Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 24-09-2021

Snel, goedkoop, topservice. Tip voor andere mensen ....hier bestellen....Ook gratis terugzending is een prima service

Win 24-09-2021

Duidelijke omschrijving van het product, snelle levering, alleen geen leesbare (Nederlands/Engelse/Duitse) beschrijving

Irene 24-09-2021

Goede ervaring met Bel Simpel. Snelle levering, goede prijs in vergelijking met andere webshops

Riet Putters 23-09-2021

Prima , binnen twee dagen in huis ,
Voordelig van prijs .
Ik zal de volgende keer zeker mijn bestelling weer bij Belsimpel doen .

Eric 23-09-2021

Goed geholpen, helaas te bijna assortiment voor mijn iPhone 11, ( In de winkel, Groningen,.)

JanMen 23-09-2021

Mijn 4de telefoon aangeschaft bij Belsimpel.
Weer keurig op tijd en tegen de scherpste prijs.

Anrabero 23-09-2021

Zoals al mijn eerdere ervaringen wederom een correcte afwikkeling en levering van de bestelde artikelen zoals vooraf aangegeven. Top.

Aniek 23-09-2021

klantenservice heel behulpzaam, meerdere keren mee gebeld en hebben me vriendelijk geholpen.

Nietsdoen 22-09-2021

Ik kon snel zoeken vinden en kiezen. Bijna nog sneller betalen 😜
De produktinfo is goed.

jeroen (die andere) 22-09-2021

Altijd goede prijs, goede beschrijving en reviews en snelle levering, ik kijk niet eens meer bij andere aanbieders als ik een nieuwe telefoon nodig heb!

Vinic bv 22-09-2021

Goed toegankelijke website, scherp geprijsde smartphones en een perfecte levering, opp tijd en in goede staat. Toi Toi

Jel 22-09-2021

Bestelproces Simpel, communicatie duidelijk en levering volgens afspraak. Kortom hoe het hoort. Kwaliteit en levensduur product moet de toekomst uitwijzen..

snel, vlot, ideaal 21-09-2021

Goede prijs, ontzettend snelle levering ('s avonds laat besteld en de volgende morgen rond 9u al in huis) en fijne communicatie. Ben heel tevreden.

Fred 21-09-2021

Door mij gewenste smartphone besteld bij Belsimpel. Werd direct verzonden en ik had hem de volgende dag in huis. Installeren ging eenvoudig met behulp van de instructies (ook via youtube) en het werkte binnen een mum van tijd. Advies over accessoires gevraagd welke ik direct kreeg en waar ik inmiddels ook veel plezier van heb. Simpel weg een uitstekende ervaring met een prima en klantvriendelijk bedrijf.

Peer 21-09-2021

Op de site makkelijk te vinden wat je zoekt, goede informatie en daarnaast ruime keuze. Snelle bezorging voor een goede prijs.

Edwin 21-09-2021

Zocht de voordeligste en snelste deal. Die heb ik bij Belsimpel gevonden. Exact volgens verwachting en belofte geleverd. Daarnaast is de tablet geweldig!

Cor Jansen 21-09-2021

Nette refurbished iPhone 8 voor een hele redelijke prijs, inclusief hoesje, beschermglas en 2 jaar garantie, wat wil je nog meer. Kiezen, betalen en de volgende dag binnen. Dit is mijn 2e toestel op deze manier (nu voor mijn vrouw) en wanneer het toestel het ook nog goed blijft doen ben ik dik tevreden.

Willem 21-09-2021

Levertijd telefoon de volgende dag. Prima niets mis mee. Zou zo weer een telefoon hier bestellen.

RVH 21-09-2021

Duidelijke website en snelle en correcte levering.Top!Zeker een aanrader on te kopen bij Belsimpel.

Albert 20-09-2021

Het bestellen van de telefoon ging weer snel en vlekkeloos, zoals ik gewend ben van Belsimpel

Ron 20-09-2021

Overzichtelijke site zoals altijd, dit is vooral door de structuur van de site en de pagina's. Prijzen zijn prima want vaak zijn ze scherp en zeker niet te duur. De levering na aankoop is wederom snel en transparant zoals gebruikelijk en zonder fouten, het proces zit erg goed in elkaar.

Belsimpel heeft duidelijke filters die je snel helpen het juiste te vinden waarnaar je op zoek bent, dat is vaak een must voor mij. Geen irritatie met zoeken dus.

Aankoopproces is erg stabiel en helder. Tracking ook. Alles is dus intuïtief en wat je mag verwachten qua stappen en afwikkeling van het gehele aankoopproces.

Kortom, Belsimpel is een plezier altijd om in te zoeken en/of bij te winkelen. Nu ging het om een smartwatch, maar vaak gebruik ik Belsimpel ook voor telefoon abonnementen zoeken en vergelijken. Dus alles rondom de telefoon is qua accessoires ook hier te vinden en dat is prettig.

H. Sauer 20-09-2021

Snelle levering en prima earbuds tegen een scherpe prijs.
Heb voor mijn vriendin ook een setje aangeschaft. Helaas was de prijs wel €10 duurder.

Anne Krol 19-09-2021

De levering was snel en in orde.
Netjes de volgende dag geleverd.
Site was duidelijke en overzichtelijk.

ray 19-09-2021

netjes op tijd geleverd en toestel voldoet aan verwachting en is gewoon top. Aanrader!

J. Mazereeuw 18-09-2021

Het is overzichtelijk, waardoor je snel kunt vinden wat je zoekt. Met voldoende en duidelijke informatie.