Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

margrietha 14-10-2021

2 telefoons via belsimpel besteld, verliep vlekkeloos, volgende dag op afleverpunt. echt goed geregeld!

margrietha 14-10-2021

2 telefoons besteld via belsimpel (heb in huis 3 abonnementen via belsimpel), telefoon waren de volgende dag al in huis dus dat ging perfect.
moet ook eerlijk zeggen, dat we tot nu toe ook geen problemen hebben gehad met abonnementen.

Robbert 14-10-2021

's middags besteld en de volgende dag keurig alle bestelde items in een net doosjes geleverd.

René 14-10-2021

Een website die doet wat die moet doen! Hij is overzichtelijk, heeft een ruim assortiment, scherpe prijzen en snelle levering.

Wouter 14-10-2021

Niet alleen de prijs was scherp, ook de bestelling verliep voorspoedig en de nazorg was goed geregeld.

Mo Hafi 14-10-2021

BEST online shop for mobile phones. I hardly can find a competitor for the perfect service and prices you have!

Renata 13-10-2021

snelle online aankoop geen problemen, gemakkelijke communicatie, verzendinformatie zoals beschreven Ik raad aan om te winkelen bij Belsimpel.nl

Pl. Akerboom 13-10-2021

Via mijn werkgever en fiscfree had ik mogelijkheid om een nieuwe telefoon aan te schaffen bij belsimpel, op de site mag je uitkiezen, vervolgens goedkeuring vragen aan de werkgever en 10 minuten later via de specialcode je bestelling al kennen doen om de volgende dag de bestelling al in huis te hebben. Wat een gemak en eenvoud om te doen, te simpel voor woorden gewoon en fantastisch snel geleverd en qua prijs erg gunstig dus ik ben erg blij met belsimpel.

Een erg blije klant.

Maarten 13-10-2021

Duidelijke shop, overzichtelijk en prima prijs kwaliteit verhouding.
Snelle levering.

Ron 13-10-2021

Lage prijzen en snelle aflevering in Ierland. Wat wil je nog meer. Perfect! Hi

Anita 13-10-2021

Duidelijke website met erg gemakkelijke bestelprocedure. Levering geheel volgens afspraak.

Telefoon 13-10-2021

Kon gemakkelijk vinden wat we wilden kopen. De beschrijving van het product is uitstekend.

sailor 13-10-2021

Al jaren geleden bestelling gedaan en nu weer voor nieuwe mobieltjes, Bestelling geplaatst en volgende dag al geleverd.

Top! 12-10-2021

Snelle goede levering! Prestaties zijn boven verwachting! Eenvoudig maar goede kwaliteit!

Rein 12-10-2021

Was het goedkoopst bij belsimpel, snelle en goede levering.
Echt een aanrader.

Florian 12-10-2021

Eenvoudig zoeken naar het gewenste product, goede prijzen en makkelijk bestellen. Zakelijke account als kers op de taart

Henderika 12-10-2021

Via de fisc free kon ik een nieuw product aanschaffen. Heb eerder besteld en dit ging discreet en het bestelde product voldeed aan alle eisen. Genoeg keuze op de site.

Rob 12-10-2021

Koop al jaren producten hier en altijd tot volle tevredenheid..Wat zij beloven komen ze na.

Jan Boets 11-10-2021

Ik bestelde de Kingston Canvas Select Plus microSDXC 512GB + SD-adapter, met 60,95€ zeker niet hoog geprijsd.

De website en de te volgen stappen zijn duidelijk en makkelijk te volgen, van bestellen via betalen tot het volgen via track & trace.

De kaart werd correct 's anderendaags geleverd, zoals beloofd.

Johnny 11-10-2021

Alles volgens advertentie dus ik ben super tevreden ben blij met het super aanbod en mijn iPhone

Rob 11-10-2021

Hier ondertussen mijn derde telefoon besteld wat eigenlijk al voldoende zegt. Altijd met een snelle en correcte levering.

Jan 11-10-2021

Prima shop, keurige en tijdige aflevering. Niets op aan te merken. Dus voor herhaling vatbaar.

Besi 11-10-2021

Makkelijk om artikelen te vinden en bestellingen te plaatsen. Vervolgens ook uitgebreide uitleg over een artikel.
Van bestelling tot de levering keur op de hoogte gehouden.

Anoniem 11-10-2021

Prima verlopen zoals altijd keurig product en op afgesproekn tijd geleverd.

Leny 10-10-2021

Een mooie telefoon en werkt goed. Kwam ook snel thuis en de prijs is heel belangrijk. Niet duur