Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

g.kl 01-06-2021

een uiterst aardige mevrouw die ook nog eens humor had. dat gebeurd echt niet vaak .
zijn heel tevreden met de aankoop en de leuke aanbieding was een extra meevaller.

Geert_dB 01-06-2021

Als ik een telefoon haal is het werkelijk altijd via Belsimpel.
Snelle service, goede prijs en makkelijk zoeken.
Voor een beoordeling van 10 moeten ze echter wel werken aan de search engine.

Esther 31-05-2021

Duidelijke website, snelle correcte levering.
Zeer tevreden over de service

mm 31-05-2021

snelle levering, goede service, klantenservice snel bereikbaar. Toen bleek dat de vingerscan met glas screenprotector niet op de Samsung Galaxy s20 werkte, kreeg ik nieuwe glas screenprotector om nogmaals te proberen. lukte ook niet. Heb nogmaals een nieuwe plastic screenprotector ontvangen en nu doet vingerscan het wel. Ik werd vriendelijk en geduldig bij al mijn (andere) vragen geholpen, er werd navraag gedaan als men antwoord niet wist. Enige verbeter puntje: Dat men weet of t bij alle Samsung Galaxy s 20 telefoons zo is ,dat t niet werkt met een glas screenprotector.

Goede service 31-05-2021

Goede service, snel geleverd en fijne telefoon. Ik ben ontzettend blij met het toestel en alles wat erbij geleverd is!

Y. Oz 30-05-2021

Ik vind dat de bestelling heel goed is gegaan, de bezorging was op tijd en dat vind ik heel belangrijk.
Ook vind ik dat deze zaak Belsimpel voordelig is met wat ik heb besteld. De medewerkers doen hun werk heel goed en zijn klantvriendelijk. Als ik weer wat gaat kopen zal ik zeker bij Belsimpel mijn bestelling doen. ik wil binnenkort een nieuwe telefoon kopen dan ga ik dat via Belsimpel bestellen.
Mvg Dhr. Oz

Dorothy 30-05-2021

Ik kan er niks anders van maken. Gewoon een tien. De mensen daar slapen niet. Ongeacht het tijdstip zijn ze er voor je. Mijn abonnement was zo gemakkelijk geregeld. Ik ga nooit meer rechtstreeks bij de provider. Dit is veel makkelijker.

Roland 29-05-2021

makkelijke keuze uit groot gamma en correcte afhandeling alsook snelle levering zoals beloofd!!!

Bram 28-05-2021

Super snelle bezorging en uiterst scherpe geprijsd! Eind van de middag besteld, volgende dag al in huis!

Henk Bolk 28-05-2021

Shop is duidelijk en de prijzen zijn gunstig snelle en vlotte levering duidelijke uitleg

Neline 28-05-2021

Heldere website, goede keuze, goede prijs, goede en snelle service
Datgene wat ik graag wilde was ergens anders een stuk duurder. Belsimpel rekende de laagste prijs.

Erik-Jan 27-05-2021

Service zoals het hoort.
Website is zeer makkelijk in het gebruik en erg overzichtelijk.
Mooi en groot aanbod van diverse producten.
Goede omschrijving en heldere weergave van specificaties.
Het bestel en leveings proces was ook erg eenvoudig, en goed overzichtelijk.
Wij zijn Fans!

Boya M3 27-05-2021

We zochten een goede microfoon ivm live streams. Het is een Boya M3 geworden. Bij Belsimpel niet duur. De eerste live stream met de nieuwe microfoon is een feit. Geen ruis oid. Supermic!!
Ordernummer 3869307982

JanvR 27-05-2021

Prima website, scherpe prijzen, en snelle levering. Ook een retour wordt snel en goed afgehandeld.

André 26-05-2021

Voor Belsimpel gekozen vanwege de laagste prijs. Het bestellen verliep makkelijk en snel. Levering op de beloofde dag. Positieve ervaring.

Patrick 26-05-2021

Ik geef met volle overtuiging het maximum van punten. Service en snelheid van de levering van de bestelling was uitmuntend. Aan het team van Belsimpel een dikke pluim. Doe zo verder.

P. van N. 26-05-2021

Goed en snel afgeleverd. Communicatie verliep goed. Mogelijkheid om bij de winkel op te halen.

Mylo 26-05-2021

Ik heb uiteindelijk ook nog een tegoedbon gekregen van 50 euro dit kan ik erg op prijs stellen uiteindelijk was het een goede oplossing!!

--------------------------------------------------------------------------

Review 25-5-2021:

Uit eindelijk is het goed opgelost en heb ik een nieuwe telefoon ontvangen.

--------------------------------------------------------------------------
Review 12-5-2021:

Ik heb zondag 2 mei een Iphone XR bij jullie gekocht en die maandag 3 mei binnen gekregen. Ik heb hem toen uit de doos gehaald en hij is 5 seconden aan geweest waarna hij uit viel en niet meer aan ging. Ik deed hem aan de lader maar zelfs dat hielp niet. Ik heb toen contact op genomen en het verzoek was om hem terug te sturen zodat ze konden kijken wat er was. Ik zou binnen 1-3 werkdagen geholpen worden maar ik heb er nu nog steeds niks van gehoord. We zijn nu 2 weken verder en heb verder nog niks ontvangen en er al meerdere keren achteraan gebeld waarna ik het zelfde verhaal steeds weer kreeg te horen. 'Wacht u alstublieft nog 1 dag dan zullen we u op de hoogte stellen' nou niet dus.

Marc van Zijl 26-05-2021

Op 6 mei heb ik een review geplaatst over kapotte airpods. Hierop heeft Belsimpel contact gezocht en samen met mij naar een oplossing gezocht. Hoewel Belsimpel en vooral fabrikant Apple geen bereidheid tonen de airpods gratis te repareren, want enkele weken na afloop van de garantietermijn aangemeld, is Belsimpel wel zo vriendelijk geweest om mijn zoontje tegemoet te komen in de aanschaf van zijn nieuwe airpods. Apple blijft daarentegen star in zijn houding en doet helemaal niets. Fijn te merken dat Belsimpel wel met zijn klanten meedenkt.

JP Klein 26-05-2021

Snelle levering. Had het de volgende dag al in huis. En dat voor een zeer scherpe prijs.

Sander 26-05-2021

Vertraging in bezorging om afstand voor werknemers te kunnen waarborgen. Adverteer dan ook niet met dat je de volgende dag kan bezorgen als je voor 11:30 uur besteld.

Dennis 25-05-2021

Snel gevonden, snel besteld en snel geleverd!
Zeer fijne iPhone, ben er blij mee.

Dank jullie wel.

Martha 25-05-2021

Duidelijke omschrijving van het product, de levertijd en prijs. Daarbij is de prijs zeer aantrekkelijk. Snelle levering, nette verpakking, kortom top!

Robin Timmermans 25-05-2021

Website zit duidelijk in elkaar. Ze zetten alles op een rijtje om de meest voordelige provider voor jou eruit te halen. Doen wat ze zeggen had de volgende dag mijn telefoon in huis. Soms deed de website moeilijk met dingen in mijn winkelwagen leggen.

Victor D 24-05-2021

Al verschillende keren telefoons besteld los en in combinatie met abonnementen. Gemakkelijk en snel te bestellen en een breed aanbod van merken.