Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Hans Hermsen 10-02-2022

Keurig netjes , snelle Levering en goed verpakt,
en een prima uitleg via online om te instaleren.

Iwan 10-02-2022

Fijne site, altijd scherpe prijzen en keurige en snelle levering
Ook met tweede kans producten goede ervaringen
Klantenservice doet niet moeilijk en helpt snel

Andre 10-02-2022

Jarenlang een vast merk toestel gehad (HTC), echter is deze bijna niet meer leverbaar. Daarom moest ik op zoek naar een nieuw merk. Aan de hand van een aantal voor mij belangrijke kenmerken zijn er door Belsimpel een aantal suggesties gedaan die me verder geholpen hebben in het maken van een goede keuze. Bovendien was deze na bestellen ook de volgende dag al in huis!

Blijenberg 10-02-2022

Ik heb mijn beschermhoesje voor Fairphone bij belsimpel besteld, omdat deze de binnen 1-2 dagen al geleverd zou worden. Dit was ook zo. De service was duidelijk en gemakkelijk. Het hoesje werd goed verpakt en heel aangeleverd.

Betrouwbare webwinkel ! 10-02-2022

Meermaals besteld bij belsimpel.nl , altijd keurige verzending en snelle bezorging !
Dus heel tevreden !

Thalesr 10-02-2022

Bestelling ging vlot, heb gegevens overgezet van mijn Huawei naar de Samsung alleen krijg outlook niet aan de praat nog niet helemaal gelukkig

Jasper Notenboom 09-02-2022

Voor mij is het tot nu toe een zeer goede aankoop geweest. Ik heb zelf al lange tijd goede ervaring en service gekregen van belsimpel. Hierdoor heb ik optimaal kunnen genieten van de producten en het is tevens ook erg goedkoop!

Jo 09-02-2022

Fijne en duidelijke site om je artikel te vinden en ruim voldoende info over het artikel dat je belangstelling heeft. Prijs van het artikel is concurrerend en de levering is volgens afspraak. Kortom een vlag met wimpel voor Belsimpel

Marieke 09-02-2022

Xiaomi 11t 256GB bij Belsimpel gekocht, mede omdat ze adverteerden dat er een cashback actie van €100 op zat. Helaas blijkt nu achteraf dat ik geen recht heb op deze actie. Als je Belsimpel hiermee confronteert, krijg je eerst een reactie dat het een actie van Coolblue is van vorig jaar??? Geen idee hoe ze daar bij komen. In hun eigen voorwaarden staat duidelijk dat het om een actie periode van 01-03-2022 tot en met 30-01-2022. Vervolgens nogmaals gebeld met Belsimpel. Nu geven ze aan dat het alleen om de grijze variant zou gaan. En wat het allemaal nog bijzonderder maakt is dat wanneer je naar de actie site gaat welke in Belsimpel haar eigen voorwaarden staat, vermeld wordt dat het alleen om de 128GB variant gaat en dat Belsimpel helemaal geen deelnemde winkel van de actie is. Wanneer je ze hiermee confronteert geven ze geen verklaring. Ik kan dus fluiten naar de €100. en meedenken met de klant doen ze ook niet in deze. Ik koop hier in ieder geval nooit meer.

Steven 08-02-2022

De bestelling ging vlot en ging volgens de site de volgende dag geleverd worden . Via mail kregen we een track & trace code. Hierop werd de dag van de levering gemeld dat de levering niet die dag uitgevoerd kon worden wegens te druk. Groot was de verbazing dat de bestelde smartwatch plots wel geleverd werd. Belofte dus wel nagekomen. Alles werkt tot hiertoe zeer goed en ik ben zeer tevreden met het verloop van de aankoop en de aankoop zelf. De levering was via post.nl en Belsimpel kon uiteraard niets verweten worden als de levering toch nog te laat had geweest.

Sandiee 08-02-2022

Uitstekende service, medewerkers met kennis en eerlijk advies. Omruilen vlot en soepel. En ook nog scherpe prijzen. Hier werd ik blij van. Kan eigenlijk niets bedenken dat ze beter of anders hadden kunnen doen. Aanrader!

Djeswan 08-02-2022

Goedkooptse in vergelijking
Snelle reactie en service
Ik heb op een zaterdag avond besteld om iets over 22.00u en om iets voor 11.00u op zondag werd het bestelde product afgeleverd

AilveandKicking 08-02-2022

Duidelijke omschrijving van het product, snelle afhandeling van de bestelling, goed verpakt verzonden en dan ook nog eens met een gunstige prijs. Wat wil een mens nog meer.

Hans Wierink 08-02-2022

Jullie waren de goedkoopste en de artikelen kwamen al de volgende dag aan. Prima gedaan.

Flip Gill 07-02-2022

De Belsimpel webshop werkt eenvoudig en simpel, dus de naam klopt. De afhandeling gaat vlot en de bezorging is wat zij beloven.
Al met al zeer tevreden. Zal de site zeker bezoeken in de toekomst al ik wat nodig heb.

Mikail 07-02-2022

Online bestelling, alles werd duidelijk aangegeven en volgende dag kreeg ik mijn pakketje binnen.

2e keer dat ik een prijzig voorwerp heb aangeschaft namelijk een apple watch en de eerste keer een iphone 11 pro max en in beide gevallen werd mijn pakketje de volgende dag bezorgd, beide pakketjes kwamen ook aangetekend.

Willem-Jan 07-02-2022

Ik bestelde een bepaald type toestel, wat bij BelSimpel het goedkoopste in de markt was op dat moment.
De levering verliep erg vlot. Binnen 24 uur had ik het toestel in mijn bezit.

TeT 06-02-2022

Zeer ruime keuze aan telefoons en abonnementen voor de beste prijzen. Zeer snelle levering. In het verleden wel eens een klein probleempje gehad met een bestelling en dit werd zeer vriendelijk en adequaat afgehandeld door de helpdesk. Heb dus al langer ervaring met dit bedrijf.

Dennis 06-02-2022

Uitstekende service en supersnelle verzending.
Interessant assortiment, waaronder de Apple Homepod Mini in diverse kleuren (na update met Nl spraakbediening).

Marcel den Bieman 06-02-2022

Goede service. Artikel gekocht wat mij niet bevallen was, volgende dag gratis retour gestuurd en een paar dagen later het aankoopbedrag volledig terug gestort op de rekening

Alexander 05-02-2022

Alles was in orde! Ik had een nieuwe telefoon nodig. Belsimpel had een leuke aanbieding voor een telefoon die me naar mijn zin leek. Bestelling via de website met creditcard werkte uitstekend. Geen verzendkosten, administratiekosten of betalingsverwerkingskosten (extra) in rekening gebracht. Bezorging op tijd en met goede aankondiging van de bezorgtijd. Telefoon netjes afgeleverd. Niets op aan te merken!

Perry 05-02-2022

Vorige telefoon ook hier gekocht. Ook deze keer weer prima geregeld. Geleverd zoals beloofd. En redelijke prijs.

Maurice 04-02-2022

Altijd snelle service, uitstekende website en scherpe prijzen, met vaak leuke acties. Ik ben fan!

Marcel vd S 04-02-2022

Belsimpel is simple the best.....altijd de scherpste prijs en snel geleverd.👏👏👏👏 Tot de volgende keer maar weer👍👋

Elisabeth 04-02-2022

Ik bestel de een nieuwe telefoon, hij was nergens te koop ik stond al weken in de wacht, toen heb ik hem bij Belsimpel besteld en de volgende dag kwam hij binnen.
Super service bedankt Belsimpel.