Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mama Mo 27-06-2021

We hebben op zaterdagmiddag de telefoon bestelt en op zondagmiddag kwam hij al binnen, keurig in een stevige doos en goed verpakt.

Simpel besteld 25-06-2021

De bestelling was zo gedaan het product prima in orde e de snelheid van levering ook. Zo Simpel dus.
Ik zeg doen !

Rob 25-06-2021

Goede prijs en service. Alles eerlijk en op tijd bezorgd. Ook retourneren gaat perfect.

Anna 25-06-2021

Supersnelle levering. Binnen 1 dag bezorgd. En scherpe prijzen. Fijn dat er ook een mogelijkheid bestaat om binnen 30 dagen te retourneren. Maar dat was niet nodig voor de Bose koptelefoon dieik had besteld.

Pawel 25-06-2021

Beste prijs. Goede kwaliteit. Vriendelijke service. Aanbevelen voor goede smartphons en smartwach.

Mar 25-06-2021

Altijd super service bij Belsimpel. Bestelling heel snel binnen en uitstekende prijs.

Gert Warringa 25-06-2021

Snel te bestellen, nette prijs, goede communicatie en snel geleverd. Top! Ik heb hier vaker bestellingen gedaan. Voor mij de eerste keus.

Lidy 24-06-2021

De site viel op door zijn heldere en duidelijke informatie, bestelling werd snel geleverd, zorgvuldige afhandeling. ben erg blij met mijn nieuwe telefoon van belsimpel.

Jasper 24-06-2021

Recent was ik op zoek naar een goede bluetooth speaker voor bij mijn telefoon. Zodoende kwam ik terecht op de site van Belsimpel. Met een paar klikken vond ik wat ik zocht voor een super voordelige prijs, en 't zou ook nog eens de volgende dag worden bezorgd. Dat, terwijl ik in de avond bestelde. Ik gokte er op dat 't niet zou lukken, maar ja hoor! De volgende dag was mijn nieuwe speaker al vrolijke deuntjes aan afspelen.
Kort samengevat: Goede prijs/kwaliteit en vlot besteld en bezorgd. Zo zie ik het graag!

Ruben 24-06-2021

Alles prima. Duidelijke website, vlotte levering, niets op aan te merken...

Melanie 24-06-2021

Ik heb bij Belsimpel al enkele mobiele telefoons gekocht en altijd naar volle tevredenheid. Duidelijke website, concurrerende prijzen en makkelijk te bestellen. Goede communicatie over het gehele proces. Keurig verzonden en op tijd geleverd.

Dannykelly 24-06-2021

Duidelijke informatie over het product, het bestelproces en de betaalwijze. Product voldoet aan de verwachtingen.

Jan 23-06-2021

Perfecte service/levering. Ze zeggen wat ze doen én doen wat ze zeggen. Vanaf het begin precies toevoegen waar je bestelling is. En natuurlijk niet te vergeten een prima prijs!!!

Patrick 23-06-2021

Ik heb hier mijn nieuwe smartphone gekocht omdat er voor een goede prijs werd aangeboden. Levering de volgende dag was niet gelukt, na een mailwisseling met Belsimpel is dit zeker naar tevredenheid opgelost.

Het product is zoals omschreven en zat goed verpakt. Doos van het product was onbeschadigd en ongeopend en compleet. Op dit moment er blij mee.

Bas 23-06-2021

Ik heb 2 maal een HomePod mini besteld.
Concurrerende prijzen (op dat moment de goedkoopste optie in NL), keurig verzonden. Netjes verpakt, geen schade of defecten. Verzonden uit voorraad dus de volgende dag in huis.

Johan 23-06-2021

Snelle levering en goede service. En een scherpe prijs! Veel informatie op de website.

Jarmo Nyström 23-06-2021

Usually when you buy from Sweden you do not get the full range of phones that are available .. So after I found the models I wanted here, I was pleasantly surprised that the shipping went faster than domestic packages as well!

Jan 22-06-2021

Heel goed advies gekregen over de keuze van het toestel. Ook prima geholpen met vragen zoals het overzetten van gegevens van de oude naar de nieuwe telefoon.
Aan de telefoon krijg je mensen met verstand van zaken die de tijd voor je nemen geen onzin verhaal vertellen.
Als je op zoek bent naar een nieuwe telefoon, koop hem bij Belsimpel.

Bas 22-06-2021

Ik heb 2 maal een HomePod mini besteld.

hannelies 22-06-2021

Alles uitstekend. Duidelijk, snel, enzovoort. Was vroeger schooljuf, gaf nooit tienen. :)

Lucia 22-06-2021

Eigenlijk koop ik nergens anders mijn mobiel meer,gewoon omdat ik belsimpel de meest transparante,klantvriendelijkste en betrouwbaarste leverancier vind.Ik vind het best eng om online dure dingen aan te schaffen,maar tot nu toe geen problemen gehad.Ze leveren echt wat ze beloven,dus een aanrader!

Lars 22-06-2021

Erg blij met Bel Simpel, heb al meerder keren wat bij hun besteld. En heb nooit problemen gehad met hun. Mijn product was goed en netjes verpakt en het was er netjes binnen de tijd. Ik heb niks te klagen en zal zeker nog een keer bestellen bij Bel Simpel

avde 22-06-2021

Ik kwam toevallig op deze site terecht en kocht een nieuwe telefoon zonder abonnement. De levering was supersnel en de site is duidelijk en overzichtelijk.

Su vd Heijden 21-06-2021

Belsimpel komt oprecht haar naam na. Het is gewoon heel simpel om hier te bestellen. Alles staat duidelijk op een rijtje, vind persoonlijk dat je hier meteen het complete pakket kan kopen voor je telefoon zonder overdreven veel te moeten betalen. Bovendien kan je hier ontzettend veel filters toepassen, wat voor mij een heel groot pluspunt is, aangezien ik geen tijd en moeite erin wil steken om uren naar een telefoon te zoeken.

Francesco 21-06-2021

Belsimpel is snel en efficiënt en denkt met je mee. Ik heb een keer 3 keer een telefoon terug moeten sturen en toen hebben ze uiteindelijk een refurbished exemplaar aangeboden dat perfect werkte! Ben erg te spreken over Belsimpel en bestel als het kan het liefst mijn telefoons bij hun. Ook altijd vriendelijke en meedenkende telefonische klantenservice.