Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jules 28-07-2021

Goede service en duidelijke omschrijving van de producten. Ben erg blij met de nieuwe telefoon en abonnement .

Stijn 27-07-2021

Snel en correct levering, 3e ervaring met Belsimpel en altijd prima. Daarnaast de voordeligste aanbieder.

Henrieo 27-07-2021

De bestelling is netjes afgehandeld en snel verstuurd. We kregen de bestelling de volgende dag netjes op tijd binnen.

Robbedoes 27-07-2021

Snelle levering binnen 24 uur tegen lage prijzen. Uitstekende nazorg. Ga voor niemand anders meer!

Joyce 26-07-2021

Klantvriendelijkheid. Alleen ze moeten wel het aanpassen voor 23.30u besteld morgen in huis, naar we proberen de volgende dag in huis. Speciaal vrij voorgenomen. Krijg niks binnen.

W. Menger 24-07-2021

webshop is duidelijk en overzichtelijk. Leveringstermijn dat bij het artikel staat vermeld, wordt waargemaakt! Snelle en goede levering. Ik ben al jaren een zeer tevreden klant!

Zoetje 23-07-2021

Duidelijke website met veel keuze. Ik zocht een specifieke mobiele telefoon, deze was op voorraad. Het was vervolgens ook makkelijk er een bijpassend hoesje bij te vinden. Na aankoop vond ik ook tips over het overzetten van informatie van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon. Prima dus. Ik had uiteindelijk een probleem met het installeren van een voor mij essentiele app op mijn nieuwe telefoon. Ik ging naar een Belsimpel winkel er werd daar zonder morren geholpen.

Ing 23-07-2021

Nieuwe telefoon besteld.
Na 4 dagen springt er spontaan een barst in het scherm tijdens het appen. Telefoon niet gevallen of hardhandig mee omgegaan. (Klinkt ongeloofwaardig, maar de waarheid)
Vervolgens contact met Belsimpel.
Begripvol.
Stuur maar op.

Schade beoordeeld door reparatiebedrijf.
Valschade.
Onze reactie, dat kan niet, want telefoon is niet gevallen. Er moet opnieuw naar gekeken worden.

Onee...geen valschade maar drukschade.
Reparatie 200 euro. (Telefoon kostte 224 euro)
Na heen en weer mailcontact, contact opgenomen met rechtsbijstand.

Conclusie rechtsbijstand - wij staan in ons recht, Belsimpel blijft in gebreke. Kosten reparatie door rechtsbijstand gekregen om telefoon te laten maken, rechtsbijstand gaat het terug vorderen.

Nu komt het mooie.
Telefoon laten maken.
Oorzaak defect volgens reparatiebedrijf : defect mainboard en module. Deze vervangen en scherm vervangen. Oftewel barst was ontstaan door defect in toestel.
Dit uiteraard terug gekoppeld aan Belsimpel.
Belsimpel heeft contact gehad met reparatiebedrijf.... conclusie.... wat op de reparatiebon stond was fout. Het reparatiebedrijf had dit verkeerd genoteerd.

Nooit meer Belsimpel.

Tim 23-07-2021

Ik was zeer tevreden over de website en het hele proces van een telefoon bestellen. Maar de enige reden dat ik bij belsimpel heb besteld is omdat ze "voor 23.30u besteld, morgen in huis" beweren, en ik wilde zo snel mogelijk een vervanging voor mijn kapotte telefoon. Bestelling bevestigd om 23.15u, half uur later werd ik al teleurgesteld door een melding dat het pakket minstens 1 dag vertraagd is. Zeg dan niet dat het morgen in huis is. Update: ter compensatie een tegoedbon gekregen voor accessoires in de belsimpel shop. Dat was wel netjes van ze, maar het genoemde probleem was natuurlijk niet op te lossen.

M. Akyildiz 23-07-2021

Ik heb een telefoon gekocht hier bij belsimpel, heel tevreden, hele goede service, snel bezorgd, 👍

Lenette 22-07-2021

Had gewoon een Topervaring!!! Mooie simlock vrije telefoon besteld.. die snel en goed is geleverd.. kortom een aanrader!!!

Anoniem 21-07-2021

Goede prijs kwaliteit en toen er iets mis was loste de klantenservice het snel op!

Francisca Borsboom 21-07-2021

Ging goed duidelijke website. Helaas was telefoontoestel niet te combineren met verlening KPN zakelijk. Snel en zorgvuldig en goed.

Madeleine 21-07-2021

Gewoon de goedkoopste en zaterdag besteld en zondag al geleverd.
Super snel.

cb heiloo 20-07-2021

scherp geprijsde tablet aangeschaft met bijpassend jasje en die zijn beiden vlot bezorgd
100% tevreden over het product en het kopen bij belsimpel

Mirjam 18-07-2021

Ik heb een iPad besteld bij Belsimpel omdat de prijs heel gunstig was en omdat je eventueel bij een fysieke winkel terecht kunt. De levering was heel snel, volgende dag bezorgd en pakket goed te volgen.

Johan 17-07-2021

Bestelling is prima verlopen zoals je mag verwachten. De aanschafprijs van Galaxy Tab S7 T870 was interesant met concurent. Vandaar mijn keuze voor Belsimpel.

rovers 16-07-2021

Goede service.
S-middags mijn i-pad besteld en de volgende dag al netjes verpakt bezorgt.
Netjes via mail op de hoogte gehouden van de verzending.
Prima zaak.

PeterB 15-07-2021

Na bestelling van mobiele telefoon snelle en correcte levering van het toestel. Netjes en goed in verpakking gestuurd.

Henk Hansen 15-07-2021

Goede winkel met duidelijke webshop.
Snelle levering!
Kon alleen niet betalen met mijn visa kaart.
Had ik liever gedaan omdat de aankoop dan verzekerd is!

lex55 13-07-2021

belsimpel heeft gezorgd voor een snelle en zeer accurate levering. De prijs die ik voor het aangeschafte product moest betalen was ook het goedkoopste wat te vinden was op internet

Nicole 12-07-2021

Laagste prijs en een snelle levering.
Ik ben zeer tevreden, zou hier zeker weer iets bestellen!
In 1 woord TOP!

Miriam 12-07-2021

Goede producten voor goede prijzen, erg snel ontvangen. Service is uitstekend

Teun 12-07-2021

De scherpste prijs gevonden via google. Eenvoudige bestelprocedure. Snelle gratis bezorging. Top!

Anne 10-07-2021

Vandaag met 2 vragen over mijn Samsung telefoon naar de winkel aan de Vismarkt in Groningen geweest, en supergoed geholpen!. Er werd rustig de tijd genomen om mij uitleg te geven en mij te helpen, erg prettig!!!