Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

F v Hunnik 23-12-2021

Product besteld, werkte niet naar behoren, terug gestuurd en nu is het weer opnieuw bezorgd wat ik niet wil.

M.Verhagen 23-12-2021

Ik was in het verleden erg tevreden over Belsimpel. Nu helaas niet meer. Op de site staat keer op keer een levertijd die niet wordt nagekomen. Ik had een pixel stand besteld.Levertijd volgende dag. Meteen na betaling kreeg ik een mail dat het een dag later zou worden. Geen probleem. Vervolgens een mail dat het 6 weken later zou worden. Toch maar geannuleerd. De volgende dag stond het product weer op de site met een levertijd van 2-4 dagen maar wel €35,- duurder. Je wordt bij Belsimpel belazerd waar je bij staat!

Lauwie1983 23-12-2021

Waarom een 5 ik ben van ze gewend dat idd snelle service is maar nu moet 3 dagen wachten voor me bestelling nog steeds in behandeling moet je niet op webshop zeggen alles wat ik besteld heb voor 23.59 besteld morgen in huis wacht en nog steeds aan het wachten.

Doortje 23-12-2021

Snelle goede levering en prijs is ook in orde.
Goede aanbieding en keus.
Eventuele terugzending is snel geregeld.

Hans-Peter 22-12-2021

Wederom een perfecte bestelling. Vlot verzonden, keurig verpakt.
Uitstekende service.

Nico 22-12-2021

Een smart Watch van HUAWEI besteld bij Belsimpel. Een prima webshop met een goede prijs kwaliteit verhouding en een snelle levering.

De Bakker L. 21-12-2021

Zéér vlugge levering, héél aantrekkelijke prijs verhouding, naar mijn bescheiden mening en web shopping, eigenlijk de voordeligste. Betrouwbaar. Een aanrader!

Van Rijsbergen 21-12-2021

Aanvulling op een voorgaande review waarin ik ontevreden was;
Belsimpel heeft contact opgenomen. Heel klantvriendelijk benaderd met de vraag hoe ze de slechte ervaring tegemoet kunnen komen. Nette behandeling, gevoel van gehoord te zijn en een passende oplossing gekregen.
Een 10 voor de klantenservice. Moet als recensie toegevoegd worden.

Monique 21-12-2021

Snelle bezorging en goede service, beste prijs voor een smartphone vergeleken met andere providers. En uitgebreid aanbod van abonnementen. Zeer tevreden!

Jan van der Meijden 21-12-2021

Had nieuwe simkaart nodig voor mijn nieuwe telefoon, prettig en snel geregeld

EdW 21-12-2021

Online shop is heel toegankelijk en het is eenvoudig producten te vergelijken . Na het bestellen volgt een snel en duidelijk proces ,waarin je op de hoogte gehouden wordt van je bestelling. Levering zoals beloofd en kwaliteit van het product is super

Corne 20-12-2021

Alles kwam prima op tijd en goed verpakt. Top geregeld. Goeie website. Betaling verliep zoals het hoort. Niets op aan te merken. Had over deze site via via gehoord. Dus ze doen het goed.

Janssen 20-12-2021

Mooie aanbieding van de AirPods.
Snelle levering en goede communicatie over de bestelling. Top!

Super snelle en correcte levering 20-12-2021

Ik heb voor Belsimpel gekozen omdat ik goede ervaringen had tot nu toe. En natuurlijk omdat ze mijn tablet op voorraad hadden.

D. Bauw 19-12-2021

De prijs van het artikel was in vergelijking met andere aanbieders prima in orde. Daarnaast ging het bestellen eenvoudig en werden we per email goed op de hoogte gehouden over de levering. Een dag later was het artikel al geleverd. Helemaal naar tevredenheid.

Metz 19-12-2021

Jullie waren de enige die de i-phone werkelijk konden leveren en netjeze volgens afspraak binnen een dag geleverd!

Mark 18-12-2021

Levertijd zou 5-7 dagen zijn, maar wacht al meer als een week, op de site staat dat belwinkel de levertijd ook niet weet. Maar waar ik het meest van baal is dat ze aangegeven dat ze me hebben gebeld terwijl dit niet hè te geval is. En dat stoort me enorm

Robert Dufour 17-12-2021

Goede levering tijd en goede informatie en een groote variaties aan telefoon

Marc 15-12-2021

Altijd de beste prijs en zeer snel geleverd, nooit problemen met deze winkel gehad en al vaker iets besteld!

Jolien 15-12-2021

Wat ik had besteld was echt mooi op tijd en zag er goed uit! Helemaal tevreden!

Karen Van Den Ham 15-12-2021

Snel bezorgd en goed 👍 ikzelf ben blij dat ik gedaan heb ☺️🤩👍🥇veel kijkplezier topper

Lieke 15-12-2021

Snelle service, goede communicatie via mail en de beste prijs! Volgende keer bestel ik weer bij Belsimpel.

Esther 15-12-2021

Online een bestelling gedaan en zeer tevreden
Goede service en snelle levering!

Johan 14-12-2021

Snelle levering van het bestelde. Wel iets duurder dan gebruikelijk, maar elders niet meer te verkrijgen.

emto 14-12-2021

Ik heb al verschillende keren iets gekocht bij Belsimpel. Ben nog nooit teleurgesteld. Prima duidelijke website en prima informatie. Snelle levering.