Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Milan Brand 11-12-2021

Super Snelle Levering , Prima service ! 100% zekerheid !! Raad bij deze iedereen aan bij Belsimpel.

mitivoj 11-12-2021

Voor de zoveelste keer, top service, top snelheid, nooit problemen kortom perfect.

Robin 11-12-2021

Het maakt de naam waar; simpel. Leveringen zijn altijd snel en in goede staat.

Paul 11-12-2021

Simpel bestellen, super snel in huis, alle mogelijke keuzes en tegen de laagste prijs

John 11-12-2021

Prima en snel geholpen,mooi product en past netjes,ben zeer tevreden.beveel product aan.

Rogier 11-12-2021

Ik heb meerdere bestellingen gedaan bij Belsimpel. Altijd komen ze hun afspraken na, de volgende dag is ook de volgende dag. Prijzen zijn ook altijd scherp. Waarom dan geen 10? Ik heb geen ervaringen met klantenservice, is ook nog niet nodig geweest. De aftersales zou nog een stap kunnen maken, bv met tips voor dat wat je gekocht hebt.

Marijke 11-12-2021

Geweldige snelle services en snelle levering. Een hele goede uitleg op de website. Zou het zo iedereen aanbevelen

willem 11-12-2021

zeer betaalbaar artikel zeer snel geleverd website is duidelijk alleen op de site bevelen jullie aan een snel lader maar het snoer wat in de doos zit past niet op de snel lader het moet nl aan allebei de kant een kleine plug in dus verstandig om ook de juiste snoer aan te bevelen

Kevin 11-12-2021

Na lang zoeken uiteindelijk een goede telefoon gevonden. Ik koop mijn telefoons altijd bij belsimpel in de winkel om de telefoon even te zien. Helaas door corona kom ik nu liever niet te veel in de winkels. Dan maar online.

Duidelijke website. Goede prijzen.

Pieter 11-12-2021

Dit was mijn tweede bestelling bij belsimpel en heb ervaring met de vriendin die ook besteld heeft. Makkelijk te bestellen, super snel en netjes geleverd!

Dimitri 11-12-2021

De bestelling is zo gedaan en de voorraad status klopt. De avond besteld de volgende dag in huis. Prima zo

Esther 11-12-2021

Telefoon besteld voor mijn zoon, is de 2e keer dat ik bij belsimpel iets koop. Vorige ervaring was super en ook deze keer ging alles vlekkeloos! Snelle levering en de telefoon was goed verpakt.

Hanneke 10-12-2021

Een zéér duidelijke en overzichtelijke website, en een zeer uitgebreide en goede omschrijving van het product wat ik gekocht heb.
(Een tablet van Samsung) met een goéde prijs/kwaliteit verhouding.

Helena 10-12-2021

Mooie Black friday aanbieding en snel geleverd! Een mooie smartwatch voor een super prijs.

BGJ v N 10-12-2021

Niet alleen voor Bellen, ook voor aanschaf: Simpel: vlot, snel en goede prijs.

Rick 10-12-2021

Ik heb al eerder iets gekocht bij Belsimpel wat stuk is gegaan. Dit heb ik toen op mogen sturen en ik had het snel weer terug, volledig werkend. Elke bestelling is snel aangekomen.

Peter D 10-12-2021

Airpods Pro besteld...razendsnel geleverd voor de beste prijs. Bestelproces helder en simpel: aflevering incl track & trace top: meer kan je niet wensen. helemaal goed dus.

Romy 10-12-2021

Ik heb mijn airpods en iPhone hier besteld. De service was top. Bij de iPhone stond 3 weken levertijd, echter ontving ik deze al na 1,5 week.

Bob 10-12-2021

Vlotte en nette levering! Duidelijke communicatie over de levertijd.
Netjes verpakt en een mooie telefoon voor een redelijke prijs.
De volgende keer bestel ik weer via jullie!

Sophie 10-12-2021

Goede deal, fijne en snelle levering. Het bestelling ging snel en gemakkelijk.

Baloro 10-12-2021

Voor de tweede maal iets besteld en ook nu weerprima product, goedkoopste prijs duidelijke afhandeling en de volgende dag op de gestelde tijd bezorgd. Wat wil je nog meer!!

Carlijn 09-12-2021

Duidelijke website, snel besteld, duidelijke leverinformatie en snel geleverd! En het product voldoet aan de verwachting.

Leo 09-12-2021

Het bestellen ging eigenlijk heel gemakkelijk de bestelling kwam een dag later i.v.m de drukte .

Lorenz 09-12-2021

Nieuwe telefoon voor mijn moeder besteld de redmi 10 dankzij Belsimpel goed kunnen vergelijken met de punten waaraan de telefoon moest voldoen en snel een keuze kunnen maken. Voor half 12 besteld morgen in huis en dat was ook zo dus pluspunten voor de korte levering. Netjes via track en tracé bij te houden. Na de telefoon in ontvangst te hebben genomen geïnstalleerd en voldeed deze aan de verwachtingen !

Annemarie 09-12-2021

Belsimpel heeft een heldere website en vraagt een fatsoenlijke prijs voor het product. Ook de levering is snel, waarbij je voortdurend op de hoogte wordt gehouden van het proces. Ik zie geen enkel minpunt!