Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anne 10-07-2021

Vandaag met 2 vragen over mijn Samsung telefoon naar de winkel aan de Vismarkt in Groningen geweest, en supergoed geholpen!. Er werd rustig de tijd genomen om mij uitleg te geven en mij te helpen, erg prettig!!!

Joop 09-07-2021

Snel en goedkoop en ze leveren wat ze beloven.
Zeker aan te bevelen. Al meerdere aankopen gedaan.

David 09-07-2021

Het product dat ik wilde werd bij Belsimpel.nl voor de laagste prijs aangeboden. Het product is in goede staat en binnen de bezorgtermijn geleverd. Waarom dan geen 10? Het product heeft een kleine (brievenbusformaat) verpakking, echter werd dit geleverd in een vrij grote doos. Had voor mij als klant makkelijker geweest als het pakketje gewoon door de brievenbus was geschoven. Bovendien lijkt het gebruik van kleinere verpakkingen me beter voor het klimaat en milieu.

Bea 08-07-2021

The purchase was as expected under any point of view: top product and good timing for the delivery.

GertM 08-07-2021

Ik ontdekte na 3 maanden een softwaregebrek aan mijn MiBand. Opgestuurd naar Belsimpel en binnen 5 dagen een nieuw exemplaar ontvangen. Prima service!

Mariska 06-07-2021

Veel aanbod aan telefoons. Overzichtelijk. Duidelijkheid verzending. Snelle bezorging.

AJ 06-07-2021

Prima verlopen actie. Duidelijk en correct. Probleem is daarmee opgelost. Verder geen opmerkingen.

Michiel 06-07-2021

Derde keer -ooit- dat ik iets bestel bij BelSimpel. Derde keer dat ik na bestelling (volgende dag geleverd, wilt u avondbezorgjng: geen probleem) het bericht krijg dat het “ik toch nog niet verstuurd kan worden”. Vorige keer geannuleerd. Nu laat ik het maar gaan.

Vast een leuk verdienmodel om de concurrentie af te troeven. Handige jongens!

Bennie 05-07-2021

Echt snel geleverd. En goed ingepakt. Ben blij met mijn Huawei Freebuds Studio. En hij is compatible op al onze apparaten zoals Iphone mac windows pc en natuurlijk mijn Huawei p40. En de functies werken ook nog op de hoofdtelefoon met de verschillende besturings systemen.

Joseph 04-07-2021

Het ging makkelijk.
Er was geen probleem met de bestelling.
Er was goede prijs.
De bestelling was op tijd.

Laura 02-07-2021

Duidelijke productomschrijving, vele malen voordeliger dan andere winkels en voor 23.59 besteld morgen in huis.

Ilona 01-07-2021

Ik had hier nog nooit iets besteld. Ze hebben hier normale prijzen en zeker niet duur. Snelle verzending. De website is handig en duidelijk.

gtgn 30-06-2021

Na later levering heeft Belsimpel contact opgenomen en uitleg gegeven. Briefpost kan niet altijd op afgesproken datum worden geleverd. Tekst op site wordt aangepast. Onverwachts ook nog een attentie gekregen

-------------------------------------------------------------------
Review 27-5-2021:

Levering de volgende dag? Dacht het niet. Na bestelling krijg je de volgende dag bericht dat het product 3 dagen later wordt bezorgd. Met vermelding van voorwaarden levering postbedrijf

Adrie H 30-06-2021

Het was erg duidelijk en gemakkelijk om het juiste product voor mij te vinden.. Betalen ging soepel en verzending razend snel... Al met al ik ben heel blij verrast hoe makkelijk en snel ik mijn smartwatch thuis had in zeker stevige verpakking

Lin 30-06-2021

De webshop is erg overzichtelijk, duidelijke informatie. Het bestellen ging prima. Daarna problemen met de telefoon waarbij ik ook prima geholpen werd. Alleen jammer dat de informatie die op de site staat m.b.t. de batterijduur niet overeenkomt met de reviews op internet in het algemeen.

Annemiek 29-06-2021

Update...
Ik ben gebeld door Belsimpel en ze hebben me uitgelegd hoe de prijsverhoging tot stand kon komen. Daarnaast hebben we een oplossing gevonden die we allebei acceptabel vonden. In ieder geval netjes dat ze erop terug zijn gekomen.

-----------------------------------------------------------------
Review 28-6-2021:

Ik wilde vanmorgen een telefoon bestellen en had gekeken naar de prijs om dit door te geven aan mijn werkgever blijkt ineens dat een uur later de prijs van een Samsung S20 FE 4G van 413 naar 499 (!) is gegaan.
En waarom? Omdat er een cashback op is gezet van 50 euro.. Een hele dure sigaar uit eigen doos dus!

Diana Toonen 29-06-2021

Al een paar jaar maken wij gebruik van Belsimpel en altijd Top! De snelheid van hoe het geregeld wordt maar zeker ook als er onvrede is✔️Zo had ik de nieuwe iPhone 12mini gekocht en bij binnenkomst vond ik hem niet oké, geen probleem bij Belsimpel en het werd keurig en snel verholpen! Dus een dikke 10✔️

Marco 29-06-2021

Super service, bijna altijd binnen een dag je bestelling. Niet alleen online maar ook fysieke winkels vind ik een voordeel

Marijke J. 29-06-2021

Heel tevreden over de snelle levering. Telefoon is, wat ik er van verwacht.

Andre 28-06-2021

Deze web shop heeft een ruime aanbieding van producten retour sturen behoort tot de mogelijk heden, goede uitleg bij de stukjes.

Sander 28-06-2021

Bestel niet bij Belsimpel op het moment wanneer je iets besteld van Apple (airpods). Het bedrijf doet afstand van de wettelijke termijn van twee jaar en hierdoor heb je slechts één jaar garantie, terwijl de wet luidt dat er twee jaar garantie moet worden gegeven.

K. 28-06-2021

Duidelijke beschrijving van artikel op website, hele snelle levering. Product naar wens!

L. Jindal 28-06-2021

De levering was supersnelwm de prijzen zijn de laatste. Ik ben zeer tevreden.

Marijke 28-06-2021

De Apple Watch 6 red was zeer scherp geprijsd en is zeer snel geleverd (de volgende dag al).
Het product bevalt prima.

Herman 27-06-2021

Was opzoek naar een mobieltje zonder abonnement. Prijstechnisch was dat gunstig. Wilde op het fietsje langskomen. Maar voor je weet of hij in Zwolle op voorraad is ben je best wel even aan het zoeken via de site. Niet dus. Bezorging via internet bestelling was netjes. Zet op jullie site dat je niet kunt bellen met een plaatselijke locatie, ook daarna namelijk op de site een rotje gezocht...gewoon vermelden dat dat niet kan ....dan is dat duidelijk