Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Reinier 08-04-2021

Duidelijke website, overzichtelijk! Ik kon met paar muisklikken vinden wat bij persoonlijk past, een prepaid van Nokia. Zeer snelle levering en top mobieltje.

Ineke 08-04-2021

Goede hulp bij kiezen. Fijn dat je optie hebt alleen toestel kiezen of met abonnement. Snelle levering.

Ger Tupker 08-04-2021

*UPDATE* Tot m'n stomme verbazing ben ik vandaag gebeld door Belsimpel, Lange verhaal kort. Ze vonden het toch wel erg lullig dat het een paar keer gebeurd was en krijg daarom toch nog het prijs verschil terug. Niet verwacht en toch gekregen , mooi gebaar van Belsimpel dus dan toch ook maar een 10.

--------------------------------------------------
Review 29-03-2021:

De aankoop en het verzenden is allemaal meer dan prima, maar er is een ding wat me vreselijk irriteert. Dat is dat ik nu bij meerdere los gekochte telefoons moest vaststellen dat de prijs, een dag na de aanschaf, al weer drastisch gezakt was. Ik heb daar de eerste keer over gebeld en kreeg toen te horen dat dit kwam omdat er sprake is van dagprijzen. Dat snap ik maar het blijft niettemin zeer irritant. Ik had de toestellen ook terug kunnen sturen en dan weer opnieuw aan kunnen schaffen, maar dat vind ik kinderachtig. Jullie zouden klanten in die situatie op z'n minst toch wel tegemoet kunnen komen met een hoesje of iets dergelijks. Het prijsverschil was echt fors te noemen, zeker als dat op 1 dag gebeurd en voor de derde keer, vandaar de vijf ander was het een tien geweest.

g. van der Horst 07-04-2021

Duidelijke en eerlijke vermelding van de prijs. Het toestel werd ook snel geleverd.

Rein 07-04-2021

Overzichtelijke en duidelijke website.
Eenvoudige bestellen met diverse betalingsmogelijkheden, ook voor mensen die eventueel niet aan internet bankieren doen of geen creditkaart hebben(dit schort er bij andere sites nog wel eens aan) en snelle levering.

Bert Kalden 07-04-2021

Het door mij bestelde GSM werd nergens anders zo goedkoop aangeboden. Snelle levering en een dochter die super blij is.

Jan evers 07-04-2021

Ik ben zeer tevreden met het toestel een Samsung A71, en wat een snelle levering van belsimpel .

Toon 07-04-2021

Duidelijke omschrijving van product
Super snelle levering
Kortom zeer tevreden

Jeroen 07-04-2021

Fijne, duidelijk website. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling!

mies 07-04-2021

makkelijk besteld en snel geleverd precies wat je graag wilt, ben erg blij met mijn sporthorloge

I. Biserta 07-04-2021

Ik ben heel gastvrij en vlot geholpen, met duidelijk informatie vooraf bij het maken van de afspraak. Het product waarvoor ik in eerste instantie kwam, lag voor mij klaar. Het product dat ik, waarvan ik wist dat het niet op voorraad was, in de winkel kon afstemmen voor bestelling, ontving in de volgende dag al thuis bezorgd.
Wederom een heel fijne winkelervaring.

s 07-04-2021

Slechtste ervaring ooit!! hier kom ik dus nooit meer ik wou gisteren een telefoon kopen hier en het leek alsof de medewerker gesleurd was uit zijn bed en verplicht daar moest zitten en mij moest helpen. Dit was mijn diepste teleurstelling ooit, ik ging er met vreugde naar toe maar heb de bestelling moeten afbreken omdat we als een stuk stront werden behandeld!! walgelijk. Als ik een 0 kon geven had ik dat zeker gedaan want dit bedrijf is niet eens 1 punt waard. Waardeloos dus!

Will 07-04-2021

Snelle en adequate levering van de Airpods Pro. Hoewel een dure aanschaf heb ik zeker geen spijt. Ze voldoen prima en het geluid is geweldig goed voor zulke kleine dopjes.

Christiaan 07-04-2021

Belsimpel heeft vaak telefoons die niet officieel in Nederland worden verkocht ('grijze import') hoewel ze wel gewoon functioneren op Nederlandse netwerken. De bezorging was verder prima en het apparaat functioneert ook goed.

Bro Polle 07-04-2021

Makkelijke site met goede informatie. Mooie , duidelijke webshop, met veel keus in telefoons. De informatie bij de telefoons is zeer duidelijk. Snelle levering.

Nikki 07-04-2021

Hier een nieuwe case besteld voor m’n airpods, heel blij mee! Kwam snel binnen en het product was goed! Ik werd via de mail netjes op de hoogte gehouden van de status van het pakket. Al met al, erg fijn!

een zeer tevreden klant 06-04-2021

mooie , duidelijke webshop, met veel keus in telefoons.
de uitleg bij de telefoons is zeer duidelijk , zelfs voor een leek als mij .
geweldig was de snelle levering !!

Eef 06-04-2021

Redelijk snelle levering, helaas niet de volgende dag.
Telefoon is netjes verpakt; onbeschadigd aangekomen.

Sophia 06-04-2021

Snelle levering. Goed verpakt. Goede communicatie voor en na levering product.

Jan Weener 06-04-2021

Een zeer snelle levering van de Samsung Galaxy A51 voor een goede prijs. De aangeboden accessoires worden nadrukkelijk aangegeven maar kan je indien gewenst eenvoudig negeren.

Pieter 06-04-2021

Goed product, goede prijs, snelle levering.
Onverwacht zat er een transparant beschermingshoesje bij. Dat is erg welkom natuurlijk, maar die werd me ook los aangeboden om er bij te kopen.

A.L.G. 06-04-2021

Prima service, snel en goed verzorgd. Goede communicatie. Ik kende de shop nog niet maar staat nu hoog in het lijstje van leveringen. Nu

Geert 05-04-2021

Shop van Belsimpel is duidelijk en makkelijk in gebruik. Heb voor Belsimpel gekozen omwille van zijn scherp geprijsde producten. De afhandeling en levering was correct. Volgende keer terug Belsimpel!!

Piet 05-04-2021

Uitstekend product, prima geleverd. Zeer tevreden. Ik heb het artikel ook aanbevolen aan anderen. Volgende keer ga ik zéker weer naar dit bedrijf

Ali 05-04-2021

Ik ben zeer tevreden met bel simpel . Alles overzichtelijk en heel vaak korting acties. Kortom heel blij met mijn aankoop.