Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel 01-05-2021

Nu diverse malen via Belsimpel producten van Xiaomi besteld. Voor zeer concurrende prijzen en soms zelfs goedkoper ten opzichte van de veelal buitenlandse webshops. En dus altijd met 2 jaar garantie en service. Kortom zeer tevreden.

Altich 01-05-2021

Ik ontdekte Belsimpel een paar jaar geleden, toen nog enkel in Nederland. Ik was meteen tevreden over de site zelf, de service en de snelheid waarmee er geleverd wordt. Ruime keuze, top prijzen! Doe zo verder.

Saskia 01-05-2021

Reden om te bestellen was de prijs van het artikel en de verzend tijd.
Bestellen gaat eenvoudig, en het pakket werd zeer snel geleverd. Artikel is volledig naaar verwachting. Top!!

Bram 01-05-2021

Mijn bestelling is vlot en en helemaal correct afgehandeld. Het artikel was ook gunstig geprijsd.

Wendy Bruijnes 30-04-2021

Zeer tevreden over de site van Belsimpel, werkt simpel en gemakkelijk. Heb hier de Motorola G9 plus besteld, snelle levering en een leuke cashback actie! En volgens mij ook 1 van de goedkoopste😉

Joep 30-04-2021

Vlot geleverd, helaas was ik niet tevreden over de kamera-functie van toestel en mocht zonder probleem retour . In winkel hoopte we meer voorlichting en advies , helaas niet gelijk tot een oplossing voor vervanging gekomen maar zullen zeker deze weer hier bestellen

Nancy 30-04-2021

Super snelle levering en ook altijd keurig op de hoogte gehouden over de status van de bestelling.

Verpakking is ook altijd top netjes en goed verpakt zodat je product netjes binnen komt.

Ronald 29-04-2021

Vorige week schreef ik een ontzettend negatieve review over Belsimpel. De reden was een bestelling van 2 OnePlus watches bij Belsimpel waarover ik na betaling bericht kreeg dat ze niet leverbaar waren en vlak daarna weer wel. Toen had ik helaas de order al geannuleerd en ik kon niet opnieuw bestellen. Telefonisch kwam ik er niet uit met Belsimpel en dat schoot mij zo in het verkeerde keelgat dat ik hier een uiterst negatieve review schreef.

Na mijn negatieve review kreeg ik een mailtje dat er een paar dagen later contact met mij opgenomen zou worden. Inderdaad belde mevrouw x van klantenservice mij een paar dagen later en in het gesprek met haar kreeg ik een uitvoerige uitleg waarom de horloges niet door Belsimpel geleverd konden worden. Ook zij kon daar niets aan veranderen, maar wij zag wel kans om mij met een alternatieve levering heel plezierig tegemoet te komen. Mijn vertrouwen in Belsimpel is helemaal terug. En dat door een medewerkster die de "service" in serviceteam helemaal heeft begrepen. Bedankt mevrouw x!!

--------------------------------------------------
Review 17-4-2021:

Na maanden wachten eindelijk op 14 april 4 OnePlus watches kunnen pre-orderen bij Belsimpel. Helemaal gelukkig. Helaas vanmorgen (17-4) mail van Belsimpel dat de watches niet leverbaar zijn. Dat was een domper! Contact opnemen met de serviceafdeling had geen zin stond in de mail want die wisten niet meer dan in de mail stond. Natuurlijk kwade mail gestuurd en order geannuleerd om mijn geld (€ 640) terug te krijgen. Tot mijn verbazing antwoord op mijn mail dat er dieo morgen helaas een verkeerde mail gestuurd was en dat de watches dus wél leverbaar waren. Dus toch maar bellen met de serviceafdeling, maar die konden (wilden?) helemaal niets voor me doen. Natuurlijk was het hun fout en ze zouden het uitzoeken, maar de order was geannuleerd en zij konden dat niet herstellen. En zelf kon ik ook niet meer bestellen op hun site, want de watches waren uitverkocht. Bedankt Belsimpel!!
Makkelijk om de problemen die je veroorzaakt op je klanten af te wentelen.

John 29-04-2021

Fijne website, duidelijke uitleg.
Scherpe prijs! Goede nazorg! Er werdt een mail gestuurd met de mededeling dat het pakket was opgehaald, fijne service!

M.J.P. Vlieks 29-04-2021

Prima service, zeer snelle correcte levering zoals afgesproken tijdstip en goed verpakt, komen exact alle afspraken na . Ik moest een mini simkaartje hebben en ook dat was binnen twee werkdagen kosteloos in huis, nou beter kan toch niet . Nogmaals dank voor de snelle service

Leoliss 28-04-2021

Supersnel geregeld en de volgende dag in huis en nog de goedkoopste ook, helemaal top.

Roland 28-04-2021

Top bedrijf, geen moeite te veel, retourbeleid, keuze mogelijkheden.
Altijd scherpe prijzen en behulpzame klantenservice. Belsimpel is een voorbeeld voor anderen hoe een betrouwbare (web) winkel moet zijn!

richard 28-04-2021

Snel, goed en voor de prijs, meer woorden zijn niet nodig en waarom een 9? Omdat er altijd wel wat te verbeteren valt en om ze scherp te houden.

Anneke 28-04-2021

Veel keus en goede service.
Ze helpen je snel, had de telefoon al de volgende dag binnen die ik besteld had.

ThierryM 28-04-2021

Verdient alle lof. Duidelijk bestelproces, makkelijk om volgen, supersnelle levering, perfect in orde en goed zorg voor gedragen bij de verzending. Als extra ook nuttige flimpjes op de site. Zo kopen we graag !! Perfect

Kees S. 28-04-2021

Helemaal top, precies dat geleverd wat beloofd was voor een mooie prijs, ik ben heel tevreden.

Stewel 28-04-2021

Dit is tweede telefoon die we bij BelSimpel besteld hebben. Ging om een Motorola Moto G 5G Plus 64GB Blue. Website was informatief, prijs was laag, bestelling ging eenvoudig en levering zeer snel.

Jose 28-04-2021

Wij bestellen al onze telefoon (als we een nieuwe) nodig hebben bij Belsimpel. Heel erg tevreden over Belsimpel, snelle verzending , netjes afgehandel en nog beter zijn de prijzen. Helemaal top

Gydo 28-04-2021

Snelle levering en een lage prijs voor de telefoon die ik wilde kopen. Verder heb ik eigenlijk niet gekeken naar de opties van deze webwinkel.

Telefoonhoesje heb ik ergens anders gekocht ik vond de website niet overzichtelijk genoeg om een juiste keuze te maken voor mijn hoesje en schermbeschermer.

Ams1 27-04-2021

Snelle service! Ook was het artikel goed verpakt en werd ik goed op de hoogte gehouden via e-mail. Ik vond het alleen jammer dat er bij de telefoon alleen een Deense gebruiksaanwijzing zat. Toch erg tevreden en zou hier weer mijn telefoon bestellen.

Robert S. 26-04-2021

Veel mooie en goede telefoon producten en ruime keuze. Snelle levering van het bestelde product.

Ignas 26-04-2021

Overzichtelijke site, recht toe recht aan. Snelle en correcte levering. Uitstekende digitale communicatie.

Jerson Esajas 26-04-2021

Dit was mijn tweede telefoon via Belsimpel. Ik ben teruggekomen omdat alle telefoons overzichtelijk op de website staan, er veel keuze is en de prijs het laagst, Tel daarbij het gemak op van het bestellen en het bezorgen thuis en ik zie geen reden ergens anders naartoe te gaan. Mijn volgend toestel zal wederom via Belsimpel gekocht worden

Enrico 26-04-2021

Bestellen van een telefoon eenvoudig, makkelijk. De site is in tegenstelling tot deze goed te volgen en in te vullen. Levering is snel.

Richard 26-04-2021

Mooie kwaliteit, goede pasvorm, mooie geluid en hele mooie prijs. Snel geleverd