Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Chiccolama 04-06-2021

Snelle levering.
Bestel al jaren spullen bij besimprl support is ook uitmuntent. Ga zo door

Alfred 04-06-2021

perfect alles! Bestellen/betaling/levering okay. Ik kan geen negatieve reaktie verzinnen.

Jean 04-06-2021

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.
Overzichtelijke en gemakkelijke website. Zeer behulpzame FAQs en raadgevingen.

Bosko 03-06-2021

Het gewenste artikel was op voorraad tegen een goede prijs.
Het werd de andere dag keurig , op de aangegeven tijd , bezorgd. Dik tevreden derhalve.

Anoniem 03-06-2021

Ik heb deze shop gekozen omdat deze aangaf dat hij het goedkoopste is! Snelle service erg blij!

Madeleine 03-06-2021

Goedkoopste prijs voor de iPhone 11 Pro, snel geleverd, alles perfect in orde.

Hajar 03-06-2021

Tijdje terug een smartphone besteld en was de volgende dag in mijn bezit. Onlangs airpods gekocht, ook hierbij snel in mijn bezit. Daarnaast is dit de meest voordelige betrouwbare webshop. Ook de betaalmethodes bevallen mij. Ik heb geen minpunten.

T 03-06-2021

Meerdere vergelijking sites binnen een klik bereikbaar. Duidelijk, en overzichtelijke site, en de post bezorging/notificatie verlening gestroomlijnd.

Marion 03-06-2021

Altijd heel veel op voorraad en het goedkoopste ( heel belangrijk ) aanbod. Eenvoudig bestellen en de volgende dag leveren. Gewoon helemaal top ! Ik ga als regel meteen bij belsimpel kijken als ik een nieuwe foon zoek. Ik heb in t verleden ook heel goede ervaringen met de klantenservice gehad. Ga zo door.

Dima 03-06-2021

Habe vor drei Wochen ein Google Pixel 4a 5G Telefon in diesem Geschäft gekauft. Das Telefon war eine Steckdose. Es wurde angegeben, dass der Zustand des Telefons *wie neu* war. Erstens: Das Telefon wurde nicht in der Originalverpackung geliefert. Das ist keine große Sache. Zweitens befand sich nichts in der Verpackung, nicht einmal ein Ladegerät. Nach dem Starten des Telefons startete es nach einiger Zeit von selbst neu. Dann wieder tagsüber. Als ich das Telefon aus der Tasche nahm, war es ausgeschaltet. Dies geschieht fast jeden Tag. Ich habe den Support angeschrieben und das Problem beschrieben. Ich habe verstanden, dass das Telefon nicht neu war, aber es hat nicht richtig funktioniert. Mir wurde vorgeschlagen, das Gerät auf die Werkseinstellungen zurückzusetzen und neu zu starten. Die Situation hat sich nicht geändert. Dann beschloss ich, das Telefon zurückzugeben, da der Laden sagt, dass dies innerhalb von 31 Tagen nach dem Kauf möglich ist. Ich habe zwei Wochen gebraucht. Als ich den Support deswegen anschrieb, erhielt ich eine überraschende Antwort - *Sie können das Telefon zurückgeben, wenn es NEU ist*. Wie ist das? In der nächsten Nachricht wurde mir angeboten, ein Rücksendeformular auszufüllen. Als ich dies tat und den Grund für die Rücksendung beschrieb, erhielt ich eine Antwort, die mich wieder einmal überraschte. *Rufen Sie Google an und sie werden Ihnen helfen *Ich möchte das Telefon zurückgeben und ich kann es auch ohne Angabe von Gründen innerhalb von 31 Tagen tun. Der Laden sagt zu mir - löse deine eigenen Probleme. Denken Sie ein paar Mal nach, bevor Sie dieses Geschäft kontaktieren. Ich persönlich empfehle es nicht!

anoniem 03-06-2021

Snelle levering, goede kwaliteit! Top dus, zoals je wilt dat het gaat. Ik beveel deze winkel graag aan.

Millie 02-06-2021

Alles uitstekend verlopen. Vandaag besteld, morgen in huis. Goed verpakt. Top!!

Linda 02-06-2021

helderheid in de shop. duidelijke omschrijvingen. Geen verborgen informatie. Alles wat je moet weten, kun je vinden

GeFo 02-06-2021

Opdracht en levering prima verlopen. Alles volgens de overeengekomen voorwaarden.

Wilco 02-06-2021

Overzichtelijk, makkelijk te bestellen. Snelle levering. Vergelijken zou nog wat beter kunnen.

Andre 02-06-2021

Goede zoek selectie mogelijkheden om het juiste artikel uit te zoeken. Na gebeld te hebben met een zeer vriendelijke en deskundigen en de juiste antwoorden te hebben gekregen heb ik de aankoop gedaan

Angelique 01-06-2021

Site is prima, erg overzichtelijk. Bestelling was de volgende dag al binnen. Oortjes doen het top.

A. Houtzager 01-06-2021

Alles tip-top in orde: supersnelle levering, goed verpakt, voor herhaling vatbaar!

Reinier 01-06-2021

Goede shop en scherp geprijsd en zou hier zo weer wat kopen.
En ook in de echte winkels is de klantvriendelijkheid top.

N I 01-06-2021

Bij Belsimpel een abonnement met samsung galaxy A41 besteld. Om positief te beginnen, levering was zoals beloofd volgende dag, mooi op tijd binnen 24uur geleverd, zat keurig verpakt. Vaker hier besteld en tot nu toe altijd snelle levering.

Dan het negatieve:
Bij het bekijken van de doos van de telefoon viel me op dat er een sticker over de originele verbroken seal zat. Hier gelijk een foto van gemaakt. Doos voorzichtig geopend en zag gelijk enkele krasjes en vlekken op de beschermfolie. Op basis hiervan contact opgenomen aangezien ik deze wilde ruilen. Reden volgens klantenservice van verbroken seal: kwaliteitscontrole. Verder is de handleiding niet in het Nederlands, maar alleen in het Pools etc.

Om er toch ‘een goed gevoel aan over te houden’ kreeg ik een screenprotector aangeboden. Uiteraard mag ik de telefoon alsnog omruilen, maar konden me niet garanderen dat ik niet alsnog een geopende kreeg. Daarom de screenprotector geaccepteerd, omdat ik zelf ook geen zin had in het omruilen. Maar een goed gevoel geeft het niet. Al met al vind ik het erg slordig om een mobiel te sturen met verbroken seal, beschadigde binnenverpakking en alleen anderstalige handleiding wat de indruk geeft dat ik een exemplaar heb gekregen die ze ergens goedkoop op de kop hebben getikt en nieuw verkopen. Ik heb hier in principe geen moeite mee, als ze dit vóór het plaatsen van de bestelling hadden gecommuniceerd zodat ik er voor kan kiezen.

Op basis van deze ervaring en de naar mijn mening magere oplossing en uitleg beveel ik belsimpel niet aan.

Linda W. - v Geffen 01-06-2021

Altijd een snelle en correcte levering, zeer tevreden.
Je aanschaf wordt goed verpakt en via je profiel duidelijk om online je bestelling in te kunnen zien en factuur etc te downloaden.

Ruben 01-06-2021

Belsimpel biedt een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en een snelle levering!

Elise Stut 01-06-2021

Suuuper fijne airpods! Je krijgt er ook nog een aantal verschillende maten opzetstukjes bij zodat de airpods sowieso passen. Dat was wel fijn, want ik was eerst bang dat ze misschien niet zouden passen in m’n kleine oortjes! Ik ben super tevreden. De noise-cancelling is heerlijk voor in de trein of een stukje wandelen, je hoort niks meer! Wel gevaarlijk voor op de fiets en dus verkeer ;)

Bernadette 01-06-2021

Goed bereikbaar voor vragen, goede service en klantvriendelijk. Voldoende keuze in telefoons en abonnementen.

g.kl 01-06-2021

een uiterst aardige mevrouw die ook nog eens humor had. dat gebeurd echt niet vaak .
zijn heel tevreden met de aankoop en de leuke aanbieding was een extra meevaller.