Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annemarie 09-12-2021

Belsimpel heeft een heldere website en vraagt een fatsoenlijke prijs voor het product. Ook de levering is snel, waarbij je voortdurend op de hoogte wordt gehouden van het proces. Ik zie geen enkel minpunt!

L. de Keyzer 09-12-2021

duidelijke presentatie, makkelijk filteren, perfecte en vlotte uitvoering van mijn bestelling

Ronald S 08-12-2021

Snelle levering, ook snelle afhandeling wanneer je retour stuurt.
Meerdere keren bij hun besteld en altijd goed geholpen.

Wim 08-12-2021

Supersnelle en correcte levering van nieuwe telefoon. Dit is al de derde telefoon die ik via Belsimpel heb besteld.

DK 08-12-2021

Zeer slecht. Annuleren zomaar een order zonder je hiervan op de hoogte te stellen. De dag daarna kreeg ik opeens mijn geld weer bijgeschreven en bleek de order geannuleerd te zijn.

Na wat mail contact is het enige antwoord wat ik krijg:
"We kunnen geen bestellingen van je verwerken. Mijn advies is om het bij een andere partij te proberen."
"Ik snap dat je benieuwd bent naar de reden van annulering, maar dit kunnen we helaas echt niet inzien."

Ik heb hier in het verleden toch regelmatig mijn abonnement verlengt, en altijd zonder problemen. Maar dit. Dit slaat echt alles.. Slechte gang van zaken.

Ron 08-12-2021

Altijd keurig op tijd en de beste prijs op gebied van telefonie. Slim verpakt d.w.z. niet van buitenaf te zien dat het van belsimpel is i.v.m. kans op diefstal. Je krijgt wat hun beloven.

Marijke 07-12-2021

Vandaag bij Belsimpel in de Spuistraat Den Haag geweest. Ben daar geholpen om mijn abonnement te verlengen wat mij zelf niet lukte. Een vrouwelijke medewerkster heeft mij heel vriendelijk en rustig geholpen hiermee. Ben daar zeer tevreden over. Mijn hartelijke dank.

Ronald 07-12-2021

Snelle levering, tussendoor goed geïnformeerd over status van de bestelling. Prijs van de producten ook scherp.

Karin 07-12-2021

Goede duidelijke webshop.
Heel fijn, het product de volgende dag al in huis.
Keurig verpakt, in prima staat ontvangen

Cas 07-12-2021

Gewoon goed, duidelijke uitleg, 30 dagen geld terug garantie, snelle levering, wat wil je nog meer??

Toni 06-12-2021

Afgelopen jaren hier een aantal (simlockvrije) telefoons besteld, en telkens aantrekkelijke prijzen en vlotte levering. Één keer was het pakket een dag vertraagd door overmacht, dit werd toen meteen netjes gecommuniceerd. Kortom, niets te klagen.

Kees B 05-12-2021

Goede prijs en bijzonder snelle verzending! Zaterdag een telefoon besteld, zondagmiddag in huis.

Patricia 04-12-2021

Snel verstuurd, helaas deze keer niet de allerscherpste prijs, maar toch tevreden.
Discreet en goed verpakt voor mijn nieuwe Iphone 12pro! Zoveelste aankoop bij Bel Simpel, en zoals altijd meer dan tevreden.

Astrid 04-12-2021

Duidelijke website en hele snelle bezorging, zelfs op zondag. En de prijzen liggen gemiddeld lager dan bij andere winkels.Top

Cora Witjes-Hammenga 03-12-2021

Apple Watch gekocht bij bel simpel, fijne service. Vlotte bezorging. Dikke prima.

Jolanda 03-12-2021

Ik heb mijn telefoon via mijn werkgever hier gekocht snelle service enige nadeel vind ik dat de prijzen van telefoons elke dag anders zijn

Dick Boschman 03-12-2021

Meestal kijk ik even op site van de consumentenbond voor de reviews van een webshop en Belsimpel staat uitstekend bekend. Plus de goede prijs en dan is de keus snel gemaakt. Snel geleverd dus erg tevreden.

Ton 03-12-2021

Te laat geleverd voor de derde keer, er waren problemen met het toestel dus klantenservice gebeld en die wisten het ook niet, alleen de oplossing terug sturen werd gegeven, heb het zelf opgelost met even zoeken op google, slechte service weer, ben al heel lang klant bij belsimpel en vroeger was het altijd perfect ook de klantenservice, ik weet niet wat daar aan de hand is de laatste tijd maar goed is het niet.

Ketting 02-12-2021

Snelle levering, alles was correct, top in 1 woord, schitterende iPad geleverd door jullie. Was bijna nergens meer verkrijgbaar. Maar wel bij belsimpel. Fijn dat dit zo kan. Andere producten zijn ook volop verkrijgbaar 😊

Van Rijsbergen 02-12-2021

Telefoon besteld omdat die de volgende dag leverbaar zou zijn. Wacht al dagen omdat een accessoire niet leverbaar is.
Al een paar dagen wordt de levering met een dag uitgesteld.
Lever dan producten uit die al leverbaar zijn. En lever hetgeen wat er niet is na. Ik kan wel een paar dagen. Zonder screenprotector.

rinda 02-12-2021

duidelijke website, alles is goed te vinden. Bestelling geleverd volgens afspraak.

Moos 01-12-2021

Gewoon de naam zegt het al "simpel". Snel bestellen, snel opgestuurd en verder geen poespas eromheen. TOP!

Joost 01-12-2021

De website was duidelijk zodat de keuze gemakkelijk was.
Het juiste product is netjes op tijd geleverd.

Willem 01-12-2021

Uitstekende website. Super snelle levering, gewoon een aanrader om te shoppen.

Dien 01-12-2021

Vlotte levering en een groot assortiment.
Nergens anders Goedkoper dan bij belsimpel