Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ed 20-10-2021

snelle levering 100% beter als de fabrikant die niet of heel laat levert jullie doe het super

carel van den hoven 20-10-2021

tussen het moment van keuze maken en aanvraag goedgekeurd krijgen veranderen de prijzen ongunstig, waardoor je alsnog cash bij moet betalen, wat niet prettig aanvoelt

AJ 20-10-2021

Belsimpel heeft een duidelijke site waar je je gewenste artikelen snel kan vinden. Bovendien de producten zijn uitvoerig beschreven. Ik heb vaker toestellen gekocht bij Belsimpel. Altijd meteen geleverd.
De prijzen zijn ook concurrerend met de gelijkwaardige webwinkels.

Aad.K 20-10-2021

Als enige opmerking heb ik dat er bij de geleverde telefoon niet een goede gebruiksaanwijzing zit,wel kan ik via internet een gebruiksaanwijzing downloaden.

Havik48 19-10-2021

Snel en goedkoop! Het enige waar wat aan verbetert kan worden is de website. Als je gericht een sim-only (met toestel) zoekt van Simp zelf, is dat lastig te vinden. Verder prima.

Mellanie 19-10-2021

2 telefoons besteld, snelle levering en goede service. Erg blij mee. Ik hoop in de toekomst vaker hier wat te bestellen.

Peter 19-10-2021

De Mi 9t pro na 22 maanden krijgt blauw paarse vlekken over het scherm. Deze worden zo erg dat niets meer te zien is op het toestel. Het toestel ter reparatie gestuurd naar Dynafix. Ik ontvang van hun een ondefinieerbare foto van, volgens hen, de oplaadconnector. Daaruit zou blijken dat er sprake is van vochtschade. Dit valt niet onder de garantie. De garantietermijn was 2 jaar. Het toestel was onherstelbaar beschadigd . Na veel heen en weer geschrijf geen oplossing als alleen maar blabla. Oplossing ik moet maar een nieuw toestel kopen. Zo behandel je de klanten niet. Firma heeft voor mij afgedaan.
peter 26-10-2021

Inmiddels ben ik telefonisch benaderd door Belsimpel. De medewerker heeft een betere toelichting gegeven op de gang van zaken. Te ens heeft hij toegezegd contact op te nemen met Dynafix over betere uitleg en omgang met de klanten . Tevens de zal het telefonisch contact aan de orde worden gesteld. Geen 0900 nummer. Hoewel het gesprek niet tot een oplossing heeft geleid, zijnde scherpe kantjes een beetje weggewerkt. Ik houerniet meer zo'n er te sjamaan over.

Ralph Hundscheid 19-10-2021

Eenvoudig te bedienen website. Duidelijke omschrijvingen en leverafspraken prima nagekomen.
Prijs is sowieso goed en over de service had ik al goede berichten gehoord. Daarom ook hiervoor gekozen.

Mart 18-10-2021

Alles gewoon perfect. Makkelijk bestelproces, snelle levering. Hier bestel ik wel weer.

Koen Winkelmolen 18-10-2021

Duidelijk en overzichtelijke site goede prijzen en correcte levering. Heb al meerdere malen een telefoon gekocht.

Tijn 18-10-2021

ik vind belsimpel een hele fijne website omdat de prijs altijd het gemiddelde of een van de laagste. De klantenservice is ook echt top ik heb er tot nu toe altijd goede ervaringen mee. Ik vind ook dat de bezorgservice ook prima is vaak in 1 dag maar soms 2.
tik raad het iedereen aan om hier iets te bestellen omdat alles in één zit
mvg. Tijn

EdK 18-10-2021

Snelle levering van het produkt, d.w.z. vandaag besteld en morgen in huis werd waargemaakt.
Produkt was netjes ingepakt en deugdelijk,

bladerash 17-10-2021

Vandaag besteld, morgen ontvangen. Ook als je zondagavond bestelt.. lekker snel en direct tegen aantrekkelijke prijzen.

J. Stijnen 17-10-2021

goede prijs, goede kwaliteit, makkelijk overzichtbare site, erg duidelijk!!

Renee 16-10-2021

Snelle levering, prima prijs. Site is overzichtelijk, de specificaties van de toestellen worden goed weergegeven.

JUDOKA 16-10-2021

Ik heb voor Belsimpel gekozen omdat het de goedkoopste was.
Tablet was snel geleverd. Top

Jara Visser 16-10-2021

De levering was snel en een goede prijs voor mijn toestel en ik kon gemakkelijk overstappen.

Abdel 15-10-2021

Top service top winkel snelle levering met alles en vriendelijk ik vind belsimpel een goeie winkel.

Anne 15-10-2021

Goed aanbod op de website, goede prijs, snelle levering. Zou zeker aanraden om hier een bestelling te plaatsen.

rietvoorn 15-10-2021

ik zocht naar een nieuwe telefoon en kwam hier terecht, ben gaan informeren naar de mogelijk heden met een abonnement, de keuze was voor mij al snel gemaakt en heb al het nodige besteld en dit is allemaal snel geleverd.

Jarek 14-10-2021

Belsimpel is zeer toegankelijk en gebruik vriendelijk online webwinkel. Goede , professionele en vooral niet ingewikkelde product info en bestelproces. Betaling en levering supersnel en veilig. Super prijzen! Aanbevolen! Gekocht : 4 x AirTag pack. Originele Apple artikel en goedkoopste aanbieding online.

A. Goossens 14-10-2021

Site/webshop is gebruiksvriendelijk. Ook met deze 3e telefoon die ik bestel, goede ervaring, alles duidelijk, snelle aflevering. 1 keer met een oude telefoon problemen gehad, en het is naar volle tevredenheid opgelost.

Wallie2 14-10-2021

Ben zeer tevreden over de Google Pixel 4a. Batterij gaat zeer lang en met Android 11 werkt alles super snel.

Es 14-10-2021

Vandaag besteld morgen in huis . Nou gisterochtend vroeg besteld vandaag bericht dat t morgen pas word bezorgd. Beetje jammer

margrietha 14-10-2021

2 telefoons via belsimpel besteld, verliep vlekkeloos, volgende dag op afleverpunt. echt goed geregeld!