Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John 29-01-2022

Duidelijke omschrijving, makkelijk te bestellen, goede service en snelle bezorging

R.azzamouri 29-01-2022

Ik heb onlangs AirPods besteld en zoals het belooft gelijk volgende dag geleverd zoals ik van hun gewend ben super service en snel zeer tevreden.

Snellader iPhone 29-01-2022

Ben zeer tevreden bestellen en snel in huis netjes verpakt aangeleverd .
Geen kritiek toppie .
Groeten Sonja den Breems-Tanamal ;-)

Leny Berben 28-01-2022

Betaalbaar, snelle levering. Zal deze site zeker bij familie en vrienden aanbevelen.

Esther 28-01-2022

Fijne online winkel, duidelijk in tekst, snelle levering, prijs kwaliteit verhouding is prima. Een aanrader.

Danny 28-01-2022

Apple Airpods Pro besteld om 22uur en de ochtend had ik ze al. Echt super!

Niels 28-01-2022

Prima service snel gedaan goed geregeld goed op de hoogte gehouden
Goed resultaat goede kwaliteit en mooie levering goed gedaan dus ik kan hier vaker bestellen qua prijs is het gewoon hetzelfde dus ook gewoon goed

Mario 28-01-2022

Originele mooie producten voor een goede prijs! Tevens snel geleverd! Zeer tevreden!

Ralf 27-01-2022

Beste prijs voor elektronica en snelle levering! Meestal al de volgende dag! Ook erg goede communicatie en service.

Henny T 27-01-2022

Goede, duidelijke, overzichtelijke, informatieve en eerlijke website die professioneel overkomt.
Snelle service, snel geleverd, voorraad, zeer perfecte en scherpe prijs, de goedkoopste dus met een aanzienelijk prijsverschil tegenover anderen !
Ik zou een aankoop op deze website ten zeerste aanraden en ik koop in de toekomst zeker weer bij Belsimpel want het is gewoon simpel !!

Gabi 27-01-2022

Last purchase, I ordered just regular black earphones which have no rubber attachments, so I won't lose the rubber parts when I'm busy.
It's an honest webshop. It's easy to return the products via mail with 14 or sometimes within 30 days, if you don't like them. If you order a phone or even a cheaper outlet phone, you will not only receive warranty with it, but you can still call their technical support, if you think something is wrong with it. I needed it, because a very nice smartphone didn't send messages, but it turned out to be just a weird feature about built-in free calls/messages through the internet.
One of the best features of Belsimpel is that if you are looking for a new smartphone/tablet accessories, you can turn on their own products search engine and filter and sort them quickly and easily according to price, RAM, brand or even buy outlet models in different conditions WITH included 2-year warranty! I have ordered many products from them and have only returned one cheap product. I was refunded without any difficulties.
Even if someone is not planning to buy necessarily from Belsimpel, it's worth to compare their prices through their fast search engine in order to get acquainted with the prices and/or even to find a substantial discount/special-offer on a product you are interested. You can also read the disadvantages and the customer reviews about their products/phones, which will definitely help you with guiding you to a satisfying purchase. I enjoy comparing the prices of different phones they offer, and their outlet devices can be a really good deal for you.

Verbeke-Beirens 27-01-2022

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Snelle levering. Hell correcte service. Bij een volgende aankoop wenden wij ons weer tot Belsimpel.

Maurice 27-01-2022

Heb nu meerdere bestelling gedaan bij belsimpel. En gaat super makkelijk en ook de volgende dag de bestelling thuis!! Zelfs op zondag geleverd!!

Freek 27-01-2022

Heb voor Belsimpel gekozen omdat zij de door mij gewenste iPad snel en tegen een goede prijs konden leveren.

Ted Jenkins 26-01-2022

Dit is nu de tweede keer dat ik van Belsimpel mobile telephone heb gekokt. Service is perfect. Besimpel doet exact wat zij beloofd, heel erg fijn

Rian 26-01-2022

Super simpel en overzichtelijk bij belsimpel. Snelle levering. Dik in orde allemaal. Volgende keer bestel ik weer via belsimpel.

Berry van Driel 26-01-2022

In eerste instantie was ik teleurgesteld dat ik niet meer gebruik kon maken van een tijdelijke aanbieding bij een provider doordat buiten mijn schuld een onderdeel van de order niet voorradig was. Na een korte discussie met een medewerker van Belsimpel kreeg ik als tegemoetkoming korting waar ik achteraf zeer blij mee ben. Al met al een goed gevoel overgehouden wat betreft het contact en het geleverde van Belsimpel. Top en nog bedankt. Zeker een aanrader.

Fabiënne 26-01-2022

Super snelle levering en goed product. Ik heb een draadloze samsung oplader in de avond gekocht en deze was aan het begin van de middag op de volgende dag al binnen. Verder ook goed verpakt. Top dus!

A Willemse 26-01-2022

Goede website met overzichtelijke informatie. Eenvoudige bestelprocedure en snelle levering. Aanvullende informatie over ingebruikname, verschillende instellingen en beschikbare aanvullingen. Eigenlijk dat wat je verwacht, maar niet altijd krijgt.

Joyce Damsma 26-01-2022

Ik heb bij Belsimpel een paar maanden geleden ook al een iPad gekocht en was tevreden met de service (volgende dag had ik het al in huis!). Dus ik koos ervoor om hier ook mijn iPhone te kopen. En ook die werd de volgende dag al geleverd. Perfect!

Herman 26-01-2022

Al vaker bij Belsimpel iets gekocht en zeer tevreden: goede en duidelijke service en kwaliteit-prijs verhouding.

Wim 26-01-2022

Alles was prima verzorgd snelle levering.
Prima verpakt.
De webwinkel is goed verzorgd.
Eerder een telefoon gekocht vandaar.

Ann 26-01-2022

zeer gebruikersvriendelijke website en komt afgesproken levertijd altijd na.
top

Ties van Lanen 25-01-2022

Heel makkelijk uitzoeken wat je wil hebben en wat de prijs is. Het enige nadeel vind ik het vele mail kontakt zodat je door de bomen het bos niet meer ziet. Verder een snelle verzending en de volgende dag in huis.

Dick Ringelberg 25-01-2022

Puncttueel en doeltreffend. Ze leveren wat ze aanbieden voor een voordelige prijs.