Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

G.A. Pol 21-01-2022

Via vrienden kwam ik bij deze shop, ik was namelijk op zoek naar een los toestel, aangezien ik al een abonnement had. Op de site stond duidelijk aangegeven of je het toestel los of met abonnement wil. Na bestelling was het sneller dan verwacht in huis. En telefoon was ook discreet verpakt, van buiten was niet te zien dat er een telefoon in zou kunnen zitten. Dus top service.

Jaap 21-01-2022

Belsimpel, zoals de naam aangeeft makkelijk bestellen en voor een aantrekkelijke prijs. Goede service en tijdige verzending prima communicatie.

Samuel 20-01-2022

Hele snelle levering… goed geleverd pakketje is altijd heel geen scheuren in de doos enz.

Prijzen zijn altijd scherp geprijsd waardoor ik altijd bij belsimpel bestel. Heb nu al meerdere keren hier besteld en ben zeer tevreden

Wilma 20-01-2022

Goede fijne site! Ik kwam er via kieskeurig.nl
Duidelijk, vriendelijk en snelle levering.

Rien. 20-01-2022

Heel tevreden over. Alles overzichtelijk gepresenteerd. Telefoon was op dat moment het goedkoopst.

Frank Leen 20-01-2022

Snelle levering, mooie prijs goedkoper dan andere,.
Dus eigenlijk niks op aan te merken.

Linda 20-01-2022

Super snelle service, wat ik zocht was op voorraad, terwijl het dat bijna nergens anders was. Via via hoorde ik dat als er iets mis zou gaan, dat de klantenservice goed zou zijn, dat gaf mij vertrouwen. Gelukkig ging alles goed en kwam mijn bestelling de volgende dag binnen.

Eddie 20-01-2022

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De prijzen zijn veel goedkoper dan bij die dikke blauwe man . En wie is er nou een dief van zijn eigen beurs . Ik niet

Lvwaardenberg1983 19-01-2022

Naar drukte bij de kerstdagen langer deed hebben ze me met leuke vergoeding gecompenseerd. Maar de producten ik had besteld zijn zoals ze kennen goed verpakt netjes. En ze nemen reviews idd zeer belangrijk om de klanten tevreden te houden zeker pluspunten extra dat ze luisteren snappen waarom een review eens minder is met goede reden komen je tegemoet zoals heel veel winkels nog moeten leren.

franky 19-01-2022

een goeie betrouwbare internet winkel product zoals omschreven en vlugge levering

Moniek 19-01-2022

Update: Mijn dochter had gespaard voor een nieuwe telefoon, bij Belsimpel vond zij een mooie. Eenmaal na overleg met mij, bleek het toestel ineens duurder te zijn. Mark heeft de zure nasmaak hiervan prima verholpen! Het toestel was snel verzonden en werkt super! Tot de volgende keer!!

--------------------------------------
Review 11-1-2022:

M'n dochter had deze telefoon uitgekozen. Moest het thuis nog even bespreken. Een dag later was het toestel ineens 40 euro duurder. Behoorlijk treurig, want ze had net genoeg gespaard. Verder wel snelle levering, goed verpakt.

w 19-01-2022

Duidelijke site, geweldig snelle levering, alles zit goed verpakt zodat er geen schade kan ontstaan, super tevreden!

Dirk Balk 19-01-2022

Heel uitgebreide keuze met prima overzichten en goede kwaliteit/prijsverhouding. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe smartphone.

Richard 18-01-2022

Voor de 2 keer een Google Pixel apparaat gekocht. Ook levert Google ze niet officieel in Nederland. De volgende dag geleverd. Fijn!

Ursela Schaaf 18-01-2022

Ben altijd heel tevreden over de producten wat ik koop.Tevens goede service

Silvia 18-01-2022

Supersnelle levering. 's Avonds besteld, volgende ochtend al in huis. Verzending gaat via Post NL en dat gaat prima. Netjes ingepakt, compleet en met beschrijving. Precies zoals het hoort.

Murat 18-01-2022

Alles was okay. Website is duidelijk. Bestelling was snel in huis. Niks op aan te merken.

Leentje 18-01-2022

Snelle service, goede uitleg wat de apparatuur kan dan, goed op de hoogte gehouden wanneer je het in ontvangst thuis kan nemen. Ik ben blij tot nu toe met mij aankopen van mijn telefoon.

vd Laan 18-01-2022

Verkeerde telefoon gekregen, maar later werd ik gebeld met excuses. Tegoedbon gekregen, dus BelSImpel heeft duidelijk geprobeerd om het correct op te lossen. Complimenten daarvoor.

Mathias Borninkhof 17-01-2022

Geweldig snelle levering en de juiste informatie op de website waardoor ik juist voor Belsimpel heb gekozen

Henri 17-01-2022

Genoeg aanbod en levering was snel genoeg.
Product is ook goed omschreven op de site. Enige mindere puntje is dat de volume knoppen door de telefoonhoes die ik gekocht heb, zeer slecht te bedienen zijn tijdens het gesprek. Als ik die info had tijdens het maken van de keuze had ik absoluut een andere keuze gemaakt.
Ondanks dat is het product verder prima in orde.

E vd Pol 17-01-2022

Goede service, fijn bedrijf om van te kopen. Alles netjes geleverd gekregen.

Simone 17-01-2022

Heel erg tevreden met mijn aankoop. Toen er na 2 weken een defect optrad, werd er zeer snel een nieuw product opgestuurd. Top service !!
Dit is de reden dat ik de volgende keer weer bij Belsimpel zal bestellen !

FrederikD 17-01-2022

Uitstekende website! Daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen. Vlot bezorgd, heldere ondersteuning.

A 17-01-2022

Prima webshop, normale prijzen vergeleken met andere webshops & makkelijk om abonnementen met elkaar te vergelijken. Let wel op: als je aan de latere kant bent met bestellen (zelfs wanneer je binnen het tijdframe zit met bezorging voor de volgende werkdag) is de kans groot dat je jouw bestelling pas over twee werkdagen binnen hebt. Dit was in ieder geval meerdere keren mijn ervaring geweest.