Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tarek 17-04-2021

Best prijs goed kwaliteit ok snel bezorgd. Ik vind
Belsimpel is perfect .

Donkers 17-04-2021

Service is super! Had (helaas) tot drie keer een Motorola retour moeten sturen in verband met display problemen. Eindstand een Poco F3 gekozen, alles super netjes afgehandeld. Dikke 10.

Cynthia 17-04-2021

Prima site, kan snel vinden wat je nodig hebt. Duidelijke uitleg ook.
Product iphone was mooi op tijd geleverd. Ik ben er blij mee.

Richard 17-04-2021

Was op zoek naar een nieuwe Ipad. Belsimpel was de voordeligste en de volgende dag in huis.

Maurien 17-04-2021

Website, overzichtelijk en duidelijk. Snelle levering! Netjes aangekomen mijn aangeschafte product.

Helene 16-04-2021

Ben zeer tevreden, vooral de korte videootjes over de verschillende telefoons. Er is zoveel keuze dat is vaak teveel. Ik was altijd erg tevreden met de samsung note. Ik had eerst een verkeerde keuze gemaakt en een samsung besteld, wat toen hij aankwam op een monstertelefoon leek, zo ontzettend groot! Na telefonisch overleg met belsimpel gekozen voor de iphone mini, ik kon mijn reeds aangekomen samsung (maar niet gebruikt) kosteloos retourneren en nadat belsimpel had gechecked of hij netjes met bijhorende kabel, etc. was geretourneerd stuurden zij mij een e-mail dat zij het goed ontvangen hadden en na de check hadden zij beoordeeld dat ik mijn volledig betaalde bedrag terug kreeg, binnen 5 dagen daarna stond het geld op mijn bankrek. De eerste telefoon had ik 30 maart jl. en de dag erna teruggestuurd. De 2e telefoon kreeg ik 6 of 7 april binnen (ivm met paasweekend).Ben zeer tevreden, alles netjes afgehandeld, geen gezeik, geen gemaar, gewoon goed, zoals het zou moeten zijn, van beide kanten klant en verkoper. Dus chapeau voor Belsimpel.

Wilma 16-04-2021

Artikelen duidelijk omschreven, heb in het verleden vaker artikelen (telefoons) besteld via deze site en nu een Fitbit Charge 4. Een telefoon deed het niet naar behoren, taal in het Spaans. Vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice om een oplossing te zoeken. Kon de telefoon terug sturen en ze hebben het probleempje keurig opgelost, waarop ik de telefoon binnen afzienbare tijd weer terugkreeg. Voor mij een betrouwbare winkel, spullen worden op tijd geleverd. Prijs/kwaliteit verhouding met andere winkels zeer goed. Ben een zeer tevreden klant en zal zeker in de toekomst hier weer bestellen.

Anoniempje 16-04-2021

Heel accuraat en op tijd en afspraak geleverd.
Vandaag besteld en morgen geleverd. Prima en voor herhaling vatbaar

Anoniem 16-04-2021

Op donderdag mijn airpods besteld, en het was de volgende ochtend al bezorgd! Super snelle en fijne levering. Airpods pro kwam wel aan in een zachte envelop waarna er een deuk in de verpakking zat maar is verder niet erg. Misschien een idee om kartonnen verpakkingen te gebruiken?

Toya 15-04-2021

Belsimpel is een overzichtelijke & duidelijke site. Artikelen zijn relatief goedkoper dan bij andere bekende winkels zoals mediamarkt, coolblue etc. Ook is de bezorgservice erg snel en fijn. Binnen 1 dag een track & trace code. Super handig!
Ik raad iedereen aan om via Belsimpel jouw favoriete product te bestellen. Ik zelf heb namelijk al een iPhone 11 en Airpods Pro aangeschaft en kan niet blijer zijn!

Peter 15-04-2021

Prima apparaat tegen scherpe prijs. Op tijd geleverd, maar ik was al tevreden over eerder aankopen bij Belsimpel.
Aanrader!

Natasja 15-04-2021

Een hele fijne website en goede prijzen, echt een aanrader. Verschillende websites bekeken voordat ik deze aankoop heb gedaan. Deze was de goedkoopste

p 15-04-2021

Snelle bezorging, goedkoop, heldere communicatie en een fijn product!
Dus zeker aan te raden

Tess verduyn 15-04-2021

het was heel goed verpakt en het was de volgende dag al binnen. ik had airpods gekocht en ze werken heel goed! echt een aanrader

Gert de Jong 15-04-2021

Ik heb onlangs een slechte ervaring gedeeld over Belsimpel. Daar hebben ze snel op gereageerd en inmiddels het probleem naar tevredenheid verholpen. Ik heb een nieuw toestel opgestuurd gekregen nadat men eerst weigerde om dat te doen.

---------------------------------------------------------------------
Eerdere review 26-3-2021:

Ik heb de afgelopen weken al 3 keer een andere levering ontvangen.
Let op! Ik ervaar bij Belsimpel de laatste tijd dat er heel veel dingen mis gaan in het verzendproces. Als je een telefoon bestelt, kan het gebeuren dat je compleet iets anders van een andere leverancier geleverd krijgt. Dat is mij inmiddels 3 keer overkomen. En ik heb de ervaring dat je zelfs na de 3e keer niet direct geholpen wordt, maar dat je ook de derde keer weer minimaal 5 dagen moet wachten voordat ze besluiten of de bestelling opnieuw opgestuurd wordt. Dus ook na 3 keer zo'n rare ervaring ervaar ik dat men zich verschuilt achter procedures, maar word ik niet geholpen. Dat lijkt mij niet wat ze bedoelen met de Belsimpel methode! Ik vind Belsimpel dus niet meer een partij waar ik vertrouwen in heb en die klantgericht zijn. Helaas!

henzo 14-04-2021

Belsimpel had de mobiele telefoon Faiphone 3+ in voorraad en leverde de volgende dag tegen gunstige prijs.

PAU 14-04-2021

Ben zeer teleurgesteld over mijn aankoop bij Belsimpel. Ik kreeg letterlijk alleen het toestel. Geen oplader, geen oordopjes, NIET EENS DE PIN waarmee ik de telefoon open moet maken om de simkaart erin te kunnen doen. Dit had wel wat duidelijker vermeld mogen worden, want dan had ik de ontbrekende dingen tijdig apart kunnen aanschaffen. En nu gaat het overzetten van het nummerbehoud volgens mij ook niet helemaal goed. Wat een ellende!

Michel 14-04-2021

Duidelijke en overzichtelijke website, alles wat je wil weten over mobiele telefoons, providers, abonnementen kun je hier vinden. Bestel hier nu al jaren mijn telefoons.

Jan C. Zuidweg 14-04-2021

Op zoek naar een voor mij geschikte smartphone kwam ik bij Belsimpel een mij passende combinatie tegen van toestel en provider. Ik was het zoeken en vergelijken beu. Na de opdracht en de betaling had ik het toestel in huis. Maar was een technisch mankement waardoor ik de simkaart niet kon installeren. Ik vreesde het ergste: toestel terug, ellenlange reparatieprocedure........Maar niets daarvan. Belsimpel vroeg het apparaat op te sturen (op za.morgen) en op wo.morgen daarop, was het gerepareerd weer bij mij terug.
Ik heb niets dan lof voor de mensen die daarvoor gezorgd hebben.

Eric 14-04-2021

iPad is volgens afspraak geleverd en is fabrieksnieuw. Het bestelproces is zeer transparant. Zeer tevreden.

Roykep 14-04-2021

Ik heb via de site een oppo 5 besteld en het telefoontje was volgens afspraak optijd geleverd en degelijk ingepakt. Ben heel tevreden met het toestel en denk erover na om nog een toestel te bestellen voor mijn vrouw

Samsung Galaxy S20 Ultra 14-04-2021

Goede service voor een goede prijs!
Telefoon besteld en gelijk de volgende dag in huis.

Melanie 14-04-2021

Duidelijke website, makkelijk om te bestellen en goede communicatie over het gehele proces. Bezorging zoals afgesproken.

frentrop 14-04-2021

Ik heb al vaker gebruik gemaakt van de Belsimpel shop en webshop. Ook deze keer weer een mooi succes, Mijn schoonmoeder was plotseling opgenomen en wenste een telefoon die zij kon bedienen. Sávonds even na 2200 besteld en toch nog de volgende dag geleverd. Helemaal perfect!!!

K van Lente 14-04-2021

Goede en snelle levering en een goede telefoon met grote opslag en snelle compressor