor mijn 3e keer een nieuwe mobiel besteld via Belsimpel.
Zoals gewoonlijk was de telefoon met extra's binnen 24u geleverd en top verpakt!
Heel blij met mijn nieuwe LG Velvet, weer een top mobiel van LG zoals gewoonlijk!
Bedankt voor weer de super service Belsimpel!

Edje22 20-03-2021

Samsung A42. Ik ben zeer tevreden met Simpel 1 van de goedkoopste. Pakketje goed ingepakt. De inhoud was heel en niet bescadigd. Ik ben blij met Simpel, God gevoel bij.

Marja 20-03-2021

Goedkoopste prijs voor mijn I pad en super snelle levering. Op ZONDAG, woon op het platteland en dat was nog nooit gebeurd. Dus een 10.

theo kemkens 20-03-2021

Alle lof voor jullie bedrijf.
Ik kan niets bedenken wat nog verbeterd zou kunnen worden.
Toch heb een ding wat beter kan namelijk bij retourzendingen kan je een retour etiquette downloaden.
Het zeer grote formaat hiervan is geschikt voor bijvoorbeeld het verzenden van een olifant.
m.v.g. theo kemkens

BelSimpel aan de Vismarkt in Groningen 19-03-2021

Op het afgesproken tijdstip lag mijn bestelling - de IPad 2020 - klaar. De medewerker was zeer klantvriendelijk en dacht mee over de aankoop van een hoes die hij liet zien op de website. Ik ging met een tevreden gevoel naar huis en heb plezier van mijn aankopen.

Meerens 19-03-2021

Was erg makkelijk mijn product te vinden en te bestellen.
We waren heel blij dat het binnen 24 uur ook binnen was.
Ben zeer tevreden over Belsimpel en zal zeker de volgende keer weer bestellen.