Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jaco 05-04-2021

Duidelijke omschrijvingen en volledig. Snelle levering en goede voorwaarden

Bobbert 05-04-2021

Mijn 3 smartphone op rij aangeschaft via belsimpel.nl.
Duidelijke uitleg, prijzen zijn net iets gunstiger dan bij de concurrentie. Vlotte afwikkeling, komen hun beloftes ook na.
Telefonisch correct behandeld en uitleg gekregen, betreffende een refund actie van Sony, waar zij zelf geen part of deel in hadden, toch op de goede weg geholpen met bevredigend resultaat.

Shaya 05-04-2021

Bij belsimpel kwam de telefoon die ik wilde kopen als goedkoopst naar voren, vergeleken met andere aanbieders.
De bestelling, de betaling en de levering verliep vlekkeloos. Ik ben erg tevreden.

Wietze 04-04-2021

Belsimpel had het beste prijsaanbod.snel afgeleverd .en een mooi toestel afgeleverd

PEKN 04-04-2021

Gebruiksvriendelijk site. Zeer complete product beschrijving en goede prijs.
Daarbovenop bijzonder snelle en volledige levering.

John S 04-04-2021

Op zondag om 14u besteld en volgende dag in de bus!! Aan zeer goede prijs !

Martin 04-04-2021

Ik heb in de afgelopen jaren al een aantal iphones gekocht als losse toestel. De prijzen kunnen dagelijks veranderen dus hou de site in de gaten en koop wanneer je de prijs juist vindt.
Vlotte bezorging, duidelijke bestelproces.

Claassen 03-04-2021

Ongelooflijk hoe snel. Auto moet wel meteen zij n vertrokken naar het tijdstip van de bestelling.

Erwin 03-04-2021

Snel bezorgd, zoals was aangegeven en voor een scherpe prijs. En dat al jaren lang.

Roel 03-04-2021

Het bestellen gaat makkelijk en werd supersnel de volgende dag geleverd.
Erg tevreden met mij xcover5.

Raymond 03-04-2021

Ben zeer tevreden over de verzending inderdaad vandaag besteld morgen in huis, ook op zondag
Bestelformulieren zijn eenvoudig in te vullen ook voor een wat ouder iemand. En last but not least de prijs van een losse telefoon is denk ik een van de laagste in ons land.

Tommie 02-04-2021

Telefoon ok, Levering dikke teleurstelling wordt gewoon voor de deur gezet, klaar om meegenomen te worden door iemand, maarja lijken ze niet echt een probleem te vinden

Erik 02-04-2021

Wat een prima shop.
Reeds meerdere bestellingen geplaatst en altijd supersnel volgens afspraak geleverd.
Nu had ik een Samsung smart watch, gekocht in juli 2019, waar problemen mee waren.
Gebeld met de klantenservice, prima te woord gestaan.
Oplossingen aangedragen echter hielpen deze niet.
Vervolgens horloge naar hun opgestuurd en binnen 3 werkdagen horloge gerepareerd retour gekregen.
Prima service !!
Een zeer tevreden klant.

D Lagerwij 01-04-2021

Een zeer goede shop wat ik zocht stond er allemaal op heb in totaal al 4 dingen gekocht alles perfect
Geregeld van bestellen tot aflevering en zeer goed verpakt

Dorien Peters 01-04-2021

snelle en goede levering .dinsdagsavonds besteld donderdags al thuis zal iedereen aan raden hier bestellen

Peter 01-04-2021

De website is duidellijk en helder. Mijn bestelling is keurig op tijd geleverd.

Johan 01-04-2021

Samsung S21 besteld.
Makkelijk, overzichtelijk om te bestellen en op tijd geleverd.
Wat wil je nog meer? Oja een lage prijs en die hadden ze ook nog :).

Vivian 01-04-2021

Ik ben inmiddels al ruim 3 jaar klant bij belsimpel en ben super tevreden over hun service en prijzen. Als ik acties vergelijk kom ik ook altijd bij belsimpel uit als de beste en meest betaalbare optie. Ze zijn ook super snel met bestellingen leveren en het omzetten van een nieuwe sim kaart. Dik tevreden dus ;)

mp 01-04-2021

prima doen wat ze beloven, snelle levering, voor mij de beste webshop om een nieuwe telefoon te kopen met of zonder abonnement, en het belangrijkste is dat deze website te vertrouwen is chappo petje af voor besimply the best

Muriël Verhoeven 31-03-2021

Super snelle service, scherpe prijzen en een duidelijke website.

Meer dan tevreden! :)

Ria 31-03-2021

Prima product, voordeligste in zijn sort ( oordopjes draadloos). ' s Avonds besteld, de volgende dag in huis.

Sonja 31-03-2021

Netjes verpakt, snel verzonden, scherp geprijsd. Het lijkt simpel maar een goede online ervaring is gewoon echt prettig.

Bianca 30-03-2021

Ik wist wat voor telefoon ik wilde hebben. Kwam al snel uit bij Belsimpel, prima prijs/kwaliteit verhouding. De site is gebruiksvriendelijk. Vlotte, correcte levering. Dik tevreden

J.v.L Zwijndrecht 30-03-2021

Goede informatie over het te bestellen produkt.
Makkelijk en snel te bestellen.
Snelle en correcte levering.

Judy Sterenborg 30-03-2021

Super snelle levering! Goede informatie op de site en je wordt goed op de hoogte gehouden per mail!