Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Jenny 03-11-2021

mijn Bestelling ging gemakkelijk en is snel geplaatst. Prima om dit hier te doen met de voordeligste aankoopprijs

E. van Daal 03-11-2021

Snelle en veilige levering, Van begin tot einde alles goed te volgen via e-mail. Kortom perfect.

PDM 02-11-2021

Alles goed voor elkaar. Site en levering. In de avond besteld en de volgende dag in huis. Top👍

Christine 02-11-2021

via de overzichtelijke website kom ik snel bij het te bestellen product, die vervolgens de volgende dag geleverd wordt. Via mail word ik op de hoogte gebracht van mijn bestelling en de aflevering. Van bestelling tot aflevering 1 vloeiend proces!

Marian Boons 01-11-2021

Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan door de verkoopster en ik ben heel goed geinformeerd over het verschil tussen verschillende telefoons en het verschil tussen verschillende abonnementen. Ik ben dan ook heel tevreden met hoe ik ben geholpen door de verkoopster en ik ga de volgende keer zeker weer terug naar deze winkel.

Dennis Christiaanse 01-11-2021

‘S avonds laat airpods besteld en de volgende ochtend in huis.
Super service 👌🏻

Tanja 31-10-2021

Overzichtelijke website. Veel keus.
Betrouwbaar. Tweede keer dat ik een product heb besteld.

Luc 31-10-2021

Dit was niet de eerste keer dat ik een aankoop deed bij Belsimpel, en met reden! Als ik prijzen vergelijk op internet, kom ik telkens bij Belsimpel uit als goedkoopste. Tel dat op bij de kwaliteit en snelheid van levering (weet ik uit de eerdere ervaringen), dan hoef ik niet lang na te denken. Heb er in het verleden al diverse IPhones gekocht, en nu een nieuwe IPad. Zeer tevreden, aanrader!

Geert 30-10-2021

uitgebreid gamma, correcte prijs en heel snelle levering
een tevreden klant !

Drembo 30-10-2021

Website is goed en duidelijk en na aankoop van m'n telefoon zie ik ook alle info, tips en handleidingen staan bij mijn bestelling. Verder is de garantie via tulip duidelijk en handig

Willem 29-10-2021

Duidelijke informatie,goede prijs en snelle,correcte levering.
Door de uitgebreide informatie op de site,was voor mij de keuze van het toestel niet moeilijk.

Robert Wilbrink 29-10-2021

Snelle levering. Leveren wat ze belooft hebben. Eerlijke prijs. Goed verpakt.

Let op verlopen aanbiedingen op site 29-10-2021

Op de site product aangeboden met kortingsacties 50% (skull) Let op Deze actie bleek al te zijn verlopen maar niet te zijn verwijderd van de site. Reactie klantenservice is dat verwijderen plaats vind achteraf ( na o.a. reclameren klant ) Geen compensatie of mogelijk voor misleiden klant.
v loo 07-11-2021

Belsimpel heeft contact opgenomen en een mooie oplossing aangeboden. Belsimpel is bereid mee te denken bij problemen Top

Mieke 29-10-2021

Duidelijke website, concurrerende prijzen, bestelling snel afgehandeld. Niets mis mee. Al enkele malen bij deze winkel een los toestel gekocht.

stef 28-10-2021

Doen wat ze beloven op tijd en volgens afspraak geleverd en ik ben heel correct behandeld na klacht.

Mp 28-10-2021

Al verschillende telefoons hier gekocht doen wat ze beloven en altijd super snelle levering komen hun afspraken altijd na en altijd tegen de laagste prijs,echt een aanrader toppertjes voor mij ga zo door

Chris 28-10-2021

I'm very happy with BelSimpel, th e website makes it easy to find the right phone and the price is very competitive. Once ordered the phone is dispatched very quickly and I was able to collect it from a pickup point in my town. Very impressed A++++

Patricia R 28-10-2021

Waarom hier? Simpel. Correct, snel en betrouwbaar. Opnieuw dik tevreden met mijn geleverde bestelling.

Henk 28-10-2021

Mede door de uitstekende ervaring met BelSimpel bij de aanschaf van mijn oude telefoon, betere specificaties en een gunstigere prijs van de nieuwe, heb ik mijn telefoon opnieuw hier gekocht.

Vera 27-10-2021

Goede, betrouwbare webshop, met goede gebruiksvriendelijkheid. Mijn pakje werd helaas een dag te laat geleverd, maar verder niks te klagen.

J 27-10-2021

Ik had me telefoon opgestuurd om hem te laten maken. Vervolgens krijg ik een nog meer kapotte telefoon terug gestuurd met als omschrijving dat het gemaakt is..
ik heb geen leen telefoon meer want dat heb ik gelijk terug moeten geven aan de persoon waar ik m van geleend heb. Door een fout van hun als bedrijf zou je toch denken dat ze je helpen? Nee ik mag door hun fout nog even 10 dagen zonder telefoon zitten omdat ze het fatsoen niet hebben om te helpen zodat het voor iedereen te doen is

Anet 27-10-2021

Wat een slecht bedrijf. Beloven dat je telefoon binnen 24 uur komt en het abbonement dan geregeld is.
Na 1.5 week nog niks gebeurd. Na meerdere telefoontjes waar gewoon niks mee word gedaan.. Slechte zaak.
Annuleren zijn ze gelukkig wel snel mee. Dat heb ik nu dus ook gedaan.

Bertus Keen 27-10-2021

Had een probleem bij bestellen iPad hoes.
Zag door de vele soorten,het niet meer.
Gebeld met helpdesk,Dafne heeft mij geweldig geholpen.
Resultaat snel de juiste hoes in huis.
Dafne, bedankt daarvoor voor,jij pakte de zaak snel en plezierig op.

Nogmaals mensen maken een bedrijf.
Klantenservice. Een dikke duim en hartelijke groet.

P.s.
Heb ook twee gsm abonnementen,waar ik Heel tevreden over ben.

Simone 27-10-2021

Fijne webshop. Overzichtelijk en duidelijk wat je bestelt. Snelle verzending. Geen minpunten.

Benito Guarneri 26-10-2021

Alles zeer vlot verlopen en de iPhone 13 Pro op voorraad! Verlengen via T-Mobile ging hier dus goed en beveel iedereen deze website aan. Verder ook zeer vriendelijke medewerkers aan de telefoon.