Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erica 29-12-2021

Snelle levering. Altijd de goedkoopste prijs. Netjes verpakt. Daarnaast is het geen rommel en goed apparatuur, erg blij mee

Johan 28-12-2021

Super snelle levering, correcte bezorger en voldoet aan de beschrijving. Goede omschrijving van het product

senseoman 28-12-2021

Snelle levering ... prima service ... en goed product (HomePod mini) ... werkt perfect !!

kris 28-12-2021

Prima shop.
Makkelijk en overzichtelijk en goeie prijsverhouding, makkelijk te bestellen en snel geleverd, kortom zeer tevreden, heb er vaker besteld en zal dat ook vaker doen.

Wim 28-12-2021

Snelle en correcte levering
Goede prijs en perfecte kwaliteit. Levering op afgesproken dag.

L. van Tol 28-12-2021

Belsimpel heeft een heel fijne overzichtelijke website met duidelijke specificaties bij de artikelen. De prijs was zeer concurrerend. De levering was uitstekend: snel en degelijk verpakt. Slim dat ze tijdens de feestdagen het doosje binnenstebuiten hadden gevouwen zodat je de merklogo's niet kon zien.

Ilse 28-12-2021

Super duidelijke en overzichtelijke site. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Van Dijk 27-12-2021

AirPods besteld en keurig op tijd ontvangen. Simpel te bestellen, een belletje ( simpel) was niet nodig

Ron; 27-12-2021

De eerste keer bestelling gedaan bij BelSimpel en zal bij een volgende zelf aan hen denken. Informatie duidelijk en makkelijk telefoons met elkaar vergelijken. Keuze gemaakt dan makkelijk besteld en snel in huis. Toppie!

Jef 27-12-2021

Snel geleverd, overzichtelijk en duidelijke berichtgeving over de status. Nette site.

Chantal 27-12-2021

Smartphone met bijbehorende accessoires snel geleverd in goede, passende, deugdelijke verpakking. Prima prijs voor geweldige telefoon. Ook retourzending lijkt zeer eenvoudig; duidelijke uitleg is toegevoegd. Wat mij betreft een echte aanrader.

Marieke 27-12-2021

Wat een fijne winkel. De prijzen zijn scherp en het wordt snel verzonden. Ik bestel er regelmatig en tot nu toe alleen maar positief.
De verpakking is prima en je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzendprocedure.

Carine va 27-12-2021

Snelle levering, keurig verpakt, goede prijzen, goede service, duidelijk website.
Dit is minstens de 5e keer dat ik hier een toestel bestel.

Rob 27-12-2021

Het uitgezochte product, in mijn geval een tablet, werd zoals beloofd snel geleverd!

Nico van Egmond 27-12-2021

Dit is de eerste keer dat ik daar wat heeft besteld en ik kan alleen maar zeggen vandaag besteld is morgen in huis of elders ja die slogan die is waar dus vertrouwen is er wel gemaakt .

Anoniem 26-12-2021

De levering was heel erg snel. Ook de website is erg overzichtelijk dat is erg fijn.

Jolanda1964 26-12-2021

Snelle en op tijd geleverd. Besteld artikel was goed geleverd. Keurig verpakt.

Nicki 25-12-2021

Prima winkel, goede snelle service . Niets op aan te merken. Duidelijke presentatie in de webshop.

Keesie 25-12-2021

Super netjes en op de tijd die ze beloofd hadden
Zal volgende keer zeker weer een beroep doen op jullie

Jeannette 25-12-2021

Zelfs in de drukke decembermaand had ik de bestelde telefoon razendsnel (binnen 1 dag) in huis! Prima prijs en verder geen enkel probleem. Als ik weer iets nodig heb, dan ga ik eerst bij Belsimpel kijken.

Toon 25-12-2021

Los telefoontoestel besteld. Makkelijk te bestellen, correcte prijzen, vlot verzonden, keurig verpakt.
Top.

Mtenk 24-12-2021

Overzichtelijk, snel bezorgd, goede kwaliteit, dus kortom precies wat je ervan mag verwachten.

Nico 24-12-2021

Fijne website met duidelijke prijs indicatie. Ook kan je makkelijk toestellen en abonnementen vergelijken.

Tevens kan je bij aanschaf telefoon makkelijk een hoestje aanschaffen.

BLK 24-12-2021

Ik had een telefoon aangeschaft, maar ik was daar niet tevreden over. Belsimpel heeft mij goed geholpen voor een alternatief

Eva 23-12-2021

Telefoon was keurig op tijd. Goed verpakt. Eerder al eens een headset besteld, was ook goed verlopen.