Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A 17-01-2022

Prima webshop, normale prijzen vergeleken met andere webshops & makkelijk om abonnementen met elkaar te vergelijken. Let wel op: als je aan de latere kant bent met bestellen (zelfs wanneer je binnen het tijdframe zit met bezorging voor de volgende werkdag) is de kans groot dat je jouw bestelling pas over twee werkdagen binnen hebt. Dit was in ieder geval meerdere keren mijn ervaring geweest.

Oane 16-01-2022

Levering volgens afspraak. Snelle levering bovendien. Produkt voldoet aan de verwachting.
Helaas was niet vermeld dat het apparaat elke daag opgeladen moet worden.

Marcel 16-01-2022

Tweede keer dat ik een los telefoontoestel besteld heb bij Belsimpel. De toestellen zijn goedkoper dan elders, zelfs bij mijn eigen provider moet ik meer betalen. Gemakkelijk keuze te maken tussen los toestel of abonnement door duidelijke voorbeelduitleg. Ik ben zeer tevreden.

G. 16-01-2022

Nog niet optimaal om een goed vergelijk te doen. Kan nog wel het een aan verbeterd worden. Filter moet steeds opnieuw ingevuld worden. Bij aankruisen van bijvoorbeeld mobiel netwerk gebruik worden er toch andere aangegeven die dit niet aanbieden

Jvl 16-01-2022

Eerder al gemeld dat we na 6 dagen nog niets hebben ontvangen. Ineens een mail; ze gaan onderzoek opstarten. Alle gezinsleden moeten wel eerst een verklaring ondertekenen dat niemand dat pakket heeft ontvangen (wat een vertrouwen…..). Uitkomst kan weer 5 dagen duren.
Maar eens gebeld met hun. Dat moet tenslotte simpel zijn. Nee dus, na 10 minuten er uit gegooid.
Dan maar mail waarin ik aangeef het na al die dagen wel goed te vinden en ergens anders de bestelling wil plaatsen. Daarop kreeg ik een reactie. Mocht kiezen nieuw pakket of annuleren. Bij annuleren moeten we wel tot 5 dagen wachten op ons geld. Blijkbaar is 5 dagen bij Bel’simpel’ een rode draad. Klantvriendelijkheid erg slecht.

Wall-e 16-01-2022

Dit was niet mijn eerste bestelling bij belsimpel en zeker ook niet mijn laatste! Tot nu toe ben ik heel tevreden over de service bij al mijn bestellingen. Een prettige website en telkens een snelle levering.

Jvl 15-01-2022

Na 6 dagen nog geen pakket. Postnl en belsimpel wijzen naar elkaar, maar doen verder niets.

Lucy 14-01-2022

Goede prijzen, gioede kwaliteit, en razendsnelle levering! Perfect dus, will come back :D

Margret 13-01-2022

Op advies van anderen bij belsimpel iPhone12S mini gekocht. Duidelijke site, snelle levering!

Bestellen zonder irritaties 13-01-2022

Het gehele proces van zoeken, bestellen en leveren ging van een leien dakje. Heel prettig. Kan er niets anders over zeggen.

Geert 13-01-2022

Goede site, overzichtelijk. Alles bij elkaar om te vergelijken. Snelle verzending en levering.

Pierre V 13-01-2022

Na een bestelling, waar ik een headset bij cadeau had gekregen, en als kerstcadeau had gegeven aan me dochter, bleek deze dus niet te koppelen met haar telefoon.
Kreeg direct als oplossing een te goed bon zodat we online een andere konden kiezen, en die was de volgende dag al in de brievenbus.
Dus ook nog super snel

Annie Houtepen 13-01-2022

Mooie Motorola G 30 bij belsimpel is altijd mijn vast adres voor het kopen van nieuwe telefoon hun hadden al jaren geleden de Motorola was nog ondergeschoven kindje nu hoort hij erbij fijne zaak en altijd goede prijzen de ene dag besteld andere dag in huis alles wat je moet weten kun je daar opzoeken of bellen je bent altijd welkom en wordt heel goed geholpen ook nu weer dus een aanrader of het nu op de site is in de winkels ben ik nog nooit geweest te ver voor mij maar een echte aanrader zowel belsimpel als mijn nieuwe motorlola

Annie Houtepen 13-01-2022

Ozturk 13-01-2022

Ten eerste korte levertijd ten tweede is goedkoper dan de meeste winkels voor de zelfde product

LL 13-01-2022

Belachelijke klantenservice. Ik had 2,5 week geleden de iPad mini 2021 bij belsimpel besteld. Hier had ik meer voor betaald omdat er gezegd werd dat de levertijd hier 2-4 dagen was, terwijl de iPad verder overal uitverkocht is. Eerst kreeg ik te horen dat de iPad 3 dagen na mijn bestelling binnen zou zijn bij hun. Ondertussen is deze datum al 5 keer veranderd, en de klantenservice is vrijwel onbereikbaar. Ik heb 4 mails gestuurd, waarvan 1 beantwoord is geweest. Er werd een compensatie beloofd als ik "eventjes wachtte" tot het product binnen is, maar toen ik vroeg wat deze compensatie zou inhouden heb ik geen reactie meer gehad. Uiteindelijk stond er dat het product geheel niet meer leverbaar is, dus ik cancel mijn order maar. Ik had niet verwacht dat de klantenservice van belsimpel zo slecht zou zijn, ze zeggen ook mooi dat je "altijd antwoord krijgt" maar dit is zeker niet mijn ervaring.

Sascha 12-01-2022

De bestelling was makkelijk te maken en kwam razendsnel. De artikelen zijn goed verpakt en helemaal naar wens. Ik zal iedereen bel simpel aanraden.

Doen wat ze beloven 12-01-2022

Prima. Kort voor de kerst een bestelling geplaatst en binnen 24 uur foutloos geleverd.

Cor 12-01-2022

Duidelijke site, goed en mooi product voor scherpe prijs. Snelle en adequate levering door koerier.

Harrold 12-01-2022

het is een duidelijke en fijn bedrijf snelle levering , alleen het telefoon hoesje is niet helemaal de juiste die ik zocht

Marky Mark 12-01-2022

Snelle levering, prijs altijd goed (bijna altijd de goedkoopste, al is het maar een euro.)

Nico 11-01-2022

Oppo Reno 4 pro gekocht via Belsimpel. Alles klopte :De goedkoopste aanbieding en de beste levertijd. Super aftersales en goede app. Kortom ik ga mijn volgende telefoon ook bij Belsimpel bestellen. Echt een aanrader.

Arif 11-01-2022

iPad defect na 2 jaar en 3 weken en belsimpel blijft vasthouden aan garantie termijn van 2 jaar. Van een iPad mag je verwachten dat deze langer dan 2 jaar meegaat. iPad heeft geen val of waterschade en ziet er nog als nieuw uit.

Na meerdere verzoeken kan belsimpel nog steeds niet aangeven wat er defect is. Vandaag zelfs gehoord dat ze er niet eens naar gaan kijken omdat garantie termijn is verlopen. Eerder is mij toegezegd dat ze gaan achterhalen wat er defect is zodat er bekeken gaat worden hoe ze me tegemoet gaan komen.

Verder zijn ze zeer slecht te bereiken en duurt het lang voordat er op mail wordt gereageerd. Telefonisch zijn ze ook slecht te bereiken. 1e keer ruim een uur in de wacht gestaan en 2e keer weer moeten bellen omdat terugbel afspraak niet is nagekomen. Volgens bandje geen wachtenden. Maar toch 20 minuten in de wacht gestaan.

Ik ben mijn iPad ondertussen ruim 3 weken kwijt en ik weet nog steeds niet wat er aan mankeert.

Martijn 11-01-2022

Ik koop vaker bij Belsimpel. Meestal mobiele telefoons of hoesjes. Nu kocht ik voor mijn vrouw een sporthorloge van Polar. Prima uitleg op de site met wat de voor- en ook nadelen zijn. Online na nog wat andere sites doorzocht te hebben voor Belsimpel gekozen. Het voordeel van Belsimpel is voor mij dat als er wat mis is het direct wordt opgepakt en als het binnen de garantie is snel hersteld. De frontoffice is goed en ook de backoffice en service is goed. Daar houd ik van. Waar maken wat je beloofd. Een dikke 9 omdat ik tevreden ben. Geen 10 omdat het altijd beter kan!

Jolanda 11-01-2022

Besteld via de website .Keurig verpakt en onherkenbaar .Binnen 24 uur geleverd .
Ik raad iedereen aan om bij Belsimpel te kopen het is ook nog eens de voordeligste webshop .Erg tevreden.