Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans lierop 11-04-2021

iPad via de website besteld,de volgende dag in huis en kon gelijk naar de winkel op de Lijnbaan in Rotterdam voor uitleg en alles overzetten van oude naar nieuwe iPad,echt een prima service.

Khale Kamha 11-04-2021

Het product was meer dan goed, identiek aan wat werd beschreven. Ik heb niets defect gevonden. Het is uitstekend

Frederik 10-04-2021

Heel snel geleverd en voor de laagste prijs.
Belsimpel doet wat ze beloven.
Enige commentaar is dat het tablet was niet bedoeld voor de Nederlandse markt. Dus taal verkeerd ingesteld en beschrijving niet in het Nederlands.

Raymond 10-04-2021

Het mooie aan de site is dat het meerdere opties biedt. Overzichtelijk is en suggesties aangeeft. Belsimpel is zeer gebruikersvriendelijk.
Ik ben tevreden met het aangekochte product dat, zoals op de site aangegeven werd, stipt op tijd geleverd werd.

Patrick Simons 10-04-2021

Duidelijke en overzichtelijke site, waar je makkelijk kunt filteren en zoeken.
Prijzen van de diverse toestellen is goed marktconform.
Levering is snel, duidelijke meldingen wanneer je het toestel kunt verwachten.
Geheel tevreden!

Rosemarijn 10-04-2021

Snelle bezorging. Fijn dat ze de Fairphone verkopen. Ook nog met een beetje korting.

Joop. 10-04-2021

Prima voorgelicht bij de keuze van de telefoon. Daarna is alles snel en foutloos overgezet van het oude naar het nieuwe toestel. Ondanks de coronamaatregelen, gebeurde het in een ontspannen sfeer.

J. Bakker 10-04-2021

Duidelijke website duidelijk onderscheid tussen losse telefoons en abonnementen met telefoon.
Op de website staat voor 23.30 uur besteld en morgen in huis , ik heb 's avonds een telefoon besteld en deze werd ook echt de volgende dag geleverd. Top! Er staat ook zeer uitgebreide informatie over de telefoons op de website zodat je goed kan vergelijken.

Frans 10-04-2021

Alles wordt duidelijk omschreven en het zoeken wordt gemakkelijker gemaakt met de filter.

Arno 10-04-2021

Nieuwe telefoon gekocht via werkgever. Dit moet via belsimpel, vandaar bij belsimpel gekocht. Telefoon was tevens bij belsimpel het goedkoopst en direct leverbaar.

Faizal 09-04-2021

Het was simpel bestellen, de voordeligste prijs en een snelle levering aan huis.. geen op of aanmerkingen

Monica 09-04-2021

Goedemiddag,

Ben zeer tevreden.

Snelle levering en de oortjes nergens goedkoper als bij jullie.

Tevreden koper 09-04-2021

Zo Simpel kan bestellen voor het bellen zijn! Prima service volgens afspraak.

Rudy 09-04-2021

Ik heb Apple Airpods Pro tegen een hele goede concurrerende prijs besteld en zeer snel ontvangen in een nette verpakking. TOP!

Theo Rutten 09-04-2021

Snelle levering, groot aanbod, uitstekende service bij klachten. Bieden uitstekende oplossing bij klachten.

Tonny Loman 09-04-2021

Zeer goede webshop heb al meerdere mensen aan bevolen om te shoppen zou zo weer wat bestellen als dat nodig zou zijn snelheid gegarandeerd dus een prima shop mvg Tonny

Ivo 09-04-2021

Top, uitgebreid assortiment, duidelijke communicatie per mail en track & trace, snelle levering en goed verpakt! nog nooit iets verkeerds gegaan.

Darshan 08-04-2021

Niks persoonlijks tegen Belsimpel, maar ik wilde een Asus ROG phone 5 met abonnoment halen wat uiteindelijk niet door is gegaan. Dit komt, door dat hele bullshit BKR systeem van leningen etc waardoor hun hebben besloten dat ik die specifieke abonnoment niet kan nemen. Ik heb geld zat om het voor de komende twee jaar gewoon af te lossen en dan komen hun zeggen dat het niet mag. Belsimpel, is een fijn bedrijf maar dit hele abonnoment stelsel slaat nergens op. Ik heb uiteindelijk de Asus ROG phone 5 los gekocht.

Kristof 08-04-2021

Prima prijs en snelle service. Duidelijke communicatie na bestelling. Doet wat werd beloofd.

Hayet 08-04-2021

Mijn pakketje was bij het verkeerde adres afgeleverd, heb vervolgens de klantenservice gebeld. Meneer was super vriendelijk en heeft mij goed geholpen.

Super dat Belsimpel achteraf nog even een persoonlijke kaartje heeft gestuurd met ook nog eens met wat lekkers. Heel lief!

Nogmaals bedankt! De service verdiend in ieder geval wel meer dan 5 sterren.

Mees 08-04-2021

Het was op tijd binnen en het zag er top uit!
Daarnaast was de actie erg interessant en die geven jullie dan ook vaak, ga zo door!

MJ 08-04-2021

Conform verwachting, netjes geleverd volgens aangegeven lever tijdstip. Communicatie helder.

Astrid Scholtens 08-04-2021

Prima tevreden, mooie telefoon en de exact volgens afspraak ontvangen. Super bedankt nog

Johan 08-04-2021

Nette prijs en heel snel geleverd. Je word goed op de hoogte gehouden wanneer je pakketje geleverd wordt.

Hans 08-04-2021

De internetwinkel is goed, maar kan beter. De eerste keus van het menu mis ik of je een los toestel wilt of een abonnement. Goede prijzen. De bestelling kwam zoals afgesproken de volgende avond. Verpakking was heel goed. Word hier heel blij van.