Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Martijn 07-05-2021

Betrouwbaar en een goede snelle service! De volgende dag mijn nieuwe telefoon al in huis.

Roque 07-05-2021

Alles ging netjes, goed ingepakt , duidelijk en gelukkig werkt het toestel goed, dus een tevreden klant.

Marco Robert 07-05-2021

Kies eigenlijk altijd voor Belsimpel, goede service en snelle levering, en als er iets fout gaat wordt het netjes opgelost. Heel goed.

Nihaf 06-05-2021

Een klantgerichte winkel met aardige en behulpzame medewerkers in combinatie en zeer snelle levering, echt een topper

Karel 06-05-2021

Redelijke prijs voor een goede service met een keurige levering op de aangegeven dag.

See 06-05-2021

Overzichtelijk, snel en simpel bestelproces. Na de bestelling word je goed op de hoogte gehouden van de status. Alles vlekkeloos gegaan.

Marc van Zijl 06-05-2021

Treurig! Mijn zoontje liep al een tijdje met slechtwerkende airpods, maar vertelde ons dat niet. Hij heeft toen van zijn verjaardagsgeld nieuwe oortjes bij Belsimpel gekocht. Toen ik hem vroeg waarom, kwam ik erachter dat de oortjes die hij een jaar eerder van zijn verjaardagsgeld gekocht had, kapot waren. Ik heb dit gemeld bij Belsimpel, maar omdat ik dat 2 weken na afloop van de garantie van een jaar gemeld heb, moet hij de reparatie zelf betalen. Wat een enorm slechte service van dit bedrijf. Inmiddels al 6 weken met Belsimpel in discussie, maar ze blijven hun garantiepoot stijf houden. Hoezo schrijven ze in hun voorwaarden: accessoire moet in alle redelijkheid voldoen aan wat je ervan kunt verwachten, maar ze doen niets om dit waar te maken. Wel 2x incasseren, maar niets ertegenover stellen. Daarom een diepe onvoldoende voor de service van Belsimpel.

jg 06-05-2021

Makkelijk Bestellen, en goede telefonisch hulp en bereikbaarheid. Ga zo door !

David 06-05-2021

De site is heel duidelijk en was ook nog eens de goedkoopste. 's avonds besteld en de dag nadien al geleverd. Had ik niet verwacht doordat het van Nederland naar België moest.

Berjan 06-05-2021

Snel. makkelijk, goede video's. Prima keus en een goede prijs. Levering was ook weer snel.

Robbe 05-05-2021

Beduidend goedkoper dan andere aanbieders van de smartwatch die ik zocht, zeer snelle levertijd en transparante communicatie, in mijn ogen

Sanne 05-05-2021

Al eerder hier geshopt en nu voor de 2e keer dus. Duidelijke en overzichtelijke website, kan goes vergelijken, de volgende dag al in huis en eerlijke prijzen. Top!

Haggis 05-05-2021

Goede prijzen maar bij problemen met je aankoop achteraf moet je niet bij Belsimpel zijn. Belsimpel stuurt defecte producten naar extern reparatiecentrum DynaFix waar je praktisch altijd moet betalen en niks uit garantie krijgt. Zo is mijn beeldscherm spontaan defect geraakt maar ik moet betalen voor een nieuwe omdat er een 1mm krasje onderin de hoek zit. Zodra er dus een krasje op je scherm zit vervalt al je garantie terwijl het probleem daar echt niet zit. Met deze logica zou je dus ook geen garantie krijgen op de motor van je auto als er een kras op je motorkap komt. Triest bedrijf, ik koop er nooit weer iets.

Bianca 05-05-2021

Handig dat ik mijn pakketje bij een postNL punt kon laten bezorgen. Levering was ook heel snel. Ik had in de avond besteld en kon de volgende dag mijn pakketje ophalen. Telefoon hoesje is naar verwachting. Screenprotector is wat klein, maar daardoor wel te gebruiken icm hoesjes zoals de beschrijving aangeeft.

Jolanda Pronk 05-05-2021

Fijne site om makkelijk je bestellingen te doen. Snelle levering en fijn dat je via mail steeds op de hoogte gehouden wordt inzake de levering.

Opa Bol 04-05-2021

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij Belsimpel. Voor een goede beoordeling heb je meer ervaring nodig van een leverancier. Mijn ervaring van deze bestelling is goed. Nog meer ervaringen als deze zullen de waardering vergroten. Door het lezen van een test van 43 toestellen en het bedrag dat ik ervoor wil besteden heb ik gekozen voor Belsimpel als leverancier en dat is heel goed bevallen. De afspraak over leverantie en betaling zijn door beiden goed nageleefd. Voor deze ervaring kan ik Belsimpel aanbevelen.

Frederik 04-05-2021

Snelle en vlotte levering. Onderdeel was zelfs iets beter koop dan bij Apple.

Alexander Biemans 03-05-2021

Wat kan het toch makkelijk zijn allemaal, binnen 24 uur mijn nieuwe iPad binnen en dat allemaal voor een zeer voordelige prijs. Goed bezig dat bel simpel👍

Esther 03-05-2021

Snelle levering. Goede prijs en tevens reageren ze direct als een artikel defect is. Werd gelijk opgelost. Artikel viel nog net in garantie. Maar werd zonder problemen en kosten gerepareerd.
Top bedrijf!!!

Tim Damrow 03-05-2021

Ik bestel al sinds een aantal jaren bij belsimpel omdat de site goed / overzichtelijk en ook veel beoordelingen heeft per telefoon, zo kunnen we de juiste keuze maken.

Halil Gezergor 02-05-2021

Problem Solvers, I recommend this site to everyone.

I had a problem with my product (AirPods Pro) not reaching me. I believed my problem was unique and unsolvable. However, I contacted Belsimpel, the interest and relevance of all the personnel I contacted was very good. They learned about my problem and helped me. Their communication with their customers is very good.

Thanks for this special experience. I recommend this site to everyone.

Affordable price, problem solvers, fast shipping!!!

Dennis 02-05-2021

Ik kan niets slechts over Belsimpel bedenken. De service is goed, het aanbod is goed en de prijzen zijn over het algemeen ook goed. Heb telefoons aangeschaft en abonnementen aangeschaft en verlengd.

Ton Buis 02-05-2021

Overzichtelijke site met duidelijke uitleg van mogelijkheden en voor en nadelen van de diverse toestellen. Verder zijn de toestellen voordeliger da bij andere aanbieders

Jacqueline 02-05-2021

Prima webshop. Op zondag heb ik een Garmin smartwatch gekocht. Maandag al in huis.

Marcel 01-05-2021

Nu diverse malen via Belsimpel producten van Xiaomi besteld. Voor zeer concurrende prijzen en soms zelfs goedkoper ten opzichte van de veelal buitenlandse webshops. En dus altijd met 2 jaar garantie en service. Kortom zeer tevreden.