Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martijn 22-11-2021

Prima koopervaring, overzichtelijke site en vlotte levering. Is zeker een aanrader.

Jarno 22-11-2021

Slechte service!
Ik heb nog nooit zo’n slechte service meegemaakt.

Twee keer een product besteld, beide producten waren defect. Telefoon met defecte (meegeleverde) lightningkabel. Applewatch met defect kliksysteem in het kastje waardoor het polsbandje niet bevestigd kon worden.

Klantenservice erkent het probleem en moedigt je aan om je telefoon (met batterij problemen) op te sturen ter reparatie, na meer dan 2 week wachten is er uiteindelijk niks verandert en is het opeens je eigen probleem.

Vandaag mijn telefoon (met batterij problemen) terug gekregen van reparatie na meer dan 2 week wachten.
(ondanks ze telefonisch aangaven dat het 5 werkdagen duurt en in speciale gevallen 10)
Uiteindelijk is er niks aan de batterij verandert en ben ik geen een stap verder gekomen.

J. Groot 22-11-2021

Betrouwbaar plus een hele snelle levering onder goede voorwaarden. Duidelijke website.

Ben 22-11-2021

Al vaker bestellingen gedaan bij deze webshop. Heel veel keuze (misschien wel teveel :)) uit smartphones en abo's van verschillende merken en aanbieders. Altijd vandaag besteld en geleverd op de dag zoals vermeld (vaak de volgende dag). Altijd ontvangst met handtekening. Prijzen oke en vrijwel altijd een van laagste voor exact hetzelfde toestel of apparaat. Een van de aankopen van deze maand was zelfs bijna de helft van de prijs dan de prijs elders bij een andere grote webshop, en dan is 170 euro veel geld. En dat was niet de enige keer. Prijzen voor acccessoires voor telefoons (bv sd-kaartje, screenprotectors en covers e.d.) kunnen que prijs scherper. Kwalitatief zijn echter ook die dik in orde.
Top webshop!

lisette 22-11-2021

Al eerder een telefoon besteld! echt super snelle levering en bij vragen snel contact met de klantenservice! Ik zal vaker bestellen via jullie.

Simon van Houwelingen 22-11-2021

Snelle levering en scherpe prijs voor mijn IPods pro. Dik tevreden over het product.

Henny Dorenbos van Oppen 21-11-2021

Levering kan niet sneller, zelfs op zondag werd onze nieuwe Motorola bezorgd. Geweldig toch!

Bigmama 20-11-2021

Ik zocht een samsung oplader was makkelijk gevonden en besteld en de dag erna in huis. Werkt perfect.

Ozkan 20-11-2021

Ik heb een mobiele telefoon gekochkt. Het was de laagste price. En zo snel bezorgd.

Gerard Kersten 20-11-2021

Vertrouwd adres.
Snelle verzending
Een van de heel weinigen die de Ipad 2021 kon leveren.
Heel goed adres. Het was niet de eerste en zeker niet de laatste bestelling.

Bart 19-11-2021

Top bedrijf, de site ziet er netjes uit, en je heb ruime keuze in verschillende producten die je kan bestellen.

Koster 19-11-2021

Goede prijs voor deze stappenteller, plus proces goed op orde. Betrouwbaar.

Edwin 19-11-2021

Klantvriendelijk, snelle levering gedaan. Er is en goede prijs kwaliteit -verhouding.

Ab M 19-11-2021

Kortom: Alles perfect geregeld. Duidelijke website, snel gratis bezorgd en ook nog de voordeligste.

J. van Eijk 19-11-2021

Gebruiksvriendelijk, goede prijs, snelle levering dus zeker een aanrader.!

Dennis 18-11-2021

Super snelle levering en alles bij 1 website zeer goede ervaring hier zeker een aanrader

Ernst 18-11-2021

Duidelijke informatie over telefoons en abonnementen, overzichtelijke website en snelle service. Dat is wat mij betreft een dienstverlening die staat als een huis. Ook als de concurrentie misschien eens een tientje of wat goedkoper is.
Enige wat misschien nog wat beter zou kunnen zijn de reviews van andere klanten: die zijn niet altijd even bruikbaar. Als je een grote aankoop doet, wil je reviews lezen van klanten die iets meer zeggen dan lekker toestel o.i.d. Wellicht een idee om het reviewen van een toestel onder te verdelen in een aantal elementen (bouwkwaliteit, batterijduur, performance, scherm, camera, etc.)? Dan kun je ook gelijk een beeld krijgen wat een toestel z'n zwakke en sterke punten zijn.

Jos 18-11-2021

Topservice en snelle levering tegen een scherpe prijs. Belsimpel doet wat het belooft!

Doga 18-11-2021

De beste zaak simpel👍 Ik ben tevreden ik raad iederen netjes snel geleverd topi

William 17-11-2021

Snel , afspraak nakomen en duidelijke site als het gaat om producten met of zonder abonnement.
Duidelijk om jou voorkeur ivm merk toestel en eventuele aanbieders.

Ron Caris 17-11-2021

Een goede service, snel geleverd en een product dat niet makkelijk te vinden is in Nederland voor een scherpe prijs!

belsimpel 17-11-2021

Goede prijs-/kwaliteitsvergelijking. Wat ze beloven, doen ze. Snelle aflevering.

JeBaKo 17-11-2021

Netjes en snel geleverd voor de voordeligste prijs. Nergens zijn mobiele telefoons goedkoper.

F. Janssens 17-11-2021

Zoals bij de eerdere bestellingen: steeds een goede prijs, prima service en informatie en een snelle levering.

Janette 17-11-2021

Goede winkel met snelle levering en goede kwaliteit! Super blij met m'n nieuwe mobiel