Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert 10-03-2022

Goede site met snel te vinden produkten. Goed produkt voor een redelijke prijs en een snelle levering.

Manuela 10-03-2022

Snelle levering! En de bestelling was goed te volgen.
Bestelling was stevig verpakt, wat er voor zorgt dat je vertrouwen hebt dat het product heel aankomt. Tenslotte weet je nooit hoe voorzichtig bezorgers zijn.

Henk 10-03-2022

Echt de volgende dag in huis.
Binnen 24 uur antwoord per mail op mijn vraag ivm handleiding.
Zeer positieve eerste ervaring.

Marjan 10-03-2022

Snelle levering,
goed product!
Al eerder bij Belsimpel besteld en tot nu toe altijd super!

Hans 08-03-2022

Wij hebben zakelijk een nieuwe iPhone 12 besteld op een zeer eenvoudig manier. Levering was na 2 dagen. Zeer tevreden over de service van Belsimpel, dit in tegenstelling tot Office Center die na 2 weken liet weten dat ze niet konden leveren enkele dagen waren ze failliet.

Ewald 08-03-2022

Leuke aanbieding. Laagste prijs tov ander bedrijven. Snel en op tijd geleverd

Jittie 07-03-2022

Een prima prijs, een makkelijk en overzichtelijk te gebruiken website. Zeer snelle levering. Helemaal top en zeer tevreden!

Louis 07-03-2022

Inmiddels mijn vertrouwde adres om mobiele telefoons te vergelijken. Belsimpel geeft correcte productinformatie en je kunt snel filteren en vinden wat je zoekt. Daarnaast super strak geprijsd! Telefoon was snel besteld en de volgende dag netjes in huis.

S.Schut 07-03-2022

Het was goede kwaliteit en opties geleverd.
Ik vindt het een goede winkel en beveel hem aan

Nikkie 07-03-2022

Bestelling plaatsen ging makkelijk en snel. Keurige mailtjes over de verzending. Snelle lever ik nog, geen verzendkosten.

G. Tol 07-03-2022

Simpel bestellen en volgende dag geleverd. Wat wil een mens nog meer! Heel tevreden.

Kuipers 07-03-2022

Duidelijke & simpele manier van overstappen of afsluiten.
Alles simpel en met een paar klikken geregeld. Top.

Jessica 06-03-2022

Keurige website. Gelijk een mail met bestel opdracht. Levering goed te volgen.Bestelling de volgende dag geleverd. Keurig vragen naar legetimatie.Op en top tevreden!!

Rick 06-03-2022

Mijn trouwe shop voor het bestellen van mobiele telefoons. Zoals ook deze keer razendsnel geleverd, zelfs op zondag. Super service! In het verleden ook een reparatie gehad. Ook deze werd zeer accuraat en netjes afgehandeld!

Tess 06-03-2022

Snelle levering, duidelijke website, goede prijzen! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Marc 06-03-2022

Duidelijke site snelle levering. Top!! Hoede service ivm over zetten gegevens

Michael 05-03-2022

Ben goed geholpen met overstappen en heb ook nog geld bespaard en op de koop toe nog gratis een setje oordopjes. Heel blij mee.

Akil 05-03-2022

Update op een eerdere review.
Per 5 maart heb ik nu eindelijk een Poco C3 Pro in handen, en voor al het ongemak heb ik een waardebon ontvangen.

Uiteindelijk bleek de verstuurde telefoon gestolen in een sorteer centrum van PostNL.

------------------------------------
Review 26-2-22:

Een telefoon besteld onder de aanname dat deze de volgende dag binnen zou zijn omdat mijn mobiel kapot is. Drie dagen verder is deze retour gezonden door PostNL en BelSimpel beweert deze niet ontvangen te hebben en eerst een onderzoek van vijf werkdagen af te moeten wachten alvoor ze iets voor mij willen doen. Ze doen alleen maar loze beloftes van 'compensaties' die ze willen gaan doen als ze het pakket kunnen vinden. Helaas zit ik dan meer dan een week zonder telefoon, terwijl ze zelf een nieuwe toestel kunnen sturen.
Ik heb ze op de telefoon al meerdere keren gezegd dat het toestel retour gaat volgens PostNL maar steeds werd mij gezegd dat deze echt bij mij zou komen dus dat ik dan weer thuis moet gaan wachten.
Ik ben hartstikke ontevreden met de manier waarop BelSimpel omgaat met de mensen.
Zelfs voor retour van het geld zodat ik hem ergens anders kan bestellen moet ik van hun meer dan een week wachten. Alsof bij mij geld aan een boom groeit dat ik meerdere telefoons kan kopen tegelijk...

Ton 05-03-2022

Heel slechte service. 2x contract in moeten sturen, 2x gegevens bankpas + kopie, telefonisch slecht bereikbaar, drie reacties van verschillende mensen op 1 e-mail. Kortom een zeer slechte ervaring.

Ewa Bukowiecka 05-03-2022

On line gekocht. Alles ging perfect,
conform de afspraak. De prijs is ook aantrekkelijk. Zeker aanrader.

Gerry 04-03-2022

Prima,veel keuze en goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering

Joke 04-03-2022

Artikel was op voorraad. De bestelling werd snel en correct verwerkt.
Levering volgens afspraak. Zeer tevreden.

Ajc van osch 03-03-2022

Zeer snelle levering !
Producten zijn 100% goed.
Ik bestel graag bij jullie omdat , als ik bin jullue bestel ik zeker weet dat ik goede spullen krijg en een top dienst !!

Willy 03-03-2022

Een goede site om een goede keuze te maken. Perfecte en snelle levering.👍 Goede prijs en goed product.

BertusK 02-03-2022

Duidelijk, correct en toch een scherpe prijs. Er is geen shop die met Belsimpel kan concureren, ga zo door.