Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Leonie 15-06-2021

Slecht, krediet check word achteraf pas uitgevoerd.

4,95... Betaald en jr mag 10 dagen wachten voordat je het terugkrijgt ???

Ik moet het direct betalen, maar de klant mag weer wachten... Niet zo tof !!

Theo 15-06-2021

Levering was perfect netjes en goed behandeld en snel
En aardig over de telefoon

Adri 15-06-2021

Perfecte snelle levering feilloos , raad ik aan, communicatie goed te noemen.
Met dank

Walter Pincé 15-06-2021

alles perfect, behalve dat BTW verleggen vanuit België steeds problemen geeft

San 14-06-2021

Super scherpe prijzen! Ik had laat op de avond een beschermhoesje besteld en de volgende dag lag het pakketje tot mijn grote vreugde in de brievenbus ❤️ Keurig hoor Belsimpel! Dit was volledig conform met de vermelding op de website. Product was zorgvuldig verpakt. Daarnaast ontvang vrij direct nadat je je bestelling betaald keurig netjes de factuur, orderbevestiging en de track en tracé gegevens toegemaild. Ik zal hier zeker vaker bestellen in de toekomst indien weer wat nodig. AANRADER!

Ineke020 14-06-2021

Heldere website, duidelijke en zeer gunstige voorwaarden.
Goede communicatie.

Sharona 13-06-2021

Het is goedkoper dan Mediamarkt, bezorgd ook sneller en het is super!! Heel erg blij met mijn Apple Watch😍🙌🏼 Ik ga vaker dingen bestellen via Belsimpel

Gerda Bos 13-06-2021

Hele goede service,hele vlotte levering! Zaterdag besteld maandag in huis. Niets op aan te merken....

Keeper66 13-06-2021

Al vaker spullen watches etc via belsimpel besteld. Nu ook weer de Samsung active2. Top horloge
Altijd snelle en goede levering binnen afgesproken data.
Heel goed.

Gretchen 13-06-2021

Gebruiksvriendelijke website, goede prijzen en correcte en snelle levering.

John 13-06-2021

Een goed werkende site. Alle informatie makkelijk te vinden, en de prijs was lager als bij de producent zelf. Gemakkelijk besteld en zeer snel geleverd, dus heel tevreden!

Website 13-06-2021

Heel fijn een lostoestel gekocht op Zaterdag en echt waar op zondag werd het toestel geleverd,

Whizkid 12-06-2021

Geweldige shop goede service en kwaliteit en mooie geprijsde artikelen. Super blij met deze webshop.

Senna 11-06-2021

Zeer goede aanbieding voor een iPhone XR, vroeg in de avond besteld, volgende dag in huis.
Echt super snel

Marco 11-06-2021

Het is een fijne site met goede informatie en je levering komt snel en goed aan

iPhone XR 11-06-2021

Snelle levering en absoluut de beste prijs. s’ Middags besteld en de volgende dag perfect bezorgt. Ruime keuze losse toestellen voor super prijzen en service.

Wendy 11-06-2021

Binnen aangegeven tijd geleverd. Goed verpakt. Tekst is te kort, waarom meer worden nodig? Het is verder gewoon netjes en goed.

Frans Bernsen 10-06-2021

Ik ben 81 en had een mobieltje nodig. Een die simpel was en snel geleverd zou zijn. Nu, bij bel simpel gekeken en besteld, binnen twee dagen netjes verpakt en thuis gekregen. Met andere woorden: KLASSE.

Rene 10-06-2021

Prima ervaring. Ik had toch het verkeerde product besteld, probleemloos retour kunnen sturen en snel het geld terug zodat ik de juiste kon bestellen. Alle twee de bestellingen geleverd op afgesproken levertijd.

Sam A 10-06-2021

Ik heb mijn airpods pro nu twee weken geleden en ben er erg blij mee. Belsimpel had de beste prijs uit alle sites die ik heb bezocht en het was zeker het geld waard! Pakketje was binnen 12 uur al in huis!

Nicole 10-06-2021

Overzichtelijke site met de beste prijzen, tevens snelle verzending.
Als ik een telefoon wil aanschaffen, ga ik altijd naar Belsimpel.

H 10-06-2021

Altijd goeie prijzen en prettige service! Ik koop hier al jaren mijn nieuwe telefoons. Ook is verzending altijd snel en heb je extra opties zoals 's avonds bezorgen waar ik graag gebruik van maak.

C vd Broek 10-06-2021

Belsimpel is altijd duidelijk, goede prijzen, snelle levering, goede producten.

Jim 10-06-2021

Duidelijke webshop , snelle en goed verpakte levering ! De telefoon kwam op de afgesproken dag en tijdstip. Was netjes verpakt en. Super service

Johan w 09-06-2021

Ik had twee sd kaartjes nodig. Snel besteld snel geleverd. aan te raden volgende keer weer