Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

S 11-09-2021

Goede webshop. Na aanschaf beroep moeten doen van annulering binnen 14 dagen bedenktijd. Pakket teruggestuurd en binnen 2 werkdagen stond het bedrag op de rekening. Netjes!

Moniek 11-09-2021

Wij zijn super tevreden. Snelle levering precies zoals beloofd. Top. Zal zeker vaker bestellen bij Belsimpel.nl

Andre 11-09-2021

Ik wist al dat ik een LG wou. Een keuze ligt dan aan je wensen. Dan kijken en bestellen. Na de betaling houden ze je op de hoogte en ja de volgende dag werd die al afgeleverd. Heb al vaker telefoons besteld bij Belsimpel en zal het aanraden. Het is mij nog altijd goed bevallen. Heb geen slechte ervaringen met belsimpel

Aafke 11-09-2021

Je krijgt altijd correct en snel antwoord. Geen poes pas. Zeer tevreden en als er niet meteen een oplossing is dan wordt die gezocht.

Rune 11-09-2021

goede info over het product, snelle levering en vriendelijke klantenservice.

Bob E. 11-09-2021

Snel, eenvoudig en voordelig. Ja wat wil je nog meer?
S Avonds besteld ende volgende morgen in huis.
Aanrader.

Goede info. Snelle levering 11-09-2021

Duidelijke site. Goede info bij de mobiele toestellen. One plus nord2 is handzaam en snel. Prima toestel, zeker voor z'n prijs ten opzichten van anderen.
Correcte en snelle levering.
Erg tevreden.

Dree 10-09-2021

Alles is zeer helder omschreven en gezien de prijs vs kwaliteit vind ik het zeer goed. Snelle levering. Kortom aanrader!

Ko 10-09-2021

Snel geleverd, geen beschadigingen, netjes geïnformeerd. Kortom precies zo gedaan als hoe het moet.

Hans 10-09-2021

Snelle service voor een concurrende prijs.
Duidelijke communicatie. Vriendelijke website.

Berdik 10-09-2021

Belsimpel heeft een snelle levering, juiste producten en netjes en veilig verpakt. Tevens zijn ze goed bereikbaar voor eventuele hulp bij bestellen.

Jill 10-09-2021

Ik ben heel erg blij met mijn aankoop. Het product is precies zoals het wordt omschreven op de website. Zelf vind ik Belsimpel een prettige webshop met goede service!

Neil 10-09-2021

The cheapest place I could find for the items I wanted. Good smooth fast transaction. I have bought from Belsimpel before and no doubt will buy from them again. Highly recommended..

Claudien 10-09-2021

Een eerlijke en voordeligere prijs dan bij andere aanbieders. Wij bestelden tegelijk 2 van dezelfde toestellen. De bestelsite is duidelijk en de producten waren goed ingepakt.
Klein minpuntje: de bestelling werd 1 dag later bezorgd dan was beloofd.

Maggie 10-09-2021

Duidelijk en overzichtelijk. Heb een telefoon gevonden die goed is. Heel gemakkelijk in gebruik dank jullie wel.

shippy 10-09-2021

Geweldig snelle levering onherkenbaar goed verpakt.
Mocht er een probleem zijn de hulp is uitstekend.

R11 09-09-2021

Beste prijs voor gekochte Apple I-pad en zeer snelle en probleemloze levering.

Arjen 09-09-2021

Goedkoop, snel, en goede filter criteria.
Goede ervaringen mee in het verleden (ook als het niet goed is)

Nedderhoff 09-09-2021

Schnelle Lieferung und bei der Reklamation sehr guter Service immer gerne wieder

pastalito 09-09-2021

Duidelijk site
goede prijzen
doen wat ze zeggen
vriendelijke klantenservice
en zo kan ik nog wel ff doorgaan......

Angelique 08-09-2021

Ik vind belsimpel een fijne winkel.
Ze hebben mij heel goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling die wat later bezorgd zou worden.
Ik vind dat alles netjes gedaan is.
Dus ik beveel Belsimpel zeker aan

Patricia 08-09-2021

Supertevreden over mijn bestelling, iPhone 12 .
Snelle levering en de voordeligste prijs van heel internet ....helemaal happy!

G.v.K. 08-09-2021

Zoals altijd ook nu weer super tevreden.
Duidelijke website, snelle levering, eerlijke prijzen.
Mijn zoektocht begin altijd bij Belsimpel en meestal direct oké.

Joske 08-09-2021

Airpods 2
Snelle en correcte levering.
Super handig en Apple kwaliteit. Ik ben heel erg tevreden. Dankjewel.

Gertjan 07-09-2021

Ruime keuze in telefoons en abonnementen, zeer fijn zoekprogramma om de verschillende combinaties te onderzoeken.
Omschrijving is duidelijk en de voorwaarden zijn helder omschreven. Ook via de mail wordt je op de hoogte gehouden, maar vooral in je persoonlijke account heb je een totaal overzicht van je bestelling!