Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michael 18-05-2021

Dit is de 3e keer dat ik een product bij Belsimpel bestel. Toevallig (of niet) allemaal van Apple. Belsimpel is gewoon één van de goedkoopste met goede voorwaarden. Voorraad is top, en anders staat er duidelijk aangegeven binnen hoeveel dagen een product verwacht word.

GerardR. 18-05-2021

Airtags besteld. De transactie werd vlot, accuraat en wellevend afgewerkt. Louter hulde.

Frans 18-05-2021

Zeer snelle en correcte services. Het bedrijf doet wat zij op de website beloven. De prijs is vervolgens ook nog de laagste die ik vinden kon van de telefoon die ik ging kopen.
Een passend hoesje was er helaas niet bij te vinden. Daar moest ik wel voor naar een ander. Vandaar de 9 ipv de 10.

John 18-05-2021

Supersnelle levering en laagste prijs voor mijn tablet die ik kon vinden op het web

bas van prooijen 18-05-2021

geweldig hoe dit bedrijf te werk ga alles is soepel verlopen van bestelling tot afleveren een voorbeeld voor velen bedrijven

Peter 18-05-2021

Top prijzen , ruime keus en snel geleverd in n' stevige verpakking . Zal hier in de toekomst zeker weer zaken mee doen.

F. Janssen 17-05-2021

Na de aankoop van een hoesje voor de mobiele telefoon, bleek dat het hoesje de beschermfolie van het scherm aan de randen opdrukte. Na mijn klacht heb ik een tegoedbon ontvangen waarvoor ik een alternatief hoesje heb gekocht. Mijn klacht is tot volle tevredenheid afgewikkeld.

Desiree 17-05-2021

Al meerdere malen iets besteld bij Belsimpel, er is niets op of aan te merken, bestellen gaat goed, op voorraad netjes volgende dag geleverd!

Hans Disveld 17-05-2021

Dit is mijn 3e telefoon die ik via Belsimpel besteld heb. Ook deze keer was de levering super snel en geheel vlekkeloos. Daarnaast vind ik de site van Belsimpel zeer overzichtelijk en kun je erg goed vergelijken wat voor jou belangrijk is, waardoor je je een goede keus kunt maken welke telefoon het beste bij jouw gebruik past.

Tom 17-05-2021

Ik vind Belsimpel duidelijk, snel en betrouwbaar. Ik koop mijn mobiele telefoon hier altijd.
De site is overzichtelijk en staat vol handige informatie. De levering is erg snel en vanaf het moment van bestellen tot de levering word je op de hoogte gehouden via mail over de status van je levering.
Ik ben zeer tevreden!

Walter 16-05-2021

Ik kreeg op tijd bericht dat ik mijn abonnement kon verlengen. Daardoor kon ik ruim de tijd nemen een goed alternatief te zoeken. Na de bestelling alles netjes geleverd en in werking gezet.

P.Wijchers 16-05-2021

De Samsung smartwatch is snel en goed geleverd.
De Samsung smartwatch active 2 voldoet aan alle verwachtingen.
Het snel wisselen van of gaan naar apps en/of widgets is geen probleem.
Goed draagbaar.

Ad 16-05-2021

Belsimpel is heel erg goed
Ik ben heel erg tevreden met Belsimpel.
Altijd een uitstekende service en snelle levering
Van mij krijgt Belsimpel een hele grote dikke 10

Harijono 16-05-2021

Alles wordt netjes afgehandeld volgens de afspraak.
Een super service.
Meer kan ik niet zeggen!.

Sylvia 16-05-2021

Duidelijk overzicht en informatie over de smartphones. Snelle bezorging. Ik ben erg tevreden.

Jennie 16-05-2021

Snelle levering en een uitstekende koerier (post.NL) die ook in het weekend bezorgen.Ik had mijn mobiel binnen 2 dagen. Heel fijn.

Frans Notten 15-05-2021

Alles ging perfect, besteld en de volgende dag (zondag) netjes afgeleverd. Product netjes verpakt met een duidelijke, eventueel retour beschrijving . Helemaal top zou er zo weer een bestelling doen.

Jilt 15-05-2021

Alweer een bestelling bij Belsimpel geplaatst, en ook deze keer weer de levering keurig op tijd.👍🏻

JK 15-05-2021

Goede en vriendelijke ondersteuning in de winkel in Groningen. Veel toestellen in de winkel waardoor een goede vergelijking mogelijk is. Goed en duidelijk advies over diverse toestellen en wat de beste combinatie was met een bestaand abonnement. Concurrerende prijs.

Soraya 15-05-2021

Alle producten overzichtelijk in een lijst. Meestal de goedkoopste prijs. Volgende dag bezorgkosten. Ik heb geen ervaring met de klantenservice want ik heb nog nooit problemen gehad met de producten die ik heb besteld of de bezorging er van.

Nathalie 15-05-2021

Belsimpel biedt helderheid op de website met het maken van de juiste keuze van mijn telefoon, fijne klantenservice, snelheid en betrouwbaarheid. Precies wat ik als consument belangrijk vind.

Astrid 14-05-2021

Veel keuze. Goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke site. Zeer snelle levering.
Zeker een aanrader!!!

Erik 14-05-2021

Belsimpel is gewoon een fijne winkel waar je voor een goede prijs makkelijk kunt bestellen en alles wordt super snel geleverd. Met betrekking tot service staan ze ook voor je klaar. Ik koop er al jaren, ze zijn gewoon goed.

Yalisa Macnack 14-05-2021

De webshop is heel duidelijk.
De levering is snel!
En de airpods zijn top kwaliteit

Gerco 14-05-2021

Zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Goede telefoon voor relatief weinig geld.