Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Mar 30-03-2021

Duidelijke site met eerlijke beloften. Ik kon goed vergelijken en de telefoon werd idd een dag later bezorgd. Ook geen kleine lettertjes in de voorwaarden. Duidelijk en eerlijk!

Steve kouthoofd 30-03-2021

Hij kwam als goedkoopste uit de bus .verder snel geleverd en bij problemen goed te bereiken.

Frank 29-03-2021

Mobiel besteld en de volgende dag keurig geleverd. Wederom een goed product tegen een mooie prijs.

Karin 29-03-2021

Belsimpel is een heel fijne webshop, de Apple pro oortjes die ik had besteld waren scherp geprijsd en werden supersnel geleverd.

Peter f auer 29-03-2021

Makkelijk keuze maken op overzichtelijke website. Scherp geprijsd.Razendsnelle levering.

Robin 29-03-2021

Super goed geholpen met mijn vragen/opmerkingen. Klanten service reageert snel en komt met goede oplossingen!

Stefan 28-03-2021

Zaterdag nieuwe telefoon besteld en zondag in huis.
Super snelle levering, echt top.

henk 28-03-2021

De shop was zeer duidelijk .het bestellen ging heel goed en de afwerking was prima geregeld.

Peter 28-03-2021

Lang getwijfeld om de AirPods pro te bestellen. Maar met een goede aanbieding van Belsimpel overtuigd. Ze doen wat ze beloven. Net als met de andere dingen die ik online heb besteld.

Gre 27-03-2021

Ben zeer tevreden had super snel mijn bestelling binnen!!!
Het was mijn tweede keer dat ik bij Bel Simpel een bestelling hebt gedaan
en was net als de vorige keer zeer tevreden

Gre 27-03-2021

Ben zeer tevreden had super snel mijn bestelling binnen!!!
Het was mijn tweede keer dat ik bij Bel Simpel een bestelling hebt gedaan
en was net als de vorige keer zeer tevreden

Patricia Nan 27-03-2021

Al diverse malen een product besteld en het is helemaal top.Site zeer overzichtelijk, makkelijk bestel programma en zeer snel in huis.Een aanrader, zeker weten.Waarom dan geen 10, er is altijd ruimte voor verbetering.

MeV 27-03-2021

Dit is het 3e toestel met abonnement die ik via Belsimpel aanschaf. Prima webshop. Hij is duidlelijk, alles is makkelijk te vinden en uiteraard is alle info makkelijk terug te halen in je account.

Ik kreeg netjes een mailtje dat ik kon overstappen of verlengen. Mijn huidige abonnement bij vodafone kon wel iets goedkoper dus ik ben overgestapt naar tele2 omdat de 'dit wil ik weken' aan de gang waren. Ik heb een mooi toestel uitgezocht waar ook nog eens 50 euro cashback op zat. Prima deal!

Het toestel heb ik vrijdag avond besteld en zondag werd het netjes geleverd. Voor ik het toestel uit de doos haalde, heb ik eerst een foto gemaakt van de desbetreffende nummers voor de cashback. Helaas was het toestel beschadigd en ik heb deze natuurlijk weer geretourneerd. Ik zo netjes als ik ben (en misschien ook wel zo dom) gewacht tot ik een nieuw toestel ontving. (Daar deden ze niet moeilijk over). Bij het 2de toestel was helaas de voor geïnstalleerde screenprotector beschadigd, dus weer bellen met Belsimpel. (Ik kreeg ze verdomd snel aan de telefoon) En ik heb deze telefoon ook weer geretourneerd.

De volgende dag werd ik netjes gebeld door Belsimpel met de mededeling dat ze de protector hebben verwijderd en dat het probleem opgelost was. Ik kreeg een nieuwe protector mee gestuurd dus wat mij betreft is het probleem prima opgelost. En de volgende dag had ik het toestel alweer in huis. Netjes gedaan Belsimpel, snel een accuraat gehandeld en daar kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen.

Nu alleen het mindere puntje en daar kan Belsimpel in principe weinig aan doen, maar het is wel een smetje op de ervaring. In de tussentijd na het telefoontje dat het probleem was oplost. Heb ik de cashback aangevraagd. Omdat ik het eerste toestel had geretourneerd, heb ik het meeste recente factuur naar Samsung gestuurd. (Heel dom, want daar was de datum van de cashback op verlopen. Had ik helaas te laat in gaten). Nu klopte mijn gegevens voor de cashback niet meer. Samsung heeft mij daar op geattendeerd. Dus ik heb nog geprobeerd om het vorige factuur in combinatie met desbetreffende nummers van het vorige toestel dat wel aan de eisen voldeed op te sturen, maar deze werden alsnog door Samsung geweigerd. Naar die 50 euro kan ik dus fluiten. En dat vind ik toch wel erg jammer. Ik weet dat dit iets van Samsung is maar het is wel zuur. En helemaal omdat Belsimpel 2 weken later het Toestel in de aanbieding verkoopt, en dat maakt het nog zuurder.

Belsimpel is een in mijn ogen een prima zaak. Ze handelen snel, ik kreeg te klantenservice erg snel aan de telefoon. Ik heb meerdere keren gebeld en ze zijn in mijn geval prima bereikbaar.
Voor mijn vrouw heb ik ook een nieuw toestel besteld omdat ik nu veel vertrouwen heb dat ze problemen netjes oplossen.

Ookal doet het gedoe met die 50 euro cashback me een beetje pijn, zal ik zeggen: Belsimpel ga zo door.

Daniella 27-03-2021

Wanneer ik mijn contract kan verlengen of dat van mijn gezinsleden maak ik altijd gebruik van Belsimpel. Alles is op 1 site goed te vinden en te filteren. Ik weet uit ervaring dat afspraken die gemaakt worden ook nagekomen worden. Snelle levering, veel keuze. Heb ook de telefoon voor mijn vader zonder abo hier gekocht tot grote tevredenheid. Als het je zo gemakkelijk gemaakt wordt, waarom dan gebruik maken van een andere site! Aanrader dus!

Jens 26-03-2021

Hele goede service en voor een goede prijs. Ik zou deze winkel zeker aanraden

Sophia 26-03-2021

Belsimpel heeft een zeer uitgebreid assortiment wat erg prettig is! Levertijden zijn ook super met zelfs levering op zondag. Enige minpunt is dat er geen optie is voor achteraf betalen.

AJ van Brussel 26-03-2021

Prima levering en snel. Keurige verpakking, betaling soepel , kwaliteit product uitstekend

Jeroen 2407 26-03-2021

Snelle levering en klantvriendelijke helpdesk.De prijzen zijn ook goed te doen tegenover andere aanbieders.Ik heb hier al verschillende keren wat besteld en ben tot nu toe een tevreden klant.

Snelle levering! 26-03-2021

's Avonds besteld, volgende dag al geleverd! Echt snel tegenwoordig. Mooie aanbieding ook nog: originele Apple earpods. Werken fantastisch, mooi geluid en design

Frans 25-03-2021

Niets op aan te merken. Gewoon alles perfect geregeld zoals het hoort. Gewoon top!

Eva 25-03-2021

Een 9, want er is nu eenmaal altijd ruimte voor verbetering. Zo stond er niet duidelijk vermeld wat er allemaal geleverd werd. Hierdoor heb ik onnodig we screenprotector en siliconen hoesje bijbesteld.
Verder echt super tevreden! Makkelijk te bestellen, snelle levering. En bovenal een geweldig toestel! De eerste selfie die ik met een vriendin maakte kreeg ik de opmerking"wow, welke filter is dit?!" Waarop ik enkel kon antwoorden dat het geen filter was. Oftewel, er zit echt een hele goede camera op! Hij is makkelijk in gebruik en lekker snel met schakelen tussen verschillende apps. Top apparaat!

R. 25-03-2021

Erg duidelijk webshop. De aankoop is goed te volgen en wordt snel overgedragen. Service beschikbaar wanneer je het nodig hebt. Niks op aan te merken.

Sanne 25-03-2021

Vlot, makkelijk en snel in huis. Netjes met aangetekend pakket door post nl

Hans 25-03-2021

De ene dag bestellen en de volgende dag in huis, wat wil een mens nog meer.
Zelfs Covid19 doet er langer over.

AtD 24-03-2021

Kom vaak uit bij Belsimpel na prijsvergelijkingen. De verzending verloopt altijd gesmeerd en de website is duidelijk. De app kan alleen beter.