Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronny 01-12-2021

Snelle levering en correcte afhandeling .van vragen een goede prijs verhouding.

Wilmie Peara - Van den Hoven 30-11-2021

Via Belsimpel heb ik een nieuwe smartphone aangeschaft. De website is overzichtelijk en geeft begrijpelijke informatie. Vervolgens ontving ik de smartphone op de toegezegde dag!
Kortom Belsimpel zegt wat hij/zij doet en doet ook daadwerkelijk wat hij/zij zegt!
Iets waar anderen een voorbeeld aan kunnen nemen.

anoniem 29-11-2021

mooie website, hele snelle levering, overzichtelijke pagina en niet duurder dan concurrenten.

RS 29-11-2021

Duidelijke en overzichtelijke site met goede productbeschrijving
Snelle levering.

William 29-11-2021

Super chill winkelen. Was echt goed. Ik had binnen no time gevonden wat ik zocht.
Nu ben ik al een paar weken nblij met m'n nieuwe telefoon.

Dr Beldman 29-11-2021

Mega snelle levering om 23:30 besteld en dag er na ontvangen ! Wauw Belsimpel was ook de enige die Real Me telefoon aanbied op dat moment in Nederland

Fred van der Have 28-11-2021

Zoals afgesproken precies op tijd het juiste product geleverd. Helemaal goed.

Leo 27-11-2021

Duidelijke site met een groot aanbod, maar vooral voor een zeer goede prijs, telefoon werd snel geleverd en werkt uitstekend. Wel jammer dat ik zag dat tijdens de black friday aanbiedingen de prijs van deze Oppo Find X2 pro van 724 naar 608 euro was gedaald. Pech dus

Ben ten Berge 26-11-2021

De shop is toegankelijk, duidelijk en biedt heel veel aan tegen aantrekkelijke prijzen.

Leticia A 26-11-2021

Super snelle aflevering
Blijft zo! Kwaliteit goed en betaalbaar. Ik ben heel tevreden bedankt

GJ Middelbosch 25-11-2021

Complimenten voor het aanbod aan artikelen tegen een zeer gunstig tarief .
Ik heb 2 artikelen aangeschaft t.w. een IPad 21 en een hoes voor een IPad 21.
E.e.a. in 2 delen geleverd. De IPad had een langere levertijd dan u in eerste instantie belooft had. Echter was dat voor mij geen probleem omdat ik altijd rekening houd met iets langere levertijden.
Kan zeggen dat ik uitermate tevreden terug kijk op de bestellingen en een volgende keer zeker ook weer bij Belsimpel ga bestellen.

George 25-11-2021

Ookal duurde de bestelling lang en werd het meerde keren vertraagd was de klantenservice heel behulpzaam. Elke elke keer dat ik belde werd ik goed geholpen

trainz 25-11-2021

Snelle levering, product als omschreven. Scherpe prijs. Kortom, een aanrader.

Linda 25-11-2021

Mijn telefoon is gestolen tijdens de levering. Belsimpel heeft dit opgelost binnen een redelijk termijn.

Karen Deurloo 25-11-2021

Alles keurig geregeld
Ik Wist precies waar de bestelbus reed de tijd klopte en keurig op tijd afgeleverd
Heb paar dagen later gelijk ook voor mijn dochter besteld die ook erg tevreden was

John 24-11-2021

Snel geleverd. Goede prijs. Alleen jammer dat het product een week later de helft kostte.

Ben Hegeman 24-11-2021

Geweldige snelle en correcte levering.Keirig netjes verpakt ik heb binnenkort nog meer nodig.Diis weet ik waar ik zijn moet.

Jan 24-11-2021

Zeer snelle levering, gratis verzending ! Goede beschrijving op de website.
Goed toestel voor de prijs.

Gerrit 24-11-2021

Ik had een smartphone besteld, was er erg snel. Kwam een paar dagen later een andere, betere, tegen op hun site. De eerste terug gestuurd en de andere was er ook weer snel.
Goede service.

Pien 24-11-2021

Goede en snelle levering. Makkelijke website. En het bestelde artikel bevalt goed.

Roel 24-11-2021

Aankoop van Realme Gt smartphone, ben er zeer tevreden me, zeer snelle levering zonder problemen . Kan deze aankoop aanbevelen.

G. Van leeuwen 24-11-2021

Ben prima geholpen , klant gericht en vriendelijk. Ben goed geadviseerd
Ik kom graag weer terug. Mijn complimenten ❤️👋🌞👏

Ryan 23-11-2021

Mijn simkaart was snel geleverd, het aanmaken van een account verliep soepel en de app werkt perfect. Daarbij was het ook nog eens goedkoop.

Gerard 23-11-2021

Snelle levering. Ook fijn dat in de order via internet de gebruiksaanwijzing is bijgevoegd. Ze geven tevens tips voor je nieuwe toestel

Jeroen 22-11-2021

Duidelijk, goede afbeeldingen en alles gewoon perfect. Erg overzichtelijk. Snelle levering en netjes verpakt. Dit is reeds mijn 3e telefoon die ik hier bestel en weet zeker ook niet de laatste.