Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Christel 07-09-2021

'S middags besteld en de volgende dag al in huis.
Keurig verpakt, en kon tegen een stootje.

Edwin Meppel 07-09-2021

goed artikel, zorgvuldig verpakt en op tijd geleverd.
Niets negatief over te zeggen
Hulde

mackaij 06-09-2021

Zeer gebruiks-vriendelijke website ,keuze gemaakt en de andere dag alles al in huis ,petje af bedankt voor deze super service.

Cees 06-09-2021

Snelle levering met duidelijke communicatie betreffende transport.
Prijs concurrerend.

Tim 05-09-2021

Ik had een kapot product ontvangen, ik heb het doorgegeven en terug gestuurd en het is snel weer geregeld en het was een vriendelijke en erg helpvolle service

Sander 05-09-2021

Duidelijke en nette webshop. Ik heb voor belsimpel gekozen om dat de gekochte AirPods Pro hier het goedkoopst waren.

Roy Flint 03-09-2021

Deze shop had de laagste prijs van deze item, toch met gratis verzending, en ook op de volgende dag. Dat vind ik prima service.

De doos en instructies van de product waren in het Italians. Geen Nederlands, zelfs geen Engels.
Ik had ook geleze over de nieuwe verisie dat er een ethernet port aan zou zitten voor een sneller connectie. Maar op hun website is er geen praat over. Hij heeft em niet, maar dat is niet aan de verkoper. :D

Overall, ik ben heel blij met het product en de service.

Erik 03-09-2021

Na een zeer slechte ervaring bij een andere aanbieder van smartphones terecht gekomen op de website van Belsimpel. Overzichtelijke website en belangrijkste ze zijn Thuiswinkel Waarborg aangesloten. Uiteindelijk een Samsung Galaxy A52 5G 256GB A526 Blauw gekocht en je ontvangt gelijk een goed overzicht van je bestelling en de voortgang hierin.
De volgende dag werd mijn toestel al netjes geleverd en keurig verpakt bezorgd. Inmiddels ca een week in gebruik en super toestel hoor. Aanrader Belsimpel!!

LIEMAREL 01-09-2021

Fitbit gekocht. Informatie op de site hierover was ruim voldoende. Bestelling en levering uitstekend. Snelle levertijd.

pas op met garantie!!! 01-09-2021

pas op met garantie! mijn telefoon is na twee maanden al stuk, maar valt niet over de garantie natuurlijk. dus nu zit ik met een jarenlange afbetaling voor iets wat na twee maand al niet meer werkt. en net als alle bedrijven wat je een poot uit draaid door geen mede verantwoordelijkheid te nemen voor voor hun veneers adviezen. zit ik nu met niks.

Anne Myrthe 31-08-2021

Ik heb eerder al bij belsimpel.nl mijn airpods en telefoon bestelt, hier was ik erg tevreden over en daarom besloot ik mijn apple watch hier ook te bestellen. De reden dat ik hier in eerste instantie mijn telefoon en airpods heb bestelt is omdat ik hier altijd op de laagste prijs ben uitgekomen met het eindeloos vergelijken van prijzen. Niet alleen ben ik zeer tevreden over de prijzen, alle andere services lopen altijd heel soepel. Ik heb tot nu toe alles optijd en netjes aangeleverd gekregen, toen ik meermaals problemen met mijn airpods kreeg werd ik elke keer naar apple gestuurd waar het perfect is opgelost en er werd nooit moeilijk over gedaan wanneer het nog een keer misging, ik werd altijd netjes geholpen. Al met al ben ik erg tevreden en heb ik niks aan te merken.

Rick 31-08-2021

Mijn iPhone was keurig en snel geleverd. Goed verpakt, en kosteloos avond levering.

Jitske 30-08-2021

Altijd goede service en producten snel geleverd
Mijn favoriete webshop voor mobiel en tablet

Christos 30-08-2021

Super snel levering, beste prijs. Ik had mijn bestelling de volgende dag thuis geleverd. Erg blij met de aankoop en de service.

Patrick 29-08-2021

Zaterdag avond besteld en zondag in huis top service en de laagste prijs via kieskeurig.

Pjotter 27-08-2021

Drie maanden geleden via Belsimpel een Cat S52 smartphone gekocht. Een uitstekende 'hufter-proof' toestel die alles kan wat een reguliere smartphone kan; maar dan tevens in ongewone omstandigheden waarbij ruw gebruik en vocht komt kijken. Helaas bleef hij niet drijven toen die in het IJmeer viel... Maar gezien de tevredenheid nu wederom hetzelfde toestel bij dezelfde winkel aangeschaft!

Anneke 26-08-2021

Op advies van familie. Overzichtelijke site met duidelijke uitleg.
Kwam snel tot mijn keus. De afhandeling van Belsimpel was snel en netjes. Top.
ANS = Accuraat Netjes en Snel.

Frederieke 25-08-2021

Prima service! Mijn lader ging kapot en na een paar mailtjes was het geregeld en kreeg ik kosteloos een nieuwe opgestuurd. Fijne communicatie.

PetraW 24-08-2021

Het is eigenlijk allemaal heel simpel. Bestellen is heel simpel, de betaling is heel simpel, het verzenden en ontvangen was nog simpeler en in al die simpele dingen schuilt het bijzondere.
Dus belsimpel.

Jack 23-08-2021

Ondertussen ben ik vaste klant en doe al meerdere jaren zaken met hun en dik tevreden .
Goed advies,goede service,en snel

Rick 23-08-2021

In tegenstelling tot veel van hun concurrenten geeft belsimpel maar 1 jaar fabrieksgarantie op Apple producten. Een beroep op wettelijke garantie omdat dit soort dure producten langer dan 1 jaar probleemloos zouden moeten meegaan wordt niet in overweging genomen. Daarom zou ik adviseren om als iets ergens anders maar enkele tientjes duurder is het daar te bestellen zodat je wel 2 jaar garantie hebt

Paul 22-08-2021

Twee keer een nieuwe telefoon via Belsimpel gekocht. Prima smartphones en scherp geprijsd. Zeer snel geleverd.

Anton 22-08-2021

Merkpeoduct Apple 12 Pro voor de laagste prijs. Zaterdag besteld, zondag geleverd. Snel en goed.

Michel Brand 21-08-2021

Zeer snelle levering en altijd het scherpst geprijsd. Ook mijn IPhone 6S heb ik vorig jaar hier gekocht.

JAN 20-08-2021

Ik heb voor Belsimpel gekozen, omdat de door mij gekozen Samsung Galaxy goed uit de recencies op Kieskeurig.nl kwam.
Ook met de prijs kwam Belsimpel het voordeligst uit de bus.
De verzending was snel en accuraat en het toestel zat goed verpakt.. Goede updates over de verzending.
Voor de installaties van onderdelen gaf jullie website ook goede en veel informatie.
En last but not least, Belsimpel zit ook in mijn eigen provincie en zou er een probleem(pje) zijn, dan kan ook ook terecht bij de fysieke winkel in Groningen. Een geruststellend idee bij aanschaf via internet.