Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sorin79@live.com 22-04-2021

Love the product and how simple it is with Siri. The sound is good but can be better

Hans 22-04-2021

N.a.v. mijn review is door Belsimpel enkele malen contact met mij opgenomen.
Door deze telefoongesprekken kreeg ik wel het idee dat men wat met deze casus en met mijn commentaar hierop zou gaan doen. Dit vond ik het meest positieve aan de gehele follow-up.
Het bloemetje van Belsimpel was een leuke attentie!
Daarom een bijgestelde beoordeling.

Monique 22-04-2021

Veel keuze. Tot nu toe nog steeds de goedkoopste prijzen. De volgende dag in huis. Dit is reeds de derde telefoon die ik bij Belsimpel heb aangeschaft.

Barnaby 22-04-2021

Goede informatie over product. Objectieve reviews. Supersnelle bezorging. Zeer toegankelijke site. TOP!

Dorien 22-04-2021

Xiaomi Poco X3 gekocht via Belsimpel en ik ben erg tevreden. Telefoon werd op het afgesproken tijdstip geleverd, voor een prima prijs en ook zat de screensaver al op het beeldscherm geplakt.

Saskia 21-04-2021

Mooie supersnelle gebruiksvriendelijke Samsung Tab S7 gekocht. Snel geleverd. Blij met de nieuwste Tab van Samsung en goede service van Belsimpel. Bovendien is Belsimpel altijd scherp geprijst.

PetraB 21-04-2021

Duidelijke omschrijving van het product. Zeer vlotte bezorging en ook erg prettig dat er ook een mogelijkheid is voor een avond bezorging. Het product was zeer goed en veilig verpakt.ik kan alleen maar zeggen dat wij super tevreden zijn over jullie service en zullen zeker weer bij jullie bestellen als we weer wat nodig hebben.

Maurits Leenders 21-04-2021

De prijs is voor een betrouwbare website simpel weg gewoon uitstekend. De producten worden altijd snel geleverd en retourneren gaat ook simpel mocht dit nodig zijn. Ik raad belsimpel zeker aan bij vrienden en familie.

gerriescheer 21-04-2021

Online gekocht, al eerder Apple telefoon gekocht bij jullie en dat beviel goed. Simpel selecteren en bestellen, snelle levering.

Rob 21-04-2021

Duidelijke webshop en zeer redelijke prijzen. Versturen gaat snel en de communicatie is duidelijk. Zou hier zo weer wat bestellen!

Carla 21-04-2021

Mijn bestelling van een nieuwe telefoon ging vlot en simpel, ik voerde op de site in wat ik voor telefoon zocht en dan staan er de modellen waaruit ik kon kiezen en als dan de bestelling ook nog een dag eerder komt dan aangegeven, hoor je mij alleen maar lof spreken!!

jan van kessel 21-04-2021

goed en overzichtelijk alleen de ondertekening bij de bezorger werkte niet en wou zo weglopen.
dit was niet leuk maar ik heb meer slechte ervaring met die dienst.

AJJM Plag 20-04-2021

Goede en snelle levering
Op tweede paasdag werd de smart Watch bezorgd
En is zijn geld waard

Kay 20-04-2021

Ik ben bijzonder onder de indruk van Belsimpel. Scherpe prijzen en een ruim aanbod .
Maar het echte onderscheidt maken ze met de 31 probeer termijn.
Ik heb 5 toestellen gekocht en er 4 weer ingeleverd. Daarna voor de dr kleine nog 2 toestellen gekocht en daarna de meest plezierige gehouden. Echt een super aanbod. Ik had zonder deze service nooit voor mijn huidige pixel 5 gekozen.

Chris 20-04-2021

Super fijn om hier te verlengen en de telefoon die je hebt gekozen de volgende dag al in huis
echt alles wordt geregeld door jullie met de provider je hoeft zelf helemaal niks te doen en je wordt
keurig op de hoogte gehouden van elke stap.

Marina Reijn 20-04-2021

Duidelijke info over het toestel, beste prijs en levering in België de dag na bestelling. Netjes verpakt en afgeleverd.

Sim 20-04-2021

De website van Belsimpel is heel overzichtelijk, ik kon wat ik wilde weten heel makkelijk terug vinden.
Alles is heel schappelijk geprijsd, de communicatie over mijn bestelling was erg goed.
Ik had mijn bestelling binnen 24uur gekregen, het ging allemaal heel snel en zonder gedoe.
Alles was keurig ingepakt.
Ik zou weer van Belsimpel bestellen en als tip geven aan familie en vrienden.

AardoomTimmerwerken 19-04-2021

Zeer snelle levering en een overzichtelijke website. Echt perfect ! Echt een aanrader.

Edse de Bruijn 19-04-2021

Al meerdere keren hier besteld. Doen altijd wat ze beloven! Elke keer snel verzonden!

EJ Bloks 19-04-2021

Alles dik in orde.
Prijs scherp, website goed en overzichtelijk en order proces, makkelijk.

Aanradertje.

H. Dwars 19-04-2021

Goed en duidelijk, je hoeft niet te zoeken hoe je moet bestellen. De artikelomschrijvingen zijn duidelijk.

Yvonne - Louise 19-04-2021

Zij hanteerden de beste prijs voor de telefoon waarop mijn keuze was gevallen. De opmerking levering andere dag maakten zij ook waar. Daarom kan ik hen ook aanbevelen.

Rt 19-04-2021

Een Samsung tablet gekocht. Prima prijs, kon geen goedkopere vinden.
Snelle levering. De volgende dag werd hij al bezorgd. Keurig op de hoogte gehouden via mail

B 19-04-2021

Goed aanbod en snelle bezorging. Ook geen problemen met retourneren, zelfs erg flexibel!

Patrick 18-04-2021

Belsimpel heeft scherpe prijzen en hele snelle levertijden. Ik heb hier al meerdere producten gekocht en elke keer weer tevreden over de service. Ook retourneren wordt niet moeilijk over gedaan als je een keer iets besteld, dat toch niet helemaal is wat je ervan had verwacht.