Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

J. van Breugel 13-04-2021

Bestelling helder en duidelijk, werd ook op afgesproken tijdvak bezorgd.
Bezorger heeft pakket alleen voor de deur gezet en is vertrokken voordat ik de deur open kon doen.
Geen verificatie met ID- bewijs of handtekening gedaan bij aflevering.

M. 13-04-2021

Heel overzichtelijk als je moet kiezen wat voor een telefoon je wilt hebben. Je kunt het makkelijk vergelijken met elkaar.
Jewordt op de hoogte gehouden wanneer je produkt geleverd wordt en tevens zit er alles bij. Bij vragen geen probleem makkelijk overal te stellen.

Ingrid 13-04-2021

Apple airpods besteld goede prijs en de volgende dag al binnen. Enorm snelle service.

Wiggy 13-04-2021

Overzichtelijke website. Bestellen ging makkelijk. Scherpe prijs en snelle en keurige aflevering.

Nicolien 13-04-2021

Hele makkelijke bestelling en goede service toen ik mijn nieuwe Samsung S10 bestelde! De levering was ook erg snel. Blij mee!

Van den Berge 13-04-2021

Ik ben via kieskeurig bij de shop gekomen. En omdat ik al eerder een telefoon had gekocht. Snelle levering. Prima toestel. Helmaal geen problemen.

Nabila 13-04-2021

Heb een telefoon iPhone 11 besteld voor mijn zoon. Prima service! Duidelijk snel geleverd. Is de tweede keer dat ik bij bel simpel bestel, echt een aanrader!

Janny 13-04-2021

Mooi mobiel! en snel bezorgd, ben zeer tevreden.
Heb in het verleden meer besteld gehad,altijd goed geweest.

Erwin 13-04-2021

Duidelijke website met goede aanbiedingen; bestellen ging zeer gemakkelijk. levering op tijd en goed verpakt.

pietje 12-04-2021

Het was overzichtelijk doordat er voldoende gegevens over een model worden gegeven. daardoor kun je goed bepalen wat er bij je past.

Martin de Haas 12-04-2021

Scherpe prijs, snelle en correcte levering. Goede en duidelijke site, betreft de aankoop van een IPhone 12 mini 128gB

J. 12-04-2021

Altijd de voordeligste prijs, goede beschrijving van het apparaat en geleverd zoals beloofd.

Alex 12-04-2021

Goede info het product word goed beschreven en er staan vaak ook reviews bij. Snelle verzending

Chris 12-04-2021

Alles verliep vlot en perfect, de volgende dag al geleverd en beste prijs ook, kortom een aanrader

Anne 12-04-2021

Ik heb voor Belsimpel gekozen omdat de winkel het product dat ik wilde bestellen het goedkoopste aanbood. Dit is voor mij zeker een pluspunt. De site is gebruiksvriendelijk. Je hoeft niet lang te zoeken naar het product dat je wil bestellen, de specificaties en de bezorgmogelijkheden. Het is handig dat je een account kan aanmaken, zodat je gegevens bewaard blijven. Je krijgt fijne en duidelijke e-mailtjes om je bestelling te bevestigen. Ook word je goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Je krijgt een mailtje wanneer je pakketje onderweg is en wanneer je pakket bezorgd is. Dit is erg fijn. Kortom, ik raad je zeker aan om via deze site te bestellen. Ik kan geen minpunt bedenken.

Willem 12-04-2021

Bekende en betrouwbare webshop.
Snelle levering en een concurrerende prijs.

Renata 12-04-2021

Prijs vergelijkbaar met andere webwinkels maar de levering was sneller en gratis.

Mo 12-04-2021

Goede site met goede informatie heb snel een keuze kunnen maken en bestelling was binnen een dag binnen.

Elfje 11-04-2021

iPhone 11 gekocht bij Belsimpel. Zeer goede en snelle service. Duidelijke website en productomschrijvingen.

Martin 11-04-2021

Onlangs 2 smartphones besteld bij Belsimpel.
Het bestellen via de site gaat kinderlijk eenvoudig, en je ontvangt direct een bevestiging van je bestelling en betaling.
Ook is de bestelling goed te volgen via een duidelijke track/trace en werd de volgende dag al bezorgd.

Robert 11-04-2021

helemaal geen problemen. De bestelling is aangekomen zoals beloofr (levertijd).

Ger 11-04-2021

Eerlijk advies, duidelijke snelle reactie per mail.De Motorola G9play bevalt uitstekend, prima prijs en erg tevreden mee! Snelle levering.

Hans 11-04-2021

Ik zocht een telefoon als verjaardagscadeau voor iemand anders.
Op zondag via de website een afspraak gemaakt voor de aankoop van een telefoon in Groningen op donderdag. Bij het maken van de afspraak aangegeven om welke telefoon het ging. Tweemaal een bevestiging van deze afspraak ontvangen. Op donderdag was de telefoon helaas niet aanwezig. In de winkel konden ze me niet verder helpen. Daar sta je dan!
De klantenservice gebeld: ook zij konden niets voor mij betekenen. Donderdag zelf de telefoon via de website besteld.
Vrijdag getracht de telefoon op te halen bij het bezorgpunt. Helaas klopten de openingstijden in de bevestigingsmail niet en was het bezorgpunt dicht.
Zaterdag uiteindelijk de telefoon opgehaald. Bij thuiskomst bleek het een gebruikte telefoon te zijn: plasticjes en stickers eraf, vette vingers op de telefoon, documentatie duidelijk gebruikt, alles slordig in het doosje en het doosje zat niet eens goed dicht.
Na telefonisch contact bleek de enige mogelijkheid opnieuw bestellen en deze telefoon retourneren.
Zaterdag opnieuw besteld (moet je je ook maar financieel kunnen permitteren) en zondagavond werd de telefoon afgeleverd (te laat voor de jarige).

Dinsdag ontving ik via email de bevestiging van de retournering van de andere telefoon. In deze bevestiging werd mij te verstaan gegeven dat de telefoon gebruikssporen vertoonde maar dat men mij deze keer tegemoet zou komen en de telefoon zou terugnemen.
Middels een reply heb ik Belsimpel geattendeerd op alle ellende die ik met deze bestelling had meegemaakt (kosten, tijd en heel veel ergernis) en duidelijk aangegeven dat de inhoud van de email bij mij verkeerd viel.

Na deze reply heb ik nooit meer iets van Belsimpel vernomen.

Tijdens het telefoongesprek met de klantenservice op zaterdag werd mij verteld dat zodra de bestelling volledig zou zijn afgewikkeld, men het dossier zou beoordelen om zo tot een eventuele compensatie te komen. Dit bleek ook een loze belofte, want ook hier heb ik nooit meer een reactie op gehad.

De telefoon was uiteindelijk goed.
Wel is mij duidelijk geworden dat Belsimpel, ondanks de mooie woorden en leuzen, geen service biedt. Ja, je wordt netjes te woord gestaan en krijgt volop verontschuldigingen. Maar - ten behoeve van de klant - een actie opstarten buiten het reguliere proces, kunnen en/of willen ze niet. En dus moet ik concluderen dat, wanneer je ze echt nodig hebt, ze op het punt van service niets voor je betekenen.

Apple Q liefhebber 11-04-2021

Simpele navigatie op de website, eenvoudige bestel procedure.
Waardevol product besteld, welke met extra zorg en aandacht is geleverd.
Bezorging volgens verwachting website.
In deze geheel tevreden!

Hans lierop 11-04-2021

iPad via de website besteld,de volgende dag in huis en kon gelijk naar de winkel op de Lijnbaan in Rotterdam voor uitleg en alles overzetten van oude naar nieuwe iPad,echt een prima service.