Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Teun 30-09-2021

Ik heb nu al twee telefoons gekocht bij Belsimpel, altijd snelle levering en betrouwbaar.

AK 30-09-2021

Duidelijke website met alle informatie die je nodig hebt, uitstekende hulpverlening als je toch nog wat te vragen hebt en snelle levering.

Raggypoo 30-09-2021

Ik ben zeer tevreden over Belsimpel! Ik heb onlangs bij hun een bestelling gedaan aller eerst omdat deze shop als veilig staat aangeschreven en de tweede omdat het product wat ik wilde kopen bij hun het aller goedkoopste was wat ik kon vinden. Mijn bestelling werd vlot opgestuurd ik werd goed op de hoogte gehouden via de e-mail. Bij aankomst bleek het product goed en stevig verpakt. Ik heb het product in goede orde ontvangen.

Dirk 30-09-2021

Goede prijs / kwaliteits verhouding voor de iPhone bestelling die ik gedaan heb. snel geleverd. dus een aanrader.

Adrian 30-09-2021

I recently purchased a device from them and initially the delivery was late but the biggest issue to my surprise was that I received a phone that should be sold in Germany instead of the Netherlands. I have contacted customer support several times but they don't really care or really understand the implication of selling these imported devices. The customer support representative did admit that this is not specified anywhere in the contracts or the website. They offered to cancel my subscription but it would take two weeks to process everything. So at the end of the day time and money lost because they are not transparent where their devices are coming from. BEWARE WHEN ORDERING AND CHECK THE PHONE EAN AND IMEI!!!!!!!

Jonge De Bob 30-09-2021

Alles op tijd geleverd en compleet conform afspraak. Niets op te aan te merken. Heldere website

Boze klant 29-09-2021

Heb een cat s62 pro bestelt. Meerder malen vertraagt. Meerdere malen naar de klante service gebeld, maar geen duidelijk antwoord op de vertragen gekregen. Na een uur aan de lijn gehangen heb een antwoord gekregen waarom de telefoon niet gelevert kan worden. Hij is wel op voorraad in de winkel, maar moet nogeens 100 euro betalen om hem daar op te halen. De reden is dat de telefoon in de tijd van bestellen en wachten nogneens 100 euro duurder is geworden. Nu moet ik een week wachten dat ik mijn geld terug krijgt.

Conclusie de klantenservice is zeer klant onvriendelijk, communicatie tussen webwinkel en magazijn kan verbetert worden, afspraken worden vergeten en extra kosten kunnen er bij komen zonder waarschuwing.

Joost 29-09-2021

gewoon goed zo goed zelfs dat ik er weer terug ben voor de vierde keer grote keus en nette prijzen

Guus 29-09-2021

Ben zeer tevreden omtrent levertijd en goede prijs.
Bestel regelmatig iets bij jullie.

M. Damwoude 29-09-2021

Goede webshop met veel informatie op de website. De levering is snel en de prijs goed.

KJK 29-09-2021

Klacht over een outletproduct (Huawei Watch) werd snel en naar volle tevredenheid opgelost.

Mohammad 29-09-2021

Beste en unieke producten voor beste prijs.
snelle levering. Ik heb namelijk een zeer goede telefoonhouder gekocht (wat ik eigenlijk nergens anders had kunnen vinden) voor een relatief lage prijs t.o.v. van de prijzen van andere telefoonhouders bij een andere webwinkel. Binnen 1 werkdag kreeg ik het binnen

Website is niet echt gebruiksvriendelijk, vaak heb ik moeite met navigeren en met het filteren van producten.

Egbert 28-09-2021

Snelle afhandeling & goede frequente communicatie. Een aankoop die ik kan aanbevelen.

roadrats 28-09-2021

Het was maar een simpel hoesje dat we besteld hebben maar keurig binnen 24 uur geleverd en een zeer degelijke kwaliteit. We komen zeker terug bij dit bedrijf. Zo werkt het, eerlijk, snel gecombineerd met een duidelijke website met kwaliteits producten.

Lars 28-09-2021

Keurige snelle levering, zeer concurrerend geprijsd en vooral makkelijk bestelproces. Houd dat vol!!

Rebecca 28-09-2021

Heldere beschrijving van het product, goede prijs, snelle en zorgvuldige levering. Pakket is niet herkenbaar (doos is neutraal), waardoor veilige levering gegarandeerd is.

H,H,Dingste 28-09-2021

alles snel geleverd zo als werd gezegd
al heel lang goede ervaringen met bel simpel nu mijn vierde tel bij hen gekocht

Marlijn 27-09-2021

Goede prijs en snel verzonden. Ik had mijn telefoon de volgende dag in huis!

Johnny bos 26-09-2021

Vind de shop prima ruime collectie telefoons en de door mij aangeschafte telefoon nergens goedkoper dan hier , besteld en de volgende dag in huis , wat wil je nog meer

Marloes 26-09-2021

Een 8 geeft ik omdat mijn pakketje niet op tijd is geleverd, maar ze hebben het keurig netjes opgelost. Ze hebben met mij een combinatie kunnen regelen waar ik er tevreden mee was/ben.

Rony de bilde 26-09-2021

Ik heb al regelmatig geshopt bij belsimpel en zal dat blijven doen als ik iets nodig heb ,bij een bestelling word alles vlot geregeld en zeer snel verzonden ik ben Belg maar mijn voorkeur gaat naar belsimpel nl omdat ze gewoon goed zijn in wat ze doen

Job 25-09-2021

Duidelijk, direct en concurrerende prijsstelling.
Snelle levering en prima aftersales

J.B 25-09-2021

Mooie website; eenvoudig zoeken en kiezen van de telefoon die je voor ogen hebt.

René 25-09-2021

(Bel)Simpel: uitstekend
Voordat ik besteld heb, had ik eerst een vraag over de specificaties van mijn product. Hier kwam een heel duidelijk en deskundig antwoord.
De bestelling is (zoals ik gewend ben van BelSimpel) supersnel geleverd.
Wat ik bijzonder prettig vind is dat ik het pakketje direct naar een afhaalpunt kan laten sturen. En dat alles voor een super scherpe prijs.
Chapeau !!!

Peter 24-09-2021

Snel, goedkoop, topservice. Tip voor andere mensen ....hier bestellen....Ook gratis terugzending is een prima service