Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Simon 16-11-2021

Goede ervaringen in het verleden. Snelle levering en ruilen van pruduct ging ook soepel.

Danielle 16-11-2021

Zeer duidelijke site, wij bestellen hier al jaren onze mobieltjes.
Goede service en snelle levering.
Deze keer is onze dochter (11 jaar geworden) blij verrast op haar verjaardag met een eigen mobiel. Ze is er heel blij mee!

Sanne 15-11-2021

Ik heb een aantal weken geleden de Samsung Galaxy Buds Live bij jullie besteld. De volgende dag binnen en mooi op tijd, waardoor ik ze de hele middag en avond kon gebruiken. Ze klonken als muziek in mij oren! Ze waren verpakt in een mooie en niet al te grote doos, die ik mooi kan hergebruiken om spullen in op te bergen.

Dies 15-11-2021

levering keurig met alle nodige informatie volgens bestel overzicht ! wat mij betreft ga zo door.

Jan 15-11-2021

duidelijke site. zeer gebruiksvriendelijk. Goede uitleg over artikel. Bestelling de volgende dag al in huis.

Hein 15-11-2021

Het was makkelijk te bestellen. Gewoon zoals het hoort, duidelijke informatie en de laagste prijs.

Jeroen H. 14-11-2021

Was op zoek naar nieuwe mobiele telefoon voor ons kind..
Perfecte webshop om de geschikte telefoon voor een geschikte prijs te vinden en online te kopen! En binnen een dag in huis.

watzema 14-11-2021

Telefoon op voorraad
Overzichtelijke website
alles snel en correct afgehandeld
de bestelling werd op tijd geleverd

Mark 13-11-2021

Top service en snelle levering. Al jaren een tevreden klant. Ga zo door met alles.

Mickey Vaassen 13-11-2021

Zeer lastig bereikbaar. Ze sturen helemaal niks binnen 1 dag op voor 23:30 besteld is niet morgen in huis. Duizende euros verloren door dit bedrijf ze gooien zo je netwerk eruit op de tijden dat je je telefoon het meest nodig hebt . Nummer omzetten ging ook niet vlekken loos dus vandaar - ster

A v veller 12-11-2021

Ik heb voor deze shop gekozen om dat ik het ergens anders niet kon kopen nú misschien wel maar toe niet deze shop heeft het altijd in voorraad daar om .

Arslan 12-11-2021

De levertijd was eerst niet juist. Belsimpel heeft daarna excussen aangeboden en uitgelegd waar het mis gegaan is. Vriendelijke medewerker met duidelijke antwoorden

Leo Janssen 11-11-2021

Een mooie en overzichtelijke pagina's, gunstige prijzen, duidelijke omschrijving van het product. Snelle levering. Genoeg review om tot een oordeel tekomen.

Misenja 11-11-2021

Snelle levering van het artikel, goede prijs
Vaker besteld en altijd snel geleverd.

bm 11-11-2021

Bestelling verliep soepel, ik had het pakketje binnen 20 uur in huis. HomePod Mini was niet duur en doet het naar tevredenheid.

Martien van Hamburg 11-11-2021

Ik heb al verschillende toestellen gekocht bij Belsimpel en lees altijd hun advies en de min en plus punten
van het artikel wat ik wil aanschaffen. Als blijkt bij aankoop dat u toch niet tevreden bent over de aankoop dan kunt u die conform de gestelde gebruiksregels en in originele verpakking binnen de gestelde termijn retourneren...Prima winkel en ik zeg gewoon absoluut DOEN !!

Goed Google Chrome Cast 11-11-2021

Google Chrome Cast gekocht. Snel afgeleverd. goed verpakt, aantrekkelijk geprijst.
Minpunt vond ik dat het een Spaanse versie was, wat bij installatie een ongemakkelijk gevoel geeft. Ik had at graag van te voren geweest. Desondanks geen problemen gehad.

Sido 11-11-2021

Ik heb bij Belsimpel besteld, want de prijs van het artikel dat ik bestelde was hier aanzienlijk lager dan op andere sites. Het gebruiksgemak van de Belsimpel is ook top, de stappen zijn simpel en voor je het weet heb je de bevestiging van de bestelling al in je mail en is het artikel onderweg.

Het product was in goede conditie en de levering kwam binnen op de vooraf vermelde datum.

Lang verhaal kort, heb ik dit bestel moment goed ervaren.

marinus bax 11-11-2021

Overzichtelijk site, makkelijk keuze maken en snelle levering een aan radar

José 10-11-2021

Het is gemakkelijk om snel te filteren wat voor soort telefoon je wilt hebben. Snelle levering en je wordt tusendoor goed op de hoogte gehouden.

Lana 10-11-2021

Duidelijke site, heel gebruiksvriendelijk en gastvrij. Ik heb al mijn mobiele aankopen de afgelopen jaren bij Belsimpel gedaan. Heel erg tevreden

Dikje 10-11-2021

DE leukste en handigste webshop . Prima service en uitstekende levering/bezorging ( via DHL ) Nog noot klachten

Ingmar 10-11-2021

Fijne overzichtelijke site met duidelijke beschrijving van de producten. Ook een snelle en goede levering.

Jos 10-11-2021

Mooie en heldere web shop met een uitgebreid assortiment. Prijzen en omschrijvingen worden duidelijk weer gegeven en de levering vindt snel en correct plaats.

Martijn Stadman 10-11-2021

Bijzonder keurig altijd. Ik weet precies dat het goed zit. Met de keuze voor een niet gangbare kleur, goud/zand tevens een mooie korting op een actueel toestel wederom van Nokia. Gewoon een treffende organisatie waar voor een tweede keer mijn Nokia heb gekocht. Bedankt!