Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Benito Guarneri 26-10-2021

Alles zeer vlot verlopen en de iPhone 13 Pro op voorraad! Verlengen via T-Mobile ging hier dus goed en beveel iedereen deze website aan. Verder ook zeer vriendelijke medewerkers aan de telefoon.

Gerda 26-10-2021

Makkelijk te bestellen, word goed op de hoogte gehouden wanneer pakketje weggaat. Snelle levering, netjes verpakt.

Geraldine 26-10-2021

Voordelig, goed bereik en lief naar klanten toe bij verlenging. Ik kreeg 100 mb extra. Voor €10 onbeperkt bellen en 8 gig internet voor mij prima en betaalbaar

Fred 26-10-2021

Ipad 2021 was al weer nergens te vinden toen hij net uit was, want daar is Apple goed in. Behalve bij Belsimpel. Hier was hij natuurlijk wel voorradig. en ik kon nog makkelijk kiezen welke kleur ik wilde. Site is overzichtelijk en de ze komen inderdaad hun belofte na want de volgende dag had ik hem idd in huis.
stevig verpakt en aftekenen bij ontvangst zoals het hoort

Klaasina 25-10-2021

Snelle levering van mijn nieuwe IPhone 12 mini voor zeer concurrerende prijs

Marion 25-10-2021

Overzichtelijke website met een groot aanbod, snelle levering en zeer goede service!

Pepijn 25-10-2021

Was er snel op tijd, verder zou ik de vergelijking tussen airpods en bijv koptelefoons wel interessant vinden. Ik had eerst altijd beats maar nu dus airpods, deze afweging is moeilijk en daarom misschien een leuk idee om dit uit te lichten

jordy 25-10-2021

makkelijke webwinkel erg overzichtlijk. kwartiertje goed rondkijken en je hebt alles overzichteliijk wat ze hebben en wat bij jou zou passen

Jen62 24-10-2021

Vlugge en nette levering, artikel was goed verpakt. Installeren was fluitje van een cent.

Rob 2811 24-10-2021

iPad op zaterdag besteld en de dag er op , ja zondag keurig netjes besteld , Top en ook nog eens de laagste prijs en natuurlijk op voorraad

Verberne 23-10-2021

Geweldig. Op zaterdagavond besteld en ik was hoogst verbaasd omdat ik het op zondagmorgen in huis had.
Een aanrader.

Fred 23-10-2021

Zeer ruim assortiment. Duidelijke uitleg. Zeer scherpe prijzen.
Snelle levering.
Toestel en sim only abonnement binnen een etmaal geregeld en geleverd via PostNl.

Sandy 22-10-2021

De winkel heeft een snelle service. Wordt snel geleverd. Mooie deal, duidelijke site.

Peter 21-10-2021

Wederom een mindere ervaring door uitgestelde levering.
Vorig jaar enkele dagen vertraging terwijl word aangegeven dat de volgende werkdag geleverd word, en vandaag wederom een teleurstellende uitgestelde levering.
Aanvragen verloopt soepel, echter worden de beloofde levertijden regelmatig niet nagekomen.

Floor 21-10-2021

3 weken geleden de Samsung galaxy tab s6 lite gekocht via Belsimpel. Dit omdat hij hier het goedkoopst was en door de goede snelle levering de volgende dag! Ik ben erg tevreden met mijn tablet en als ik nog eens wat nodig heb zou ik het weer hier bestellen!

W 21-10-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Tablet is simpel te bedienen
Door het formaat ligt hij lekker in de hand.
Pakketje was op de afgesproken tijd en dag geleverd.
Duidelijke site.

Dirk 21-10-2021

Goed en snel👊👌
Tablet was overal uitverkocht, overal besteld, maar de websites waren niet bijgewerkt.
Dus eerst bestellen en dan kon ik hem weer annuleren (expert).

Gerda 21-10-2021

Prima bedrijf. Levering zoals afgesproken. Alles werkt, nogg geen contact gehad over reparaties etc.

Jelle 21-10-2021

helemaal top, snel bezorgd. Helder in communicatie. Pakketje keurig geleverd.

Rojo 21-10-2021

Hele goede prijs en supersnelle levering. Goede informatie over het artikel

Yannick Maat 20-10-2021

Goede webshop, netjes naar alle voldoeningen. pakket besteld en direct volgende dag in huis.

Jesse 20-10-2021

2de aankoop via deze aanbieder..
Duidelijke website, snel proces, prima updates en snelle levering.
Artikel is in perfecte staat geleverd.

Mary Bode 20-10-2021

Snelle levering van een artikel wat elders niet meer leverbaar was en ook nog eens voor een zeer gunstige prijs! Top!

Ruud 20-10-2021

Niets op aan te merken. Telefoon besteld en twee dagen later werd ie thuis afgeleverd.

Rob lobel 20-10-2021

De site geeft ruim voldoende informatie over de smartphones. Duidelijke uitleg. Snelle en nette levering. Product beantwoord aam de verwachting. BELSIMPEL is een aanrader