Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1247 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Herman Bosman 25-02-2022

Ik vind het een prettige shop omdat het overzichtelijk en prijsbewust is. Het bestellen ging heel eenvoudig wat erg prettig is evenals de levering. Artikel was goed verpakt zodat tussen het vervoer en levering geen schade kon oplopen.

HP 25-02-2022

Ik kwam bij BelSimpel terecht via Kieskeurig.nl waar het als goedkoopste aanbieder werd aangemerkt. Het bestelproces verliep vlot en ik had het de volgende dag al in huis. Prima!

marcamar 25-02-2022

Belsimpel biedt bovenal redelijke prijzen, de website is overzichtelijk en het bestellen en betalen gaat goed. Bestelling wordt snel en netjes afgeleverd.

S L 25-02-2022

(Snelle) Levering al de volgende dag na plaatsing vd order in de avond ervoor. Netjes verpakt, lagere prijs dan als je het koopt in een winkel en origineel Samsung product/verpakking. Een 8 ipv 10, omdat het materiaal GEEN TPU betreft zoals staat omschreven, maar gewoon hard plastic.

Hans 24-02-2022

Goedkoop en snelle levering. Product voldoet aan de beschrijving en werkt goed, wat wil je nog meer? Zelfs zonder bellen simpel via internet te bestellen.

C. Groenhart 24-02-2022

Ik heb voor het eerst een artikel besteld bij Belsimpel en ik moet eerlijk zeggen ik ben uiterst tevreden. Mijn eerste artikel heb ik geretourneerd en vervangen voor een ander artikel. Dit proces is geheel vlekkeloos verlopen en de service/contact heb ik als prettig ervaren.
Ook de levering van het artikel is verlopen zoals aangegeven op de site (vandaag besteld morgen in huis).

weet ik niet 24-02-2022

Was snel geleverd goede service zou direckt weer bij jullie iets bestellen en bij kenissen kenbaar masken

A van Lijnden 24-02-2022

Ik heb hier al een paar keer wat besteld aan ,telefoons tablet en dergelijke.jullie zijn altijd de goedkoopste en krijg altijd de volgende dag mijn pakket binnen en er is nooit wat mis mee

Tom 23-02-2022

Snelle reactie en goede prijs echt top. Alleen die 75 karakters zijn te veel

Mathilda 23-02-2022

Via een fiscfree pagina via het werk een telefoon besteld bij belsimpel.nl . De bestelling is vlot gegaan en zo ook de levering prima communicatie.

John 23-02-2022

Een prachtig horloge voor een aantrekkelijke prijs. Minpuntje was dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zat. Deze heb ik gedownload. Misschien deze link er voortaan bijplaatsen.

Teus 23-02-2022

Prima levering. Snel en volgens afspraak en de goedkoopste ..............
Tablet werkt prima

Wim Nuijs 23-02-2022

Duidelijke site, goede informatie, snelle levering, keurig verpakt. Belsimpel gekozen als beste leverancier van de alternatieven, nadat de keuze voor het type toestel al min of meeer was gemaakt.

Rulon 23-02-2022

Goede prijs stipte levering, ik heb mijn laatste 6 nieuwe telefoons en accessoires om die reden bij belsimpel gekocht.

GewoonBart 22-02-2022

Een 10 verdient niemand vandaar een 9. Service goed. Levering keurig op tijd. Heb een half jaar geleden AirPods gekocht. Deze zijn kapot gegaan maar tot nu toe de reparatie service prima geregeld

Ton 22-02-2022

Belsimpel heeft altijd de scherpste prijzen en is daarom al een reden om voor hen te kiezen. De Iphone 13 werd een dag later al geleverd ondanks de laat geplaatste bestelling.

Hans 22-02-2022

Twee keer gebruik gemaakt van de webshop voor het kopen van telefoons en smartwatches. Voldeden aan mijn verwachting en de levering was de volgende dag al in huis. Deze mensen weten hoe ze met klanten om moeten gaan en de informatie klopt die werd opgegeven.

toon uit Helmond 22-02-2022

de site is echt, wat er wordt geschreven is de waarheid.
Levering is echt accuraat

Henk 22-02-2022

Laagste prijs en zeer snelle service. Telefoon binnen een dag in huis. Top.

Martijn 22-02-2022

Erg prettige website, duidelijk weergegeven en makkelijk zoeken. Bestellen was erg eenvoudig en de informatie over de levering snel en, erg belangrijk, conform hetgeen was aangegeven vooraf.

Snelle levering beloofd en ook nagekomen, top!

Ingrit 21-02-2022

Goede website met heldere duidelijke informatie en uitleg . Toestellen en abonnementen zijn goed te vergelijken.

R.Aalders 21-02-2022

hele snelle levering en prima prijs altijd goede service en goed produkt.

Reviewer 21-02-2022

Duidelijke productinformatie, klant wordt goed op de hoogte gehouden m.b.t. bestelling met mails, snelle levering, kortom: top!

G.J. 21-02-2022

Zeer betrouwbare winkel met een grote keuze, meestal scherpe prijzen en snelle levering. Reeds diverse mobiele telefoons en accessoires gekocht en nooit teleurgesteld in de producten of levering.

Jaco 21-02-2022

Scherpe prijs en altijd snelle service.
Ik ben wederom erg tevreden met de bestelde smartphone!