Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Kas 04-01-2022

Goede duidelijke omschrijvingen en website. En altijd de beste prijs in verhouding met andere verkopers.

Gigi 04-01-2022

Vandaag besteld morgen in huis is natuurlijk erg fijn. Pakketje kwam netjes aan goed verpakt zodat er niks mee kon gebeuren. Met andere woorden toppie!

Jan 04-01-2022

Nieuwste model Ipad nergens te vinden en hier binnen twee dagen geleverd in de extreem drukke week voor Kerst!

vanGool 03-01-2022

Goede aanbieding met laagste prijs. In dit geval AirPods 2. Snelle bezorging en goede communicatie over de bezorging. Al met al zeer tevreden

Peter 03-01-2022

Goede website, makkelijk zoeken en goedkope telefoons. Snelle verzending. Zeer tevreden

L. 03-01-2022

Makkelijk te bestellen! Prima website, erg duidelijk. Heel fijn dat het zo snel verzonden word en levertijd met een dag en de aflevering ook netjes! Zeer tevreden!

Esther 02-01-2022

Super snelle levering tijdens de kerst drukte. ‘S avonds besteld volgende dag in huis

Fred 02-01-2022

Het is eigenlijk gewoon simpel snel en goed niks te klagen dus me volgende telefoon koop ik hier ook weer

bobby vrijenhoek 02-01-2022

snelle levering,
genoeg en goed overzichtelijk gemaakt,.. alle rreviews zijn positief, en staat heel mooi bij elke CATTapiller telefoon wat de eigenschappen zijn en de extreme test staat er duidelijk bij top!!

Frans uit Hoofddorp 01-01-2022

De prijzen zijn scherp. Duidelijke informatie. Snelle levering. En als je contract afloopt, krijg je op tijd een signaal. Als belsimpel het heeft koop ik het daar!

Ingrid 01-01-2022

De afgelopen jaren bestel ik regelmatig producten bij Belsimpel dit ivm de scherpe productprijzen. Belsimpel is een betrouwbare website, het bestelde product wordt snel en goed verpakt, thuis geleverd. Bij het omruilen van de bestelling omdat ik een verkeerde maat van een Apple watch had besteld, is mijn ervaring dat men efficiënt en klantvriendelijk meedenkt. Telefonisch werd ik correct en snel geholpen. Het omruilen van het product was op deze wijze snel geregeld. Na het terugsturen, had ik binnen 2 dagen de nieuwe bestelling binnen.

Michel 31-12-2021

Makkelijk zoeken naar mobiel van keuze, eenvoudige manier van bestellen en snelle levering.

Lieke 31-12-2021

Belsimpel heeft opnieuw contact opgenomen en is met een nieuwe oplossing gekomen waardoor mijn vorige review niet geheel meer van toepassing is. Ben nu tevreden met hoe het afgehandeld is, aangezien ik de airpods al een bijna een jaar in gebruik had. Blijft een bijzondere zaak maar Belsimpel is hier uiteindelijk uitstekend mee omgegaan. Klantenservice is trouwens ook snel bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam.

21-12-2020 nieuwe Airpods Pro gekocht bij Belsimpel, werkte sowieso niet compleet naar behoren maar vanuitgaand dat het een fout van mijzelf oid is gewoon gelaten.

Nu bijna 2 maanden geleden werkte ze helemaal niet meer en knipperde er een oranje lichtje. Vervolgens naar de aMac gegaan en kon geen garantie daar krijgen omdat 18-10-2020 voor het eerst geopend waren, aMac raadde mij aan naar belsimpel zelf te gaan voor de garantie. Belsimpel geeft echter geen garantie omdat er gebruikerssporen op de case zitten. aMac vond dit in eerste instantie onzin, en gaf mij vervolgens ook een bewijs dat ze dus inderdaad eerder waren geopend.
Na lang heen en weer gaan met mijn airpods en het proberen aan te vechten met belsimpel over dat ze eerder al in gebruik waren, heb ik een compensatie gekregen met een voucher van €30 (Voor het kapot gaan voor mijn destijds nieuw gekochte maar dus eigenlijk niet nieuwe Airpods Pro).

Md Shah Jamal Sohel 30-12-2021

I bought an apple watch then I returned it and written in my comment i want another apple watch. Then they replied which product i want and i said then then they send me link for pay rest of the payment. I hot all of my mails reply within 5 minutes and next day I got my product. That was my best experience in my whole life . Really amazing service ever.
I love the way how belsimple works.
Thank you so much belsimple .
Have a good journey and wish you success

Hulst 30-12-2021

Werkelijk een geweldige aanbieding
Super fijn gehoor en geen vervelend inn the ear of over te ear geluid
Wel lastig als er veel omgevingsgeluid is

Plasman 30-12-2021

Mijn dochter had een nieuwe telefoon nodig.
Ik had een kortingscode van Belsimpel ontvangen voor een abonnement maar deze was ook geldig voor de aanschaf van een telefoon stond in de begeleidende mail.
Echter werd deze code niet geaccepteerd op de site, gebeld en ze zouden het uitzoeken.
Na een dag mailtje terug, geld alleen voor een abonnement en de groeten.
De mail nog eens goed gelezen maar het stond er toch echt.
Nou Belsimpel, de groeten terug, geen telefoon bij jullie gekocht... Principe !!!

Roel 30-12-2021

Ik heb al heel wat telefoons gekocht bij belsimpel. Vooral de uitgebreide en precieze specs, vrijwel altijd een scherpe prijs, en snelle levering trekken me altijd weer naar deze site. Geweldig!

Michiel 30-12-2021

Aankoop ging heel soepel. Inmiddels al aardig wat telefoons gekocht voor mijzelf en de familie. Vooral dat ze opkomende Chinese merken verkopen is voor mij een pluspunt.

Leendert 30-12-2021

Op zoek naar een eenvoudig simlockvrij toestel voor een ouder iemand (géén smartphone dus...). Hier gevonden! Vlot verzonden en netjes verpakt ontvangen. Toestel lijkt goed te bevallen. Tevreden dus!

Loubna 30-12-2021

Toen ik mijn Airpods (2de generatie) bestelde kreeg ik ze meteen de volgende dag binnen, zoals aangegeven. Toen ik het doosje openmaakte waren de Airpods goed beschermd in de doos door middel van luchtzakjes. De Airpods doen het tot de dag van vandaag super. Ook vergeleken met de prijs is het zeker een koopje!

Janneke 30-12-2021

Fijn dat de dure Airpod oortjes in een neutrale doos kwamen, zo verklein je de kans van diefstal onderweg (wat eerder gebeurde met een doosje van de Mediamarkt).

Sjors 29-12-2021

Ik was niet bekend met Belsimpel. Via Google kwam ik bij het bedrijf terecht dat voor een mooie prijs een Google TV verkocht. Het aankoop process verliep soepeltjes en makkelijk. Binnen een paar minuten was ik klaar met mijn bestelling. Het product kreeg ik snel en netjes binnen. Ik ben zeer onder de indruk van deze web shop en hoe makkelijk en snel het bestelproces was. Ik houdt dit zeker in achterhoofd wanneer ik weer iets nodig heb. Ik raad Belsimpel aan!

Rixtel 29-12-2021

No nonsense! Gewoon snelle levering (3x!). Natuurlijk perfect product (Apple Iphone). Geen enkele negatieve ervaring meegemaakt. En vooral: Leuk geprijsde artikelen.
(Alleen Postnl laat in deze drukke tijden wel eens een steekje vallen!)

Jos 29-12-2021

Snelle levering van mijn tablet. Ook de meest voordelige winkel. Via kieskeurig heb ik mijn keuze bepaald

Erica 29-12-2021

Snelle levering. Altijd de goedkoopste prijs. Netjes verpakt. Daarnaast is het geen rommel en goed apparatuur, erg blij mee