Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Foxie 04-02-2022

Ik heb al diverse telefoons van Belsimpel gehad, mijn ervaring is dat zij snel leveren voor een goede prijs en als er toch iets loos is, word je direct goed "en dan bedoel ik ook goed" geholpen.

Patrick 04-02-2022

De gewenste producten waren op voorraad, en de volgende dag al (gratis) thuis bezorgd!
Bovendien van alle webwinkels de voordeligste prijs.

C. Bouwstra 03-02-2022

Duidelijke, heldere website. Gemakkelijk om diverse telefoons te vergelijken. Zodoende kon ik snel een telefoon vinden die aan mijn eisen voldoet: Niet al te duur, moet basisfuncties zoals Whatsapp kunnen draaien, fijn als er een 3.5mm aansluiting op zit, als het kan een wat compacter formaat zodat ie makkelijk in een broekzak past.
Gelukt!
(enige puntje van kritiek: Bij deze budget-telefoon kon ik geen bijbehorende passende hoes vinden)

Didi 03-02-2022

Goed geinformeerd door de vriendelijke verkoper die wist waar hij het over had. De enige winkel waar ik de Fairphone die ik overwoog te kopen kon zien en vasthouden. Besteld en de volgende dag in huis. Alles helemaal in orde, ik ben blij.

Robert 03-02-2022

De webshop van Belsimpel is zeer overzichtelijk en altijd scherp geprijsd! Bovendien ontvang je het artikel altijd de volgende dag gratis thuis bezorgd. Bij Belsimpel klopt dus echt: Voor 23:59 uur besteld, morgen gratis in huis!

Vera 02-02-2022

Ik had voor belsimpel gekozen, omdat zij de laagste prijs hadden voor het product dat ik wilde kopen. En dit was duidelijk een goede keuze, want de service was top! Ik had de telefoon de volgende dag in huis en hij voldeed aan alle wensen.

sephora 02-02-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de prijzen beter zijn en iets goedkoper en de verzending is heel snel. De bestelling verloopt ook heel vlotjes en je kunt makkelijk betalen.

Vd Graaf 02-02-2022

Wederom voor Belsimpel gekozen omdat dit de vorige keer ook goed was bevallen. Goede prijs en juiste levering.

Thea 01-02-2022

Al vanaf hun start klant van Belsimpel. Vriendelijk en klantgericht; meestal wat voordeliger dan hun collega’s…

Ferdinand G 01-02-2022

Heb een Xiaomi 11T besteld via Belsimpel.
Informatie op de site over de telefoon is gewoon goed, dus je weet wat je koopt.

Prijs zag er zeer aantrekkelijk uit en was op het moment van bestellen nergens lager (alleen toestel).
Verzending was ook super snel. Gewoon dag na bestelling al in huis. Kunt ook gewoon voor de optie avondlevering kiezen voor de mensen die overdag werken. (Dik plus punt)

Al met al een zeer positieve ervaring met Belsimpel.

John 01-02-2022

Snelle levering en juiste service. Prima prijzen tov anderen. Overzichtelijke website.

Hans van der Hoeven 31-01-2022

s'-Avonds laat nog de bestelling gedaan (ik had reeds eerder een Google Android Chromecast zeer snel ontvangen zonder verzendkosten. Mijn 2e bestelling was er tot mijn verrassing reeds de volgende dag.
Tot op heden zeer naar tevredenheid!

PvdW 31-01-2022

2 jaar geleden heb ik oortjes (beats Powerbeats) gekocht ter waarde van ruim 200 euro. Deze zijn binnen 24 maanden DRIE keer stuk gegaan. Na de reparatie ontstond steeds hetzelfde probleem aan rechter oortje . Voor mij was de maat vol . Ik was het vertrouwen in dit product kwijt en verzocht om nieuwe oortjes of mijn betaalde bedrag retour. Na mailwisseling en telefonisch contact bleven zij op het standpunt dat ik blij mocht zijn dat zij de reparatiekosten steeds betaald hadden. Met andere woorden: Zij staan niet voor de kwaliteit van hun product maar vinden het normaal dat dit gebeurd met een nieuwe oortjes. Ze boden me wel een voucher aan twv 40 euro, te gebruiken bij een nieuwe aanschaf bij hen . Deze heb ik vriendelijk geweigerd.
Bij een onderneming die zo met de klanten omgaat , wil ik niets meer kopen !!

Joost 31-01-2022

Om een telefoon aan te schaffen, ga ik blind naar Belsimpel. De prijzen zijn hier gewoon altijd het laagst, de informatie bij de toestellen is top en je hebt het ook nog binnen een dag in huis. Dat is al jarenlang zo, ik hoop dat ze dit nog lang blijven doen.

Stephan 31-01-2022

De oortjes zijn snel geleverd voor een zeer aantrekkelijke prijs! Elke dag veel plezier van.

happyboudy 31-01-2022

Meerdere telefoons besteld via Belsimpel en nooit teleurgesteld door het bedrijf.
Snelle levering!

Ronnie 31-01-2022

Heb een samsung galaxy s21 ultra op 22-12-2021 aangeschaft, met op de website en promotie voor samsung earbuds 2, de telefoon werkt echt naar behoren, maar samsung zecht nu dat ik geen officiële Nederlandse telefoon heb, dus geen recht heb op samsung earbuds 2, dat vind ik toch wel heel raar en heel jammer.

Bert Wielink 31-01-2022

Een tablet gekocht. Bestellen, leveren en het product is prima. Scherpe prijs met zeer goede service voor zover ik Belsimpel tot nu toe ken. In het verleden ook wel artikelen retour gedaan en ook dit ging allemaal prima. Misschien nog wel handig dat je goed aan kan geven waarom je het terug stuurt. Zo kan de beschrijving worden aangepast en voorkomt onnodig versturen.

Footprint Runner 31-01-2022

Heldere website met een breed aanbod aan artikelen. mooie aanbieding voor een sporthorloge. Vlotte afhandeling.

Stan C. 31-01-2022

Voldoende informatie op de website. Concurrerende prijzen. Snelle en correcte levering.

Michelle 30-01-2022

Top service. Snelle verzending en uitstekend verpakt. Milieudenkend verpakt. Verpakkking was precies op maat. Je wordt goed op de hoogte gebracht van je bestelling via de mail.

Y.v.d.Bergh 30-01-2022

De bestelde telefoon de volgend dag al keurig verpakt ,gratis,thuis bezorgd.

DZ 30-01-2022

Snelle en goede levering. Cashback bleek lastig maar was goed te doen. Wat meer informatie waar je precies de cashback kunt vinden zou fijn zijn geweest.

Nothing ear 1 29-01-2022

Snelle service, zondag levering. Top!!!
Super oordopjes van Nothing ear 1.
Zeer tevreden 😊

John 29-01-2022

Duidelijke omschrijving, makkelijk te bestellen, goede service en snelle bezorging