Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Daan 10-10-2021

Echt top... snelle levering goede service... verpakking was in goede staat. Doosje ook niet oversized..
Heel blij met mijn product

Alie 10-10-2021

Goede en snelle levering zoals altijd, vier jaar geleden ook besteld en toen was dat ook snel

JoF 09-10-2021

Ik zocht een nieuwe telefoon met een goede accu en met update-ondersteuning. De site van Belsimpel was helder, overzichtelijk en gaf de informatie en details waar ik naar zocht. De levering kon thuis of naar een Postnl-afleverpunt. Dat was ideaal voor mij. En de doos waar mijn mobiel in geleverd werd, was goed passend. Heel netjes.

Tineke 09-10-2021

Ik ben heel tevreden over Belsimpel.
De website is makkelijk te gebruiken. Goede beschrijving van producten en daarbij geschikte randapparatuur. Contact maken met de winkel gaat makkelijk. Telefonisch/chatten/email.
Het bestel en betaalproces is makkelijk. Er wordt goed gecommuniceerd over de bestelling en verzending. Er wordt track en tracé geleverd. Voor het product wordt geleverd krijg je handige tips gemaild. Retour zenden wordt ook makkelijk beschreven . En de eventuele verzekering. En de garantie
Als overzetten van gegevens van een oude naar nieuwe smartphone niet lukt. Dan kan daarvoor een afspraak worden gemaakt in een fysieke winkel. Al met al een uitstekende service. Ik beveel Belsimpel zeker aan.

Annie 09-10-2021

Duidelijke website, goede simpele uitleg en een goede seniorentelefoon gekozen voor mijn man. Het is alleen vette pech dat hij hem na een week verloren is en hij geen idee heeft waar. Nou maar weer sparen voor een nieuwe.

Lin 09-10-2021

Snelle afhandeling. Goede communicatie
Heldere duidelijke webwinkel.
Kortom helemaal geweldig.

Martine 09-10-2021

Steeds correcte en snelle service. Product zoals verwacht. Je krijgt wat je bestelt. Top

Jp 08-10-2021

Tot nu toe 2x bij jullie besteld en even tevreden. Producten zijn altijd keurig verpakt.
En ik wordt altijd even goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.
Verder weinig extra’s aan toe te voegen.

Ga zo door Team Belsimpel!🙌🏻

Nick 08-10-2021

1e keer iets gekocht via belsimpel en ik ben zeer tevreden. Ik had mijn telefoon al de dag na dat ik het besteld had en was zeer goed/veilig verpakt.

A. Heg 08-10-2021

Mooie telefoontoestellen voor een scherpe prijs. Snelle levering. Ik ben tevreden.

frank 08-10-2021

perfect volgens afspraak zoals er vermeld was !!
goede service !!
aanrader !
mvg frank

Peter 08-10-2021

Eerste aankoop en super tevreden, echt goede service.
Duidelijke site en goede feedback.
Bedankt!

Alex 08-10-2021

Het assortiment is groot en het word netjes en snel bezorgd en er is altijd goede ondersteuning en vaak leuke acties

Stan 07-10-2021

Via de webshop van Belsimpel een Samsung Galaxy A52 gekocht. Deze werd zonder vertraging meteen op het aangegeven afhaaladres bezorgd.

hans v 07-10-2021

Het was makkelijk zoeken en vergelijken. De bestelde telefoon werd de volgende dag al bezorgd

L. Sacharias 07-10-2021

Duidelijke website en overzichtelijk. Lage prijs en hoge kwaliteit voor mijn aangeschafte smartphone.

Theo 07-10-2021

Uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding en supersnelle levering van de bestelde smartphone.

Hamit 06-10-2021

Snelle levering. Zeker een aanrader! Binnen 24 uur had ik het al binnen, waardoor het zeker een aanrader is!

Karin 06-10-2021

Fijn dat je producten kan vergelijken en in 1 oogopslag kan zien wat de verschillen zijn. Daarnaast laat in de avond mijn producten besteld en de volgende dag gelijk geleverd!

Nicolaas 06-10-2021

Het is eigenlijk heel "simpel". Wat je zoekt dat vind je hier op telefoongebied. Alles tegen simpele scherpe prijzen en snelle levering.

Samsung Galaxy 10+ 06-10-2021

Goede en snelle service. Website is helder en installatie was eenvoudig zodat ik klantenservice niet voor ondersteuning hoefde te vragen.

Birgit 06-10-2021

Ik heb voor belsimpel gekozen omdat aankopen uit het verleden hebben bewezen dat jullie sne leveren,goede service en tegen een scherpe prijs.

Ron 06-10-2021

Belsimpel doet zoals de naam al zegt: Lekker simpel. Makkelijk en snelle levering zonder gedoe. Ga vooral zo door!

Merijs 06-10-2021

Ondanks het al late tijdstip, toch de volgende dag in huis. Nergens goedkoper kunnen vinden.

Lukas 05-10-2021

Telefoons kan je het beste bij belsimpel kopen. Altijd de voordeligste. Ruim aanbod, goede service en snelle levering. Helemaal top. En super tevreden met mijn nieuwe Motorola. Echt veel fijner dan bijv. een Samsung die ik zakelijk gebruik.