Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

René 16-02-2022

Veel smartphones op voorraad, goede en duidelijke website, goede prijs, makkelijk te bestellen, prima levering.

Johan 16-02-2022

Het bestelproces verloopt soepel en snel. De prijs- en kwaliteitsverhouding is prima. Een aanrader

Johnn 16-02-2022

Snelle levering ,
(Samsung Wireless Charger Stand 15W Zwart draadloze oplader) niet te duur in vergelijking met andere webshops!

Martijn H. 15-02-2022

Op zondagmiddag bestelde ik een refurbished telefoon en op maandagochtend werd het al geleverd. Het was dus heel snel geleverd en de telefoon zag er netjes uit. Ik heb dus een heel positieve ervaring bij Belsimpel. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Gabe Noordbruis 15-02-2022

Snelle levering. Prima informatie. Alles volgens de site aangeleverd. Dikke aanrader.

JAN 15-02-2022

Goed geïnformeerd om een weloverwogen keuze te kunnen maken. Leverantie volgens afspraak. Alles in lijn met eerdere ervaringen en op basis daarvan ook mijn adres voor volgende aankopen.

boudewijn 15-02-2022

Een hele duidelijke site. De levering was zeer correct en snel. De gebruiksaanwijzing in de boekjes waren duidelijk. Ik zou bij de volgende telefoon weer voor deze kiezen.

Ronald 15-02-2022

Jullie site is zeer gebruiksvriendelijk en inderdaad simpel wat goed aansluit bij jullie naam.
Levering binnen 14uur zonder overdreven veel e-mails van jullie of van het bezorgbedrijf is ook wel prettig .

Annemieke Jolie 15-02-2022

Was opzoek naar nieuwe telefoon.het liefst een Apple…net ik kon een keuze maken uit een ruim aanbod,
Dus het is deze geworden …besteld en de volgende dag was de levering al…heel blij mee
Een goede aanschaf..de service is prima Okay…..

zoe k 14-02-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat hij goedkoper is dan andere winkels. Hier is het ook vandaag besteld, morgen in huis. Dat werd ook nageleefd. Ik had mijn bestelling om half 5 's middags geplaatst, en de dag erna kwam hij rond 2 uur binnen. De doos was goed en stevig ingepakt aangezien mijn bestelling breekbaar was. Al met al zeer tevreden.

Monique 14-02-2022

Voor de 2de keer een gsm/abbonement gekocht via Belsimpel en dat zal zeker niet de laatste keer zijn! Fijne en makkelijke website. Snelle levering. Snelle bevestiging en update over de bestelling. En niet onbelangrijk te vermelden zijn de scherpe prijzen!!

Kortekaas 14-02-2022

Aankoop gedaan van ipad en iphone. Deze werden zeer snel geleverd. Belsimpel.nl biedt goede service aan en heeft kwaliteit producten en accessoires.

C. Janssen 14-02-2022

De enige met 2 stuks mobieltjes die we wilde hebben op voorraad, en ook nog de goedkoopste.
Besteld, en de dag erna al geleverd.
De juiste mobieltjes en keurig verpakt.

Freddy 14-02-2022

Deze webshop doet wat hij beloofd. Is snel met de levering en niet de duurste. Ook je account nakijken op de site is fijn. Dit is mijn tweede aankoop bij hun en ook nu weer erg tevreden.

Robert van der Maarel 14-02-2022

Hele goede service, snelle afhandeling van de bestelling. goede deals!

Volgend jaar de Iphone 14 pro halen hier!

Belsimpel 14-02-2022

Snelle levering. Goede verzend info. Scherpe prijs.
Tevreden gebruiker had al goede ervaring bij eerdere aankopen.

Erik 13-02-2022

Diverse reviews gelezen op onder andere androidworld.nl, ik was wel weer toe aan een nieuw toestel. Ruim twee en een half jaar gedaan met mijn vorige, een Xiaomi redmi note 8 pro. Keuze ging nu tussen de One plus Nord 2 en de Realme Gt neo 2. In de speciale aktie week aangeschaft voor vierhonderd euro. Zaterdag besteld, maandag geleverd, in de avonduren, na mijn werk. Ideaal, goede service en snelle verzending. Heb absoluut geen spijt van mijn aankoop. Heerlijk snel toestel met een belachelijke hoeveelheid van 12 gb ram geheugen en 256 gb opslag. Geen extra sd kaart meer nodig. De back-up van de foto's, staan in de Google cloud en op de Nas server thuis. Aangezien ik bluetooth oortjes gebruik, mis ik de koptelefoon aansluiting niet. Goede batterij en heerlijke snelle oplader. Half uurtje opladen en je kan er weer een complete dag tegen aan. Tevreden met de camera, voldoet prima voor mijn vakantie kiekjes en alle andere foto's die ik voornamelijk via sociale media deel. In combinatie met een sim only abonnement, kan ik er de komende twee jaar weer ruimschoots mee vooruit. Dit toestel? Absolute aanrader!

Arthur 13-02-2022

Alles verliep prima
Ik heb m bestelling op tijd hehad en kon m netjes tot de voordeur volgen

JackyH 12-02-2022

Bij Belsimpel een nieuwe mobiel besteld, daar was het het goedkoopst. Na bestellen kreeg ik binnen een uur al bericht dat het ingepakt en verzonden was. Op zaterdag besteld en op zondag binnen, super!

Paul 12-02-2022

Punctueel! Netjes en veilig verpakt ontvangen!
Mobieltje met alle gewenste accessoires!

Dirk a 12-02-2022

Snel geregeld en altijd voor de goedkoopste prijs.super tevreden.en geen vervelende telefoontjes van grote bedrijven

Shideh 12-02-2022

Ik heb en i pad mini bij bel simple bestelde Echt super tevreden snel bezorging prima klanten service top kwaliteit

Vincent 11-02-2022

Niet mijn eerste bestelling bij Belsimpel. Maar hoe deze bestelling verliep is de rede waarom ik keer op keer terug kom bij Belsimpel. Gewoon goed.

Duidelijk advies online, snelle en nette levering, vaak net iets gunstiger geprijsd , maar vooral gewoon erg goed.

Aftersales 2x een beroep op moeten doen door de jaren heen. Net zo goed. Niet schuilen achter fabrikanten of kleine lettertjes , gewoon service leveren.
Dat doen ze.

Thijme van Emst 11-02-2022

Ik had airpods 3 gekocht en ik vindt het top dat de verzendkosten gratis waren en dat je zelfs nog gratis aan kon geven dat het pakketje na 17:30 moest komen het was goed verpakt en zag er netjes uit er zaten ook nog retour papieren bij gelukkig waren die niet nodig eigenlijk was alles top alleen een 9 omdat de tijd ietsje later werd maar het was echt top

Marcel van Dijk 11-02-2022

Er word heel prettig & snel antwoord gegeven op de vragen die ik had. De website is heel informatief. Niet alleen een helder beeld van de artikelen die je kan kopen, ook de extra informatie aangaande het artikel waar je belangstelling is heel prettig.

De correspondentie per mail is heel prettig, helder en gebruikers vriendelijk.