Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frank 19-08-2021

Snelle en betrouwbare levering! Wat ze beloven, komen ze na!
Ook duidelijke info met betrekking tot de datum en tijdstip van afleveren!

Harry 19-08-2021

Zeer goede service. Vriendelijke medewerkers. Reageren snel en vriendelijk. Snelle leveringen en scherpe prijzen. Aanrader!!!

Aquaflam 19-08-2021

Goede service na verkoop. Scherm van GSM was na 1 jaar defect en werd heel snel vervangen.

A.N. 18-08-2021

Super fijne site, duidelijk. Snelle levering zonder gedoe..al meerdere keren besteld en altijd zonder problemen.

minpuntje, (niet over de site, Maar levering werd voor de deur gezet. Terwijl wij gewoon thuis waren )

Jules 17-08-2021

Ik ben over het artikel wat ik ontvangen heb heel tevreden en ook over de snelheid van leveren na dr aankoop.
Waar ik minder tevreden over ben is het feit dat die geleverd is en onder een bloempot is neergelegd toen ik niet thuis was. Uiteraard had ik daar geen risico bij maar u had daar wel een risico bij als die telefoon door iemand weggenomen was of als ik misbruik daarvan had gemaakt.
Wellicht dat u dat eens met de leverancier kunt opnemen of misschien wel meer moet betalen voor dat transport.
Al met al ik ben blij met de telefoon.

Lucie 16-08-2021

Makkelijk te bestellen, duidelijk welke keuze bij je past, snel geleverd en de laagste prijs van iedereen. TOP!!!

Robert 16-08-2021

Makkelijke overzichtelijke website. Bestelproces erg makkelijk en snel. Snelle levering. Kortom gewoon goede winkel!

Arno 14-08-2021

Review 4-8-2021

Een waardeloze webshop . Ik heb een samsung tablet s7+ 128GB gescoord. Na een maand nog niks van belsimpel gehoord of ontvangen . Na meerdere mails van mijn kant en inmiddels een prijsverhoging van 218 euro te horen gekregen dat ik moet bijbetalen voor hetzelfde product zelfs voor een 2e kansje . Of annuleren. Belsimpel wil het verlies van 156 euro niet nemen dat moet de consument maar doen. Belsimpel is in dit opzicht een waardeloze zaak en wil haar verlies niet nemen.

------------------------------------------------------------

Een update op het bovenstaande .
Beslimpel heeft na een enkele dag na mijn review contact met mij opgenomen en haar excuus aangeboden . Ik heb nu de tablet s7 plus met 5G als vervanger gekregen zonder bij te betalen . Op de vraag of ik daar blij mee was heb ik aangegeven dat ik daar ook netjes voor betaald had en bij een grote Nederlandse telecom aanbieder niet zulke praktijken verwacht en dat ik het vreemd vind dat je eerst een review moet plaatsen om gehoord te worden . Zodat het belsimpel uiteindelijk nog meer kost na de review dan dat ze gelijk naar de consument hadden geluisterd en ook geen negatieven review hadden gekregen . Aan het begin van het gesprek werd verteld dat het gesprek werd opgenomen voor training doeleinden . Ik hoop dat ze dit gesprek nog eens terug luisteren en er ook daadwerkelijk wat mee gaan doen !!! Uit eindelijk heb ik er nog een gratis hoes voor de tablet bij gekregen dus dat hebben ze netjes op gelost /afgehandeld.Dus na 5 weken het boek gesloten .

Cees 12-08-2021

Betrouwbaar. Snelle levering en goede prijs. Ik heb bij belsimpel diverse ipads en iphones gekocht. Ik heb er gelukkig nooit problemen mee gehad. Dus de aftersales weet ik niet.

Piet 12-08-2021

Prompte levering. Relatief lage kosten. Wist tevoren niet dat belsimpel losse toestellen verkoopt.

H.Hummelen 11-08-2021

Het was toch goed om even via chat te overleggen, of het produkt voor mij geschikt was. Het kabeltje was het net niet. Gelukkig had ik zelf nog wel een kabeltje, dat paste. namelijk aan beide kanten één stekker. ipv van aan een kant één en de andere kant de rode en de witte. audio in en out. Dus een 7

Max 11-08-2021

Al meerdere keren iets gekocht bij belsimpel. Snelle levering , goede prijs, alleen jammer dat je altijd Oost-Europese producten krijgt (goedkopere inkoop voor Belsimpel!) met een handleiding in het Oost-Europees. Een handleiding in het Nederlands zou wel het minste zijn wat ze er bij zouden kunnen doen .Niet schermen met dat je dat kan downloaden . Het hoort gewoon bij het product. Bij reparatie van een vorig product (Samsung telefoon) gaf Samsung al cynisch aan oh zeker van Belsimpel met z.n oosteuropesche producten.

Richard 10-08-2021

Mijn Iphone 12 is digitaal ingekocht en ging zeer soepel. Dit is al mijn 3e generatie die bij Belsimpel is besteld. Alles op voorraad voor de meest concurrerende prijs.

belsimpel 08-08-2021

ik heb afgelopen maand de Oneplus Nord N 10 blauw gekocht bij Belsimpel, en ik ben een ervaring rijker geworden . zoiets maak je tegenwoordig niet meer mee, er is precies gebeurd wat ze beloofde vandaag besteld morgen om zo laat in huis , is ook gebeurd, geweldig ,vervolgens, het was heel goed verpakt en alles wat ik nog meer besteld had zat er ook keurig verpakt bij in klasse meer kan ik niet zeggen , hartelijk dank hiervoor

Pieter Nillesen 06-08-2021

Zeer concurrerend, snelle levering, zeer goed ingepakt ter bescherming en wat zou je nog meer willen?

Kimberley 06-08-2021

Ik heb gekozen voor belsimpel omdat ik via via heb gehoord dat het een goed bedrijf is. En nu heb ik dat zelf ook ondervonden. Na 1,5 jaar een iphone XR te hebben deed de faceID het op de een of andere dag het niet meer. Ik heb mijn iphone super makkelijk kunnen opsturen. Deze kan je aanmelden voor reparatie en vervolgens versturen via het verzendbewijs wat je toegestuurd krijgt. De iphone is binnen 10 dagen gerepareerd is, wat mij een redelijk termijn lijkt. Ook was het fijn om de reparatie te kunnen volgen via de inlog gegevens die je krijgt. Er was een top oplossing op mijn probleem gevonden en het valt binnen de garantie. Daarom beveel belsimpel aan.

twicethesame 05-08-2021

Netjes bezorgd, goede afwikkeling, je wordt netjes op de hoogte gehouden. Pakketje met breekbare spullen wordt gevuld met van die luchtzakjes zodat het product niet kan bewegen en goed beschermd wordt. .

Anton Plattel 03-08-2021

Naar aanleiding van mijn vervelende review goede reactie van Belsimpel gehad en probleem netjes opgelost.

--------------------------------------------------------------------
Review 21-7-2021:

Volstrekt onbereikbaar. geen sim ontvangen en nu bij start nieuwe provider geen telefoon. Belsimpel is onbereikbaar. Laatste keer dat is hier wat heb besteld.

Silly Lilly 01-08-2021

Wat ik zocht werd op deze site aangeboden en inderdaad de volgende dag per post ontvangen zoals beloofd. Artikel voldoet prima aan verwachtingen. Info op site helder en overzichtelijk.

Phil 01-08-2021

Vriendelijk en kundig geholpen door de medewerkers.
Niet alleen tijdens de koop maar ook zeker tijdens de nazorg en zelfs 2 jaar later nog.

Voor mij krijgt dit bedrijf een dikke 10

VS 31-07-2021

Prima service, goede prijs. Snelle levering. Goede handleiding in het Engels.

Nico 29-07-2021

Goedkoopste aanbieder, duidelijk en correct mbt levering, geen verzendkosten.

Tinja 29-07-2021

Al 5x besteld en altijd direct de volgende dag geleverd,. Fantastische service. Ik had een telefoon met een software fout, na ruim een jaar toch netjes omgeruild voor een andere. Bij een andere bestelling deed de oorspeaker het niet heel goed, wederom netjes omgeruild. En voor 2 telefoons een reparatie prijs opgevraagd, helaas te duur maar de onderzoekskosten werden direct door Belsimpel vergoed. Klantenservice is goed bereikbaar en ze reageren altijd binnen 24 uur op mail. Ik ben super tevreden.

Mick 29-07-2021

S21 plus via Belsimpel besteld en gekregen. Nu gebruik ik het toestel amper omdat ik thuiswerk en ook whatsapp via web.whatsapp doe. Apparaat begin juli in gebruik genomen en woensdag is ie er spontaan mee opgehouden. Apparaat reageert wel, dat voel je aan het trillen, maar zwart scherm. Ook na reset pogingen een zwart scherm. Bijzonder wat heb het toestel werkend op de oplader gelegd en 2 dagen later doet ie het niet meer. Dat is balen een duur toestel. Contact met Belsimpel die zeggen dat ik hem moet opsturen naar Samsung. Wat? 31 dagen omruil garantie en daarna zoek je het maar uitis de tekst waar ze mee komen. Dus Belsimpel geeft mij een toestel dat niet goed is. En nu mag ik er zelf achteraan om te laten repareren. Apart, als ik een broek koop met rits die kapot gaat na een week krijg je gewoon een nieuwe broek. Waarom handelt Belsimpel de hele garantie niet af? Zij willen verdienen aan mobile telefoons, zorg dan ook echt voor je klant. Voor mij nooit meer Belsimpel.

Leo Luten 28-07-2021

Snelle levering
en omdat ik per ongeluk 2x betaald heb werd binnen een dag het bedrag teuggestort
Toppers !