Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martijn Stadman 10-11-2021

Bijzonder keurig altijd. Ik weet precies dat het goed zit. Met de keuze voor een niet gangbare kleur, goud/zand tevens een mooie korting op een actueel toestel wederom van Nokia. Gewoon een treffende organisatie waar voor een tweede keer mijn Nokia heb gekocht. Bedankt!

Emiel 09-11-2021

Veel telefoons en accessoires voor een eerlijke prijs beschikbaar. Verder werd alles snel geleverd..

Burii 09-11-2021

Super snel geleverd! Dag ervoor besteld, en de volgende dag al thuis. Dank !

V 08-11-2021

Zeer snelle bezorging. Goede service. Duidelijke site met goede tekst en uitleg

Jdijk 08-11-2021

Belsimpel mooibedrijf ,goede uit leg,levering op tijd heb hier al diverse telefoons weg nooit geen problemen gehad.super bedrijf

Hans 08-11-2021

Prima geregeld en snelle levering.
Aanbod is prima en de prijzen zijn zeer scherp.

John 08-11-2021

Snelle levering , duidelijke site , en alle merken onder een dak , dat maakt het aanschaffen van een
mobieltje gemakkelijk

Nogablokje 08-11-2021

Ik heb deze shop gekozen omdat alle telefoons en providers overzichtelijk op een rijtje staan. Zeer gebruiksvriendelijk. En ik geniet van mijn nieuwe telefoon

Henk 08-11-2021

Snelle levering
Duidelijk website
Makkelijk bestellen
Ook kun je op de site makkelijk producten met elkaar vergelijken.
Indien nodig een helpdesk voor advies.

Henk 07-11-2021

Snelle levering en mooi product.
De site is overduidelijk met hun producten.

Bert 06-11-2021

Al jaren makkelijk bestellen, betalen en op tijd geleverd en in goede orde.

Marga 06-11-2021

Alles simpel en snel te vinden met duidelijke zoekfuncties. Altijd de goedkoopste en snel bez

Marga 06-11-2021

Duidelijke shop alles makkelijk te vinden en supersnel thuisbezorgd al de 4e telefoon die ik hier besteld heb

Ineke 06-11-2021

Zeer tevreden met mijn IPhone.
Snelle levering. ‘s Avonds besteld, dag erop geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden door Belsimpel. Aanrader.

İsik 05-11-2021

Ik ben lange tijd zeer tevreden met Belsimpel. Ze zijn altijd hulpzaam. Bedankt Belsimpel.

Gelukkige oma 05-11-2021

Order keurig netjes op tijd geleverd. Goede service. Order plaatsen zeer klantvriendelijk. Geweldig product geleverd. ik beveel deze firma aan.

M. Vosbeek 05-11-2021

Ik ben zeer tevreden, goede prijs en snelle levering. Jullie kwamen als goedkoopste naar voren met de meeste reviews. En de duidelijkste site.

Pieter Taffijn 05-11-2021

Ik heb voor Belsimpel gekozen vanwege het in voorraad zijn en de prijs van een iPad. De berichtgeving was wat verwarrend: op de site stond in voorraad, op het bestelformulier kwam te staan dat men wachtte op een leverancier en uiteindelijk werd het goed verpakte tablet toch gewoon de volgende dag bezorgd.

Nieuwe telefoon nodig? Hier moet je zijn! 05-11-2021

Hier een los toestel gekocht. Overzichtelijke site met brede keuze- en vergelijkingsmogelijkheden. Producten zijn interessant geprijsd.
Snelle en nette levering. Zou het zo weer doen.

P.hazelhoff 05-11-2021

Super snelle levering, en het klopt wat op de site stond qua artikel . Prijs was ook super goed vergeleken met een ander

Frank Peltenburg 04-11-2021

Super snel advies en levering. Kan niemand tegen op.
Zeker aan te raden!!!!!!!

Ralph Borghans 04-11-2021

Duidelijke website en plezierig om naar te kijken. Prettige bestelling en betaling en de dag erna het toestel binnen.

Tommy 04-11-2021

De telefoon die ik besteld heb bij deze webwinkel is snel en correct geleverd. zeer content met de aanschaf.

Mike 04-11-2021

's avond besteld en de volgende ochtend al gemakkelijk op mijn werk laten bezorgen. Duidelijke webshop, goede reviews en makkelijke betaling. Terwijl je wacht goede informatie over waar je pakket onderweg is.

karin 03-11-2021

snelle levering en levering volgens info site. Het was ook goed ingepakt en per mail goed op de hoogte gehouden van de levering